Valkonen on ollut enimmäkseen huono, mutta tässä tilanteessa on mielestäni vähän turha kaataa paskaa hänen niskaansa. Meni mielestäni täysin Toivosen piikkiin.Voi helvetti toi Valokonen! olis ny vittu pelannu sen miehen pois siitä kun oli vissiin 2 omaa varmistamas! Ei! ku laskettelee perse pystyssä vaan edellä. 0-2 okei hanskin ois pitänyt ottaa, mutta miks pitää päästä laukomaan!?
Tuosta paistoi niin selvästi läpi se, että Jämsä & co. ovat saaneet aikanaan niin paljon paskaa niskaan surkeasta tiedottamisesta, että nyt siihen on panostettu. Tämä oli hyvin tehty tiedote. Eipä jää kenelläkään mitään jossiteltavaa.Pisteet myös seuralle hyvästä ja selkeästä tiedotuksesta asian suhteen UTJ:n ja päävalmentajan kommenttien kera.
No, tästä se sitten alkoi. Sport itse ollessaan Mestiksessä haukkui tällaisen toiminnan pystyyn, mutta kun itse on Liigassa, niin heti pannaan kaveri lihoiksi. Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on just tät tyhjennysmyyntiä, mitä monet Sportin kannattajatkin ovat aiemmin nostaneet esille. Nyt Sport myi parhaan maalintekijänsä.
"Mistään tyhjennysmyynnistä ei ollut kyse, vaan tämän kauden mahdollisimman hyvän lopputuloksen varmistamisesta."
Parhaan maalintekijän myynti ei tokikaan tuota lausetta vahvista, päinvastoin, vaikkakin Fleury halusi itse jatkaa muualla.
Voi voi...
Tässä on kyllä niin junttimainen viesti ettei mitään rajaa, minkä ihmeen takia Sport pitäisi pelaajan joukkueessa joka ei siinä halua olla ja joka ei missään tapauksessa kuulu ensi kauden suunnitelmiin? Sport kuitenkin tiedotti että hakee tilalle kaveria josta on apua myös ensi kaudeksi, ehkä löytyy ehkä ei. Musta erittäin järkevä liike joukkueelta.No, tästä se sitten alkoi. Sport itse ollessaan Mestiksessä haukkui tällaisen toiminnan pystyyn, mutta kun itse on Liigassa, niin heti pannaan kaveri lihoiksi. Sanokaa mitä sanotte, mutta tämä on just tät tyhjennysmyyntiä, mitä monet Sportin kannattajatkin ovat aiemmin nostaneet esille. Nyt Sport myi parhaan maalintekijänsä.
"Mistään tyhjennysmyynnistä ei ollut kyse, vaan tämän kauden mahdollisimman hyvän lopputuloksen varmistamisesta."
Parhaan maalintekijän myynti ei tokikaan tuota lausetta vahvista, päinvastoin, vaikkakin Fleury halusi itse jatkaa muualla.
Voi voi...
Tätä ei voi paremmin enää sanoa amen!Mikä helvetin tyhjennysmyynti? Sopimus purettiin PELAAJAN TAHDOSTA / ALOITTEESTA!!!
Hän halusi pois suomesta, piste! Ei ollut Sportin aloite, niin miten helvetissä tätäkin paskalaaria ollaan kaatamassa heti seuran niskaan?
E: Jolle vaan Fleuryn tilalle kakkoseen. Korvaa nykyisellä itseluottamuksellaan ja duuninpaiskimisellaan heittämällä tinttailevan ranskalaisen.
Fleury lähtee, Ok! Nyt on syytä kääntää katseet tulevaan....
Missähän se Lamppu nykyään kuleksiin? Nyt hänelle olisi tarvetta pelaavassa kokoonpanossa.
Uusi 2-ketju voisi olla nyt sitten joko..
a) Lamppu - Kokkala - Hattunen
tai
b) Pesonen - Kokkala - Hattunen
tai oma suosikkini
c) Tallberg - Kokkala - Kiviranta
Jos C - tällöin neloseen voisi ottaa Henritiuksen laidalle ja Kangasniemi olisi keskellä. Tai sitten rohkeasti A-junnuja nelosen laidalle kiertävästi.
Kristofille olisi nyt myös tilaa, jos on kunnossa, mutta en usko Valtosen ottavan häntä pelaavaan rosteriin.
Jos jotain hankintaan, niin miten olisi joku Mikus, Guttig tai vastaava Mestiksestä loppukaudeksi + x-vuotta optio, jos putki kulkee?
Fleury lähtee, Ok! Nyt on syytä kääntää katseet tulevaan....
Missähän se Lamppu nykyään kuleksiin? Nyt hänelle olisi tarvetta pelaavassa kokoonpanossa.
Uusi 2-ketju voisi olla nyt sitten joko..
a) Lamppu - Kokkala - Hattunen
tai
b) Pesonen - Kokkala - Hattunen
tai oma suosikkini
c) Tallberg - Kokkala - Kiviranta
Jos C - tällöin neloseen voisi ottaa Henritiuksen laidalle ja Kangasniemi olisi keskellä. Tai sitten rohkeasti A-junnuja nelosen laidalle kiertävästi.
Kristofille olisi nyt myös tilaa, jos on kunnossa, mutta en usko Valtosen ottavan häntä pelaavaan rosteriin.
Jos jotain hankintaan, niin miten olisi joku Mikus, Guttig tai vastaava Mestiksestä loppukaudeksi + x-vuotta optio, jos putki kulkee?