Näin eilisen ässä-pelin jälkeen täytyy jakaa hieman omia pohdintoja näistä meidän ulkkareista.
Kun on tullut seurattua fleuryn peliä kaukalossa, niin vaikka tulosta ei ole vielä tullut, silti fleuryn tekemisestä huokuu kova potentiaali olla kovan luokan pelaaja jopa liigassa.
Liukuu ajoittain nätisti maalipaikoille ahtaastakin tilasta hyvällä kiekon suojaamisella ja on kaverin veto tosi napakka.
Se on totta, että kaverilla on kyllä ollut paikkoja maalata, mutta osin huonon tuurin, veskan hyvyydestä tai omasta turhautumisesta johtuen ei ole onnistunut.
Johtuuko se sitten jäätävästä gorillasta selässä tai osittain paikoitellen siitä ettei pääse nauttimaan paremmasta tarjoilusta? Varmasti sekä että.
Itse kyllä jostain kumman syystä jaksan uskoa, että kun kaveri iskee pari häkkiä ja saa näin rentoutta tekemiseen niin tulee vielä olemaan vahvistus,ei välttämättä liigan tähtipelaajia, mutta ainakin sportin tähtiä.
Tessieristä taas sen verran, että en itse ole onnistunut havaitsemaan juuri mitään hyvää tekemistä miksi jaksaisin uskoa hänen olevan vahvistus.
Ottaa paljon tyhmiä jäähyjä, häviää kaksinkamppailja, eikä
pelinrakentamisessakaan mikään hääppönen.
Totta kai haluaisin uskoa kaverin syttyvän vielä, mutta se ei tunnu kovin realistiselta tämän hetkisten näyttöjen perusteella.
Kuten monet ovat todenneet, onhan joskus ihmeitäkin sattunut joidenkin pelaajien kohdalla, ja kaikki voi vielä muuttua, silti itse olen skeptinen asian suhteen.ei voi kuin todeta, että aika näyttää mikä Kanadan poika on miehiään.