Tämä ei aukea minulle. Missä me Sportin kannattajat ollaan sanoneet että kaupungin olisi tuettava seuraa?
Siffa on trolli.
Minä olen toivonut, että Vaasan kaupunki antaisi Sportille lainaa Sportin anoman 200 000 euroa. Se olisi laina, jonka vakuudet kaupungin tulisi vaatia vedenpitäviksi. Laina on maksettava sille sovitussa maksuajassa takaisin. Olen myös todennut, että lainan saantia saattaa helpottaa se, että sitä ovat Sportille anomassa henkilöt, jotka ovat omalta osaltaan, menestyvien yritystensä kautta, huolehtineet kaupunkilaisten hyvinvoinnista.
Kun menet nimittelylinjalle, niin minä muistan sinut Sport-kannattajana, joka 18.10.2008 avasi täällä JA:ssa yhden JA:n historian mielenkiintoisimmista viestiketjuista. Kun avasit tuon keskustelun, lupasit olla poissa Sportin peleistä niin kauan kunnes "se kalju valmentaja on poistunut Kuparisaaresta". Ketjussa on nyt lähes 600 000 lukijakertaa, mikä kertoo ketjun otsikossa mainitun henkilön merkityksestä Suomen jääkiekkoilulle.
Mikäli tarkoitit "siffa on trolli"-sanonnallasi sitä, että olen vaihtanut usein suosikkijoukkuettani, pitää se paikkansa. Olen ollut ennen kausien alkuja mm. TPS:n, HIFK:n, Kärppien ja Sportin kannattaja. On ollut todella hienoa aikaa. Kolme SM-liigan mestaruutta ja yhden Mestis-mestaruuden olen saanut seurata ko. seurojen kannattajana hyvin läheltä. Sportin nousu SM-liigaan kruunaisi tuon huiman mielenkiintoisen sarjan. Voi olla, että olen itsekäs, kun täällä toivon Sportin pystyvän pelaamaan taloudellisista vaikeuksista huolimatta tämän kauden loppuun saakka Tamin johdolla ja nykyisten pelaajien toimesta. Maalivahtitilanne on vaikea, jos Suomalainen ei tervehdy pudotuspeleihin mennesä. Mikäli Sportin taloustilanne ei mahdollista korvaajan hankintaa Suomalaiselle, on se tosiasia, joka on hyväksyttävä. Rossi näytti eilen, että hän on ammattipelaaja, joka parantaa vain otteitaan, kun aletaan puhua maalivahdin hankinnasta.