Asiasta toiseen, vois muuten Doug ja muut nerot tulla tänne opettamaan meille taas vähän miten tämä liiga oikein toimii ja miten laitetaan nä liiga kuviot kuntoon...kyllä tuli paskaa joka suunnasta kesän aikana ja alkukaudella, mutta saa nähä vielä kuka nauraa viimeisenä.
"Liigaseura Tampereen Ilveksen taustayhtiö Ilves-Hockey Oy on Jatkoajan
saamien tietojen mukaan tehnyt päättyneellä tilikaudellaan peräti 710 000
euron tappiot. Tappiot ovat seuran historian suurimmat."
Nyt tulee meikäläiseltä avautuminen tasan tarkkaan tähän paikkaan. Ihan uskomaton asenne kyllä kaverilla. Voiko tästä enempää marttyyriksi enää heittäytyä? Jessus sentään.
Ymmärrän että esim. Doug93 on teidän silmissänne itse saatana koska on melko aktiivisesti täällä puolen kirjoittelemassa, mutta miehellä tuo Sport-Ipa-rivalry on aika verissä ilmeisesti (tällaista vastakkainasettelua muuten kaipaan itse Liigaan lisää) ja sen ohella kirjoittelee auki hyviäkin pointteja. Ilveksen rämpimisen taloudellisesti nyt on kaikki vähänkin skeneä seuraavat tienneet jo
todella pitkään, joten on oltava melkoinen huumoripläjäys jos alkaa
nyt asiasta nälviä Tampereen suuntaan. Mutta varmaan sait hyvän fiiliksen itsellesi! Mitä muuten Sportin talousluvuille kuuluu tällä hetkellä?
Onneksi fiksujakin kirjoittajia löytyy vaasalaisten keskuudesta, tämä yo. trendi kun ei kuitenkaan henkilöidy ainoastaan lainaamaani kirjoittajaan. Valitettavasti. Mikä ihmeen alemmuuskompleksi ja mielensäpahoittamisepidemia teitä oikein ravistelee?
Viime viikkoina Sport on pelillisesti esittänyt oikein hyviäkin otteita. Toivottavasti nämä pari tappiota eivät henkisesti nyt satu niin paljoa että joukkue jotenkin lamaantuisi. Ennakkoluulottomuus on ase, jolla tälläkin kaudella vielä isompia kaatuu. Henkilökohtaisesti olen positiivisesti yllättynyt Sportin meiningistä kentällä. Kentän ulkopuolella on tekemistä, mutta fanikulttuuri on hieno. Tuularikansan houkuttelu on haasteellista, mutta sitä se on muillakin paikkakunnilla.