Olihan tärkeetä ottaa voitto kenraalissa. Kyllä mä ainakin luotan tähän meidän projektiin. Ihan ensimmäiset ottelut oltiin tursiteja, mutta mitä pidemmälle ollaan menty, sitä järkiperäisemmäksi meidän touhu on mennyt ja sitä paremmin ollaan joka pelissä oltu mukana ja taisteltu voitosta. Vain maalinteko on ollut välillä tervanjuontia.
Alakerta, maalivahdit etunenässä herättävät luottamusta ja tätähän Tome onkin peräänkuuluttanut.
Kun elettiin vielä kesäaikaa, joka tuutista tuli paskaa, että Tome on perseestä ja että se ei osaa valmentaa. Kun summarumin tekee pre-seasonista, voidaan olla mielestäni täysin eri mieltä.
Lähestulkoon suoraan Tomen suusta: tavoite on taistella illasta toiseen jokaisessa ottelussa voitosta. Kaikki lähtee puolustuspelaamisesta. Tämähän on toteutunut täysin. Lisäksi maalivahdit, kaikesta paskanjauhannasta huolimatta ovat olleet kumpikin jäätävän hyviä. Lyhyt virsi, mutta hyvin toimiva.
RD:tä lainaten, Tomella on orjalaiva. Jos jokainen jätkä jaksaa vaan soutaa samaan suuntaan koko kauden, lopputulos tulee olemaan enemmän, kuin hyvä. Matka on tosin aivan helvetin pitkä, mutta pakko tähän on uskoa ja miksi ei uskoisi?
Loppukaneetiksi: mä luulen, että aika moni tulee yllättymään meidän tekemisestä. Koirat haukkuu ja karavaani kulkee... Tervetuloa Helvettiin!