Hieman haiskahtaa vaihteeksi ylimielisyydeltä, kun puhutaan HMV:stä ja dissataan jostain lähes kymmenen vuoden takaisesta pelaamista, mutta on oiva lisä juuri Sportille.
Anteeksi, en tiennyt, että teidän osiossa ei tuollaisia saa kirjoittaa. Yritin kertoa, että Pukka oli aikanaan riskialtis, mutta sittemmin profiloitunut tuollaiseksi varmaksi kolmosparin peruspakiksi. Lisäksi olen sitä mieltä, että tuollaista perustason liigapakkia Sportin kokoonpano kaipasi. En oikeastaan ymmärrä, että miten sä sait siitä tuollaisen mainitsemasi tulkinnan tehdyksi. Alemmuuskompleksiko vaivaa?
Lisäksi en ymmärrä ollenkaan, että miten Nummelin tähän liittyy. Vedä nyt vähän happea ja lue se mun viesti vaikka pariin kertaan oikein ajatuksen kanssa. Olen tähän ketjuun kirjoittanut useampia viestejä, enkä niissä ole ainakaan pyrkinyt dissaamaan Sportia tai sen pelaajia, korkeintaan esittänyt mielestäni perusteltuja massasta eroavia näkökantoja. Jos ihan tosissaan haluat kirjoitella vain samanmielisten kanssa, niin tämä on ehkä vähän väärä palsta sille. Ainakin liigapuolella ovat TPS:n ketjuissa muiden joukkueiden kannattajien mielipiteet olleet (lähes) aina tervetulleita, en tiedä miten teillä tuolla mestispuolella on ollut tapana.
*edit* Jos viittasit siihen, kun epäilin Pukan saavan Sportissa roolia niin kyllä, pidän Sportin pakistoa niin heikkona, että Mikko Pukka saa siellä enemmän vastuuta kuin jossain kärkipään joukkueessa saisi. Jos lasket sen ylimielisyydeksi, niin aivan vapaasti. Mieti kuitenkin hetki, että mistä kulmasta me asioita katsomme.