Sporting News Fantasy Hockey

• 40 911
  • 379

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Re: Re: Re: Re: Kyläsaaren Puu Ja Rauta

Viestin lähetti vieri
Ja vaikka 250 ensimmäistä saa jonkinnäköisen rahapalkinnon, niin en usko että niitä rahoja maksetaan jenkkien ulkopuolella asustaville managereille?

Juu ei makseta.

Itse olin viime vuonna siinä Ultimate Hockeyssa (maksullinen, isompi rosteri) about sijalla 50 / 200 000 mutta jäi dollarit saamatta. Ja tämänhän tiedonhan löysin vasta pelin päätyttyä.

Joten nyt pysytään vaan täällä ilmaislinjalla. Sijoitus kimpassamme 84/210 joten paljon on petrattavaa.

Ps. Parasta tuossa Ultimatessa on isompi rosteri, tämä basicin on surkean pieni. Monta pelaajaa jotka haluaisi ei mahdu joukkueeseen.

K

kangaroo

Niinpä. Entinen ilmaisversiohan oli samanlainen kuin tämä nykyinen maksullinen (tai parempi, koska siinä oli 5 treidiä viikossa, nyt vain 4). Kun sitä 12 äijän systeemiä tuli muutama talvi pelattua, tuntuu tämä 7 pelaajaa onnettoman tylsältä. Teet pari vaihtoa viikossa ja loppuaika menee peukaloita pyöritellessä ja odotellessa.

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä olin viime vuoden jälkimmäisen kisan lopussa maailmanlistalla muistaakseni sijalla 128 (ja ilman yhtään ostettua treidiä) eikä tuosta tosiaankaan mitään palkintoa tullut.

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jösses! Ahtopaine rymisteli liigan kärkeen, nyt saa hehkuttaa ;) Taktiikkani toimii näköjään erinomaisesti, enemmän onnea kuin ymmärrystä - näillä mennään. Screenshotti on tulostettu raameihin seinälle.

K

kangaroo

Nostetaas ylös tämäkin. Parinkymmenen kärkijoukossa yritetään sinnitellä. Homma on lähinnä passiivista seuraamista, kun on pieni joukkue ja vähän treidejä. Eipähän toisaalta vie paljon aikaakaan.

The Rock

Jäsen
sinikettu kirjoitti:
Vähän aikaistahan näitä joukkeita vielä tosin on koota kun kokoonpanot joukkueilla elää vielä. Mut löytyiskö kiinnostusta?

Ilman muuta kiinnostusta löytyy. Perustinkin aikani kuluksi kimpan meille jatkoaika.comin lätkämanageri-friikeille ja kulkee niinkin omaperäisellä nimellä kuin: Jatkoaika
Salasanankin liitin mukaan etteivät kaiken maailman hihhulit pääse mukaan ja se on: kiekko

Oma joukkueeni tulee liigaan nimellä Sipulisilli ja jälleen kerran julistaudun varmaksi voittajaksi jo ennen pelien alkua.

Eiköhän myös noudateta niitä vanhoja sekä hyväksi havaittuja sääntöjä, eli: 1 joukkue per manageri ja ei ostettuja vaihtoja.

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
The Rock kirjoitti:
Ilman muuta kiinnostusta löytyy. Perustinkin aikani kuluksi kimpan meille jatkoaika.comin lätkämanageri-friikeille ja kulkee niinkin omaperäisellä nimellä kuin: Jatkoaika
Salasanankin liitin mukaan etteivät kaiken maailman hihhulit pääse mukaan ja se on: kiekko

Oma joukkueeni tulee liigaan nimellä Sipulisilli ja jälleen kerran julistaudun varmaksi voittajaksi jo ennen pelien alkua.

Eiköhän myös noudateta niitä vanhoja sekä hyväksi havaittuja sääntöjä, eli: 1 joukkue per manageri ja ei ostettuja vaihtoja.

Joukkueeni Kinnulan Kimmot liittyy liigaan ja sitoutuu noudattamaan pelisääntöjä.
Ymmärsinköhän oikein noita sääntöjä tuolta sivuilta, että ennen kauden alkua saa tehdä vaihtoja niin paljon kuin lystää?

Viimeksi muokattu:

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mukana ollaan ja Charlestown C's on tiimin nimi. Hieno homma kun saadaan taas änäri käyntiin ja nämä Fantasy Hockeytkin pitkästä aikaa käyntiin. Näitä oikeasti jo kaipasi viime talven aikana.

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Mukana ollaan jälleen Threat Wings -joukkueella.

Viimeksi muokattu:

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Loistavaa! Sporting Newsin liigaa on aina kiva pelata ja nyt taas pitkästä aikaa mukana!

American Peanutbutters on valmis taisteluun.

PS: Hienoja uudistuksia. Uuden profiilin mukaan, olen High School Checking Line Bruiser. Pöh.

Participation 10.17%
Performance 74.72%
Community 0%

Lapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Maple Leafs, Kärpät NE Patriots, RoPS
Hmpfh, listoilta ei løydy Crosbyn nimeä. Mikä pettymys. Noh, odotellaan roster-päivityksiä...

Jusu7

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lapster kirjoitti:
Hmpfh, listoilta ei løydy Crosbyn nimeä. Mikä pettymys. Noh, odotellaan roster-päivityksiä...

Paljonhan tuolta puuttuu vielä pelaajia mutta ainakin aiempina kausina ihan hyvään tahtiin päivityksiä rostereihin on tullut. Crosbyn hinta tulee olemaan ihan mielenkiintoinen keissi sinällään, veikkaan 3,5-4,0 miljuunaa

Douglas

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-liiga: HPK NHL: Toronto
mä oon mukana kun peräpukama

Douglas mukana joukkueella "there is only one #93". Sitoudun sääntöihin kanssa.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Liityn

Liityn liigaan joukkueella Keravan Karhukopla, KKK ja lupaan noudattaa sääntöjä. Tässä kokoonpanoni:

Nathan Horton FLA

Markus Näslund VAN
Chris Simon CGY

Jay Bouwmeester FLA
Joni Pitkänen PHI

Miikka Kiprusoff CGY

Andrei Nazarov MIN

Hordi24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers
Mukana

Trailblazersiin kuluu:

Mario Lemieux
Teemu Selänne
Todd Fedoruk

Jay Bouwmeester
Eric Cairns

Roberto Luongo

+Jim Vandermeer

Aikas "kotivoittosesti" lähdetään liikkeelle, mutta kun luottoa omiin on niin olkoon!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy