Mitä taas tulee tähän mainitsemaasi "viralliseen tietoon" niin itse pyrin ajattelemaan omilla aivoilla. Sinulta se kyky tuntuu välillä pettävän pahasti. En siis todellakaan niele kaikkea virallista tietoa sellaisenaan (niin kuin sinä teet), koska monesti on olemassa myös muunlaista tietoa. Jos olisin kuin sinä, olisin esim. ostanut Frimodigin väitteet kovasta toiminnanjohtajasta (saimme miehen jonka nimeä en edes muista) tai huikeasta vahvistuksesta (saimme Toomeyn) tai uskonut Raunion lausahdukset, että kaikki on hyvin (Sport lähellä konkurssihakemusta.
Pysyisit kerrankin siinä asiassa, mistä aloitat keskustelun. Sinä väitit, että minä olen ainoa henkilö, joka puhuu vielä Sportin tavoitteesta nousta SM-liigaan. Sitten kerroin sinulle, että Hiltunen ja Sportin hallitus ei ole muuttanut Sportin tavoitetta vaan se on pysynyt siinä. Tivasit todisteita ja minä referoin sinulle Pohjalaisen Harri Puhakaisen haastattelun 8.1.2010 Sportin tilanteesta. Kyse oli siitä, että Sportin hallituksen puheenjohtaja Hiltunen on viime aikoina pitänyt edelleen kiinni Sportin SM-liigatavoitteesta, kun sinä väitit aivan jotain muuta. Kyse ei nyt ole edes siitä, kuka nielee virallisen tiedotuksen sellaisenaan, vaan siitä, että Hiltunen on pitänyt kiinni Sportin SM-liigatavoitteesta aivan viime aikoina.
Raunio kävi rauhoittamassa pelaajia (kun Hiltunen ei päässyt paikalle) palkkarästien maksamisesta. Ei Raunio ole missään eikä kenellekään sanonut, että Sportilla on kaikki hyvin. Vääristelet taas tätäkin asiaa.
Ja voisitko vastata kysymykseeni, jossa tiedustelin tekikö Sportin johto mielestäsi näitä soppareita purkaessaan virheen kun se kerran tiesi tarkalleen taloustilanteensa?
Tähän tulet saamaan vastaukseni, kun kausi on pelattu loppuun. Keskeneräistä työtä en kommentoi. Tämän hetken tiukkaan taloustilanteeseen on ko. sopimusasioilla ilman muuta vaikutuksensa.