Eihän ole. Tuossahan on eritelty tuo 556k€ mitä sisältää eli velka 556 450,14 euroa.yhteenlaskettu summa 1 244 429,9€ En nyt ihmettele yhtään osakeantia.
Eihän ole. Tuossahan on eritelty tuo 556k€ mitä sisältää eli velka 556 450,14 euroa.yhteenlaskettu summa 1 244 429,9€ En nyt ihmettele yhtään osakeantia.
Voi helvetti, onpa syvä suo. Ja perinnässä sekä kehotuksen alaisia noinkin paljon. Huhhuh..."Kuntayhtymän hallituksen viime viikolla pitämän kokouksen pöytäkirjan mukaan saatavien yhteissumma 21. helmikuuta oli yhteensä 556 450,14 euroa. Vanhoista maksusuunnitelmista velkapääomaa oli 342 212,38 euroa ja muita avoimia myyntisaatavia 172 883,69 euroa, joista perinnässä 143 258,83 euroa ja maksukehotuksen alaisia 29 624,86 euroa.
Kuntayhtymän hallitus päättikin myöntää lykkäystä, kunnes kuntayhtymä, kuntaomistajat ja Sport ovat sopineet velkojen ja talouden uudelleen järjestelystä. Lykkäyksen takarajaksi päätettiin 30. huhtikuuta."
Toivotaan että hallituksessa löytyy syviä taskuja. Todella syviä.
Näköjään ei vanha ennään erota lukuja sori tästäEihän ole. Tuossahan on eritelty tuo 556k€ mitä sisältää eli velka 556 450,14 euroa.
Perinnät ilmeisesti seis tuohon 30.4. saakka, jolloin pitää olla konkreettista suunnitelmaaa/rahaaVoi helvetti, onpa syvä suo. Ja perinnässä sekä kehotuksen alaisia noinkin paljon. Huhhuh...
Sinänsä ihan ymmärrettävää, jos rahaa ei vain löydy. Sport on ainoa suuri toimija alueella, joka käyttää halliyhtiön palveluita, joten heidän intresseissään ei ole ajaa seuraa konkurssiin. En tiedä mikä tilanne nykyisin on, mutta ainakin ennen vanhaan Botnia-halli pyöri tappiollisena, joka sitten katettiin Vaasa Arenan (=Sportin) rahoilla.Vastuutonta liikkeenharjoitusta taas vaihteeksi. Sportin johdossa tunnutaan ajattelevan, että hallivuokravelvoitteista voidaan tiukassa paikassa livetä ja pitää piikki auki, kun kyseessä kuitenkin julkinen laitos. Ei näin.
Näin ainakin viime kaudella:Taasko alkaa näiden huonojen uutisten kierre pyörimään. Jotenkin odotin,että jotain rotia olisi asiaan nyt saatu mutta hei taas me mennään... Viime kauden tyhjennysmyynneillä kun piti saada tulosta kuntoon mutta ilmeisesti luin senkin uutisen väärin.
Kaipa tälle kaudelle on menty all in periaatteella ajatuksena Dufvalle kunniaa.
Vaikuttaa varmaan rahatilanteeseen sekin.
Miten paljon kotijoukkue muuten saa pudotuspeleistä itselleen?
Sinänsä ihan ymmärrettävää, jos rahaa ei vain löydy. Sport on ainoa suuri toimija alueella, joka käyttää halliyhtiön palveluita, joten heidän intresseissään ei ole ajaa seuraa konkurssiin. En tiedä mikä tilanne nykyisin on, mutta ainakin ennen vanhaan Botnia-halli pyöri tappiollisena, joka sitten katettiin Vaasa Arenan (=Sportin) rahoilla.
Toki näin ei voi jatkaa loputtomiin ja hyvä, että keskusteluyhteys on auki ja asioista voidaan sopia. Sportin täytyisi ensi sijassa saada lisää tulovirtoja, sillä menoista karsiminen jo valmiiksi pienessä organisaatiossa ei ole pidemmän päälle kannattavaa, jos halutaan olla muutakin kuin pieniä. Tietysti turhia kuluja tulisi aina etsiä ja pyrkiä karsimaan.
Kyllä. ja minulle se on vähän sama kuin kävisin yhdessä kotipelissä. Ja juuri siksi ajattelin ostaa 2 lisää. (Ei keskustelutavassa kotona, sen verran on vaimo saanut käsilaukkuja viimevuosina että täytyy jo omaa vaatekaappia pienentää)Meinaako arvon palstaveljet osallistua osakeantiin? Itse vielä mietin koska pidän 120€/osake melko kalliina peilattuna noihin talouslukuihin.
Red Army ymmärtääkseni on osakkeita itselleen kyllä hankkinut. Korjatkaa jos olen väärässä.vinkki... perustakaa kannattajayhdistys, joka hankkii osakkeita (tarkemmat vinkit pyydettäessä). Me hankittiin 2012 rahaa jäsenmaksuin ja 2017 joukkorahotushankkeella (joka ois tässäkin mainio tapa).
Kun osakepotti menee yhdistykselle(tai sen oy:lle), tulee kannattajien ääni kuuluviin myös yhtiössä (vs. yksittäiset kanttajat yksittäisine osakkeineen). Share Ilves on Ilves Hockey Oy:n 7. suurin omistaja ja sillä on painoarvoa ja sitä kuuntellaan ja siltä kysytään.
Harkinnassa on kyllä täälläkin.Kyllä minä hankin pari kappaletta, olisi se hyvä jos mahdollisimman moni ostaisi. Yksikin on jo kova juttu.
Sama, on sitten jo toinen....eli suuromistaja, stana! :D Jo, kyllä nyt menee yks uus osake salkkuun.Harkinnassa on kyllä täälläkin.
Kyllä. Vaasan Sportin Kannattajat ry:llä on 100 osaketta. En tiedä ovatko hankkimassa lisää.Red Army ymmärtääkseni on osakkeita itselleen kyllä hankkinut. Korjatkaa jos olen väärässä.
Eihän ne missään ulosotossa ole. Osa myyntisaatavista ollut perinnässä, mutta tämäkin sittemmin keskeytetty ja nyt neuvotellaan uudesta maksusuunnitelmasta Kuntayhtymän kanssa.Itse en tällä kertaa osallistu vaikka Koulukadun päädyssä oon syntynyt.
Jokseenkin törkeätä olla hattu kourassa taas kun tilanne kerran on täysin itse aiheutettua. Ja närästi nuo Kuntayhtymälle velkaa olevat summat joista osa jopa päästetty ulosoton puolelle.
Itse en tällä kertaa osallistu vaikka Koulukadun päädyssä oon syntynyt.
Jokseenkin törkeätä olla hattu kourassa taas kun tilanne kerran on täysin itse aiheutettua. Ja närästi nuo Kuntayhtymälle velkaa olevat summat joista osa jopa päästetty ulosoton puolelle.
Spot on tuo boldattu. Ei ole sinänsä mikään sijoitus, mistä voisi odottaa edes saavansa rahojaan takaisin, saatikaan tuottoa sille. Itse otin osaa Vepsun 2019 osakeantiin, enkä ole sille saanut, enkä odottanut mitään vastinetta. Itse asiassa Vepsu teki sinä vuonna rumat 300k€ turskaa ja putosi ykköseen joten siinä ei meikäläisen saturaiset paljoa painaneet. Jos Gröndahlin Arskalla on kaksi Sporan osaketta niin kyllä pitää itsekin ostaa toinen että pääsee rinnalle :).Tämä osake on kyllä enemmän kannattajamaksu, ihan rakkaudesta lajiin. Ei all in vaan kukin tukee omalla tavallaan etäfanina tämä on mielestäni oiva tapa.
Nyt mainosmiehet kaulahuivia myyntiin kaikille spessuhintaan. Nyt pitää alkaa takomaan kun nostetta on.