Hyvää yötä pikku-doug. Varo ettei linnut tule uniin asti.
off topic:
Sun 15 viimeisintä viestiä. Yksi (1) ilveksen osioon (2 kpl kk:n ketjuun). Oletko Sportin bandwagonissa, vai miksi 80% noistakin viesteistäsi kohdistuu tänne ?
Luulen että sulla on joku pakonomainen tarve mopon keulinnalle heti sen jälkeen, kun huomasit että ilves ei ehkä olekaan enää se vastaantulija, kuten kausina 2009-2010, 2011-2012, 2012-2013, jolloin hävisitte +-50% teidän peleistä.
...aivan, meinasi unohtua: väliin mahtui suonenvetokausi vuonna 2010-2011 ja sen myötä sija 8.
Pääset viimein "piikittelemään" pienempää. Wuhuuuuuuuu!!
Onneksi täällä päin suunta on vain ylös päin.
Ja luuletko että realiteetit eivät ole tiedossa täälläpäin, ehkä et, meinasin unohtaa että mehän ollaan vain puoliruotsalaisia merenkurkusta.
(realiteetit: toinen tuleminen, divarista lügaan, pieni seura liigakartalla.. vaikea kausi kaiken kaikkiaan tiedossa)
Noh, annettakoon sinullekin mahdollisuus keulintaan, kun kerran tampereen pienimmällä seuralla näkyy vihdoin, monien vuosien jälkeen, tunnelin päässä valoa.
Ps. Tammerforsissa on vain yksi seura. Se ei ole ilves.
Syytätkö sinä nyt minua henkilökohtaisesti jostain Ilveksen Kummeli mainoksesta ? Vai miten minä olen vaasalaisia tai Sporttia piikitellyt ?
Ensimmäinen viestini oli, että
ei Sport niin huono ollut, Ilves vain pelaa tällä hetkellä niin hyvin, että Sport näytti siltä eilen.
Kirjoittelen tänne, koska Sport kiinnostaa.. uusi seura, joka on tuulettanut ummehtunutta Liigaa. Olen jo pitkään mielessäni miettinyt, että miten ja millaista olisi uuden seuran taival Liigassa.. nyt saamme sen nähdä.
Kyllä..olen kritisoinut, teen sitä myös Ilveksen kohdalla, jos katson siihen aihetta. En nuoleskele enkä mielistele..
Olen esim. edelleen sitä mieltä, että Sportin yksi suurin ongelma on junioripuolella. Teillä on yksi lahjakas hyökkääjä ja hänellekkään ei anneta mahdollisuutta pelata Liigassa. ( Omasta juniorimyllystä )
Pitääkö olla Sportfani, että saa sanoa jotain negatiivista Sportista ?
Noita Ilvesjuttuja en edes kommentoi, koska ne on kaikkien tiedossa olevaa faktaa. Sinä kuitenkin saat kirjoitella niitä ihan vapaasti, en silti kysele, että mikä siinä Ilveksessä sinua niin paljon kiinnostaa. Kyllä me Ilvesfanit tiedämme kaiken menneen päin p**settä ja pitkään.. et päässyt yllättämään. Mutta me emme myöskään loukkaannu totuuden kertomisesta, emme vaikka sen kertoisi Sportfani.. päinvastoin.. kerro ihmeessä Ilveksen ongelmista. Ehkä niitä ei näe itse, kun on liian lähellä niitä. Meillä ei lähdetä ajatuksesta, että ongelmat häviää, kun niistä ei puhuta.
Jos sanon, että Sport on mielestä pelannut odotettua parempaa lätkää ja tulee vielä voittamaan pelejä tälläkaudella, niin syyllistynkö " Kummelimaiseen " piikittelyyn divari ja ruotsalaisuus vertauksineen ?
Valtonenkin on kehittynyt ja iso hatun nosto eilisestä lausunnosta. Hän ei siis käskytä sikailemaan, vaan ymmärtää, ettei jäähyboksista pelejä voiteta. Valtosen pisteet minun silmissäni nousivat hetkessä.