Sporting News Fantasy Hockey

  • 40 358
  • 379

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Sporting Newsin Fantasy Hockey -kisaan voi jo ilmoittautua uudelle kaudelle. Ollaanko Jatkoajan väelle suunnittelemassa omaa divisioonaa entisten vuosien tyyliin. Itseäni kiinnostaa kovasti yhteinen liiga.

Tarjolla on taas kaksi versiota, itseäni kiinnostaa ainakin vain ja ainoastaan se ilmainen BASIC HOCKEY -versio.

Ajatuksia...? Jos joku perustaa Jatkoajalle oman divisioonan, voisiko tämän otsakkeen alle laittaa salasanat ja vastaavat. Tässä topicissa olisi hyvä seurata myös kisan kulkua...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
et sitten kehannu tuolta vapaasta keskustelusta yhtään käydä vilkasemassa, että tästä aiheesta on siellä jo ketju pystyssä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Ei.. en kyllä minä ainakaan nopealla vilkaisulla löytänyt...

Ehkä mahtava repe_joke kertoisi meille maan matosille, missä kohtaa siellä vapaassa on se tämän kauden swh:ta koskeva otsikko?
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Viestin lähetti vilpertti
Ei.. en kyllä minä ainakaan nopealla vilkaisulla löytänyt...

Ehkä mahtava repe_joke kertoisi meille maan matosille, missä kohtaa siellä vapaassa on se tämän kauden swh:ta koskeva otsikko?

No vaikka kuinka mahtava olenkin, niin meni nyt sekasin nämä yahoon ja sporting newsin liigat. Pahoittelen tapahtunutta.
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Minä voin perustaa divisioonan.
Nimeksi voisin laittaa vaikka:
Jatkoaika1
salasana:kiekko

Vai onko joku jo ehtinyt tehdä?
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Jeps, teen siis tuon liigan.

Eli Jatkoaika1 ja salasana kiekko.

Muistakaa isot ja pienet kirjaimet.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Voisko joku heittää linkin tähän, en jaksa surffata :)

Todellisuudessa siis, joskus on kätevämpi vaan vetästä joltain ei-omalta koneelta jossa ei ole kirjanmerkkejä täältä jatkoajan kautta suoraan linkistä.

Eli linkki, bliis...
 

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
www.smallworld.com on helppo muistaa. Itse ainakin käytän kyseistä osoitetta aina.

Vanhasta muistista menee, taisi olla 4 vuotta sitten tuo osoite jo voimassa ja pari vuotta sitten se meni tuonne sporting newsin alaisuuteen. Voin toki olla väärässäkin.
 
Säännöistä

Viime kauden managerointi osoittautui varsin räjähdysherkäksi managerien poukkoillessa sääntöjen rajamailla. Vaikka kauden alussa luotiin kirjoittamattomat säännöt, muodostui useimmille managereille täysin ylitsepääsemättömäksi tehtäväksi noudattaa niitä.

Liekö manageriyhteisö alkavalla kaudella yhtään sen joustavampaa, mutta todennäköisesti kaikille olisi parasta manageroida reilun pelin hengessä ja noudattaa kirjoittamattomiakin sääntöjä - mikäli ne katsotaan ylipäätään tarpeellisiksi.

Viime kaudellahan ohjenuoraksi otettiin kaksi pääsääntöä:

Vain yksi joukkue per manageri

Treidien osto kiellettyä

Yhtyykö managerijoukko näihin vai heittäydytäänkö villin lännen mentaliteettiin?
 

The Rock

Jäsen
Re: Säännöistä

Viestin lähetti Mahavishnu
Viime kaudellahan ohjenuoraksi otettiin kaksi pääsääntöä:

Vain yksi joukkue per manageri

Treidien osto kiellettyä

Yhtyykö managerijoukko näihin vai heittäydytäänkö villin lännen mentaliteettiin?

Itse yhdyn toveri Mahavishnun toiveeseen ja tulen noudattamaan näitä sääntöjä hautaan asti.
Viime kaudelta on todella huonoja kokemuksia tästä, että säännöistä ei pidetä kiinni joten nyt toivoisin kaikkien niitä noudattavan.

EDIT: Ai niin, joukkueeni on HC ROCK AB
 
Viimeksi muokattu:

Akseli

Jäsen
Kuulostaa hyvältä, sitoudun sääntöihin ja olen mukana.
Joukkueen teen kunhan tuo kausi on hieman lähempänä.
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Siberia Maple Leafsin GM sitoutuu noudattamaan yllämainittuja sääntöjä ja lupaa lisäksi, ettei hänen joukkueensa kahvaa, nuhjaa ja kyttäile, vaan pyrkii pelaamaan aktiivista hyökkäyspeliä.
 

merzyk

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja Edmonton Oilers
Periaatteet sopii mulle, ja Kapernaum Oilers tulee kisaan mukaan. Taas nähdään, jaksaako rosteria päivittää vai "mennäänkö näillä" syksystä pleijareiden alkuun?

Tapani mukaisesti valitsen hyvät hyökkääjät, huonot pakit ja hooverin maalin. Kunhan ei miinukselle päädy.
 

Voittaja

Jäsen
Hockeytown Guruskin tulee liittymään joukkoon tummaan, ja tottakai hyväksyn säännöt, eihän tuossa muuten ole mitään järkeä.
 

menthos #75

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFKSympatiat: Kärpät, Blues
mentHos valmiina toimintaan! Säännöt passelit, eli mukana ollaan.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Säännöt sopii enemmän kuin hyvin. Itä-Vantaan Runnojat, good to go! Joukkueen luominen vuorossa myöhempänä ajankohtana.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viipurin Jäniksen manageri allekirjoittaa ja yhtyy edellämainittuihin sääntöihin. Ja vaihdoin siis joukkueeni nimeä jos joku ihmettelee.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Gyltö ZSKA liittyi divisionaan ja täten hyväksyi säännöt.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös