Sportin pelaajisto kaudelle 2014–2015

  • 1 007 996
  • 3 407

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Ja pakko sanoa, että Ilves on vahvassa vireessä ja sai Sportin näyttämään huonolta.. näin väitän...

Sovitaan vaikka niin... HAAAAHhhhuutonauruu.. Sori ei pokka pitänyt enää.

No ei en väitä, etteikö Ilves olisi jonkinlaisessa nosteessa, mutta jokainen selväjärkinen, joka on Spåran pelit nähnyt tajuaa, että Sport nyt vaan sattui pelaamaan kahden viikon tauon jälkeen kauden ylivoimaisesti huonoimman pelinsä, niin pelitaktisesti, kuin yksilöinä piste.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
t.m.al. :le tuossa on vastaus http://liiga.fi/
Katso kohta sarjataulukko, jos et käsittänyt, tai et nauramiseltasi pysty ajattelemaan selkeästi...
Entrosantierille... mikä tässä on niin vaikeaa ? Missä on Sportin Keräset ja Hintzit ? Haaveilette vahvistusten perään, mutta vastaus on, että teidän pitää ihan itse kasvattaa ne pelimiehet. En minä osaa tätä tämän selkeämmin sanoa, olen pahoillani siitä !
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Ottelusta näin vain 2. Erän lopun ja 3.erän, mutta niiden perusteella ihan ok hankintoja Pesonen ja Lammassaari. Pesosta on haukuttu hitauden takia, mutta jos tämä oli Pesosen ensimmäinen liiga-peli tälläkaudella, niin yllättävän hyvin liikkui. Maalipaikan tai kaksi taisi Pesonen saada, mutta ei tälläkertaa mennyt. Toki Pesosen pitää parantaa, jos haluaa kunnon vahvistus tuolle joukkueelle olla. Lammassaarella jalka liikkui, mutta jotenkin ei vielä ollut täysillä mukana pelissä. Liikkeen ja käsien puolesta kuitenkin hyvä vahvistus, kun saa vielä pelejä alle. Pesonen ja Lammassaari olivat parhaillaan, kun pelasivat muutaman vaihdon samassa kentässä, joten ensipeliin kokeilisin heitä yhdessä.

Bertrand-Kokkala-Fleury
Pesonen-Immonen-Lammassaari
Riska-Kujanpää-Luomala
Körkkö-Rekonen-Leskinen

Puolustuksessa Gröndahl on ongelmissa, joten ei ainakaan ykköspakkipariin.

Peltola-Generous
Manninen-Brennan
Uitto-Pukka
Gröndahl
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Ei ollut Pesosen ensimmäinen Liigapeli tällä kaudella.. opetelkaa nyt edes Googlea käyttämään...
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
t.m.al. :le tuossa on vastaus http://liiga.fi/
Katso kohta sarjataulukko, jos et käsittänyt, tai et nauramiseltasi pysty ajattelemaan selkeästi...
Entrosantierille... mikä tässä on niin vaikeaa ? Missä on Sportin Keräset ja Hintzit ? Haaveilette vahvistusten perään, mutta vastaus on, että teidän pitää ihan itse kasvattaa ne pelimiehet. En minä osaa tätä tämän selkeämmin sanoa, olen pahoillani siitä !

Joo mäkin olen samaa mieltä sarjataulukosta! Hienoa kun laitoit linkin. piilovittuilu sikseen. Onnea siis Ilveksen nosteesta olette tekin tässä muutaman vuoden jo kontanneetkin, mutta tarkoitan nyt sitä, että tämän päivän pelin tuloksen teki todella vaisusti esiintynyt Sport.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Missä on Sportin Keräset ja Hintzit ? Haaveilette vahvistusten perään, mutta vastaus on, että teidän pitää ihan itse kasvattaa ne pelimiehet. En minä osaa tätä tämän selkeämmin sanoa, olen pahoillani siitä !
Ihan kiva varmaan teille, että löytyy Hintzejä ja Keräsiä, mutta miten se Sportiin liittyy? En myöskään tiedä mikä tarve sinulla on melkein joka viestissäsi tuoda esille miten Sportissa ei juuri nyt ole ketään huippulupausta pelaavassa kokoonpanossa.

Ei ollut Pesosen ensimmäinen Liigapeli tällä kaudella.. opetelkaa nyt edes Googlea käyttämään...
Kyllä muuten oli. Ellet sitten halua harjoituspelejä laskea liigapeleiksi.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Entrosantierille... mikä tässä on niin vaikeaa ? Missä on Sportin Keräset ja Hintzit ? Haaveilette vahvistusten perään, mutta vastaus on, että teidän pitää ihan itse kasvattaa ne pelimiehet. En minä osaa tätä tämän selkeämmin sanoa, olen pahoillani siitä !

Olet täysin oikeassa tässä, mutta mietihän nyt vähän missä pisteessä Sport on tällä hetkellä menossa LIIGAseurana. Se nyt on ollut vähän eri asia houkutella 60 000 asukkaan Vaasaan, Mestis-seuran junioreihin jamppoja mitä yli 200 000 asukkaan Tampereelle Ilveksen (tai Tapparan) Liiga-organisaatioon. Mutta kyllä tämä tästä. Ehkä sitten kun Sport on (jos tulee olemaan) ollut yhtä kauan liigaseura mitä Ipa tai Tappara, niin varmaan täälläkin se juniorityö alkaa tuottaa hedelmää. Mutta ei nyt aivan lähiaikoina, se pitää siellä Mansesterissakin ymmärtää, että lähtökohdat on erit.

edit: Ja eikös se Keränen ole alunperin Tapparan junnuja?
 
Viimeksi muokattu:

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
meillä kyllä osataan kunnioittaa vastustajaakin...

Sovitaanko että tästä ollaan eri mieltä? Tuossa Kummelimainoksessa nyt ei mielestäni ainakaan kovin paljon vastustajaa kunnioitettu. Makuasioita tietysti nämäkin. Kummelit nauratti viimeksi joskus 10-vuotiaana eikä taso ole näemmä noussut tässä välissä.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Sovitaanko että tästä ollaan eri mieltä? Tuossa Kummelimainoksessa nyt ei mielestäni ainakaan kovin paljon vastustajaa kunnioitettu. Makuasioita tietysti nämäkin. Kummelit nauratti viimeksi joskus 10-vuotiaana eikä taso ole näemmä noussut tässä välissä.
Ihan sama.. minusta on hienoa, että Sport on Liigassa.. olisi pitänyt nostaa jo aikaisemmin...
Ja minulla oli oikeasti vahva mielikuva, että Pesonen on pelannut Liigaa Ilveksessä tällä kaudella...
 

Kiikarit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Boston Bruins
Sovitaanko että tästä ollaan eri mieltä? Tuossa Kummelimainoksessa nyt ei mielestäni ainakaan kovin paljon vastustajaa kunnioitettu. Makuasioita tietysti nämäkin. Kummelit nauratti viimeksi joskus 10-vuotiaana eikä taso ole näemmä noussut tässä välissä.
Ei nyt kannata tästä liian isoa palkoa ottaa nenään. Eikös tämä ole juuri sitä vastustajan huomioon ottamista kun vattuillaan kunnolla? Männäkaudella samaa yritettiin Jokerien kanssa, mutta viimeisen matsin(Stalingradin valloitus) paikan päällä katsoneena se jaffahallin hmv-tunnelmassa suoritettu persraiskaus ei edes jaksanut naurattaa kovin pitkään. Kuten sanottu ennemmin te kuin Jokerit. Sportilla on tulevaisuus liigassa ja ennenkuin saatte homman rullaamaan niin sitä vattuilua on vain tiedossa. Sanotaan näin että tässä on ihan alkanut eri lailla asennoitua Sportin ja Ilveksen keskinäisiin ja eikös se ole vain hyvä asia? Saattapi olla että seuraavan kerran Vaasassa on tiedossa jotain paitaepisodin kuittausta?
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Ei ollut Pesosen ensimmäinen Liigapeli tällä kaudella.. opetelkaa nyt edes Googlea käyttämään...
Mikä siinä Googlen käyttämisessä on sinulle niin vaikeaa? Harjoitusottelut eivät ole liigapelejä. Ensikerralla kun yrität kirjoittaa jotain hauskaa tänne Sport-osioon, niin opettele itse ensin käyttämään Googlea.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Meillä oli viimekaudella Keränen, nyt on Hintz.. enkös ole peräänkuuluttanut oman junioritoiminnan tärkeyttä...
Kerrotko taas tähän väliin meille, millainen valmentaja Helminen oli ja kuinka Pelicansilla on hyvä maalivahtituotanto? Miten tuo yo liittyy tämän kauden Sportiin TAAS kerran? Jos nyt pysyttäs taas vaan housuissa ja keskityttäisiin olennaiseen.

Paska peli. Tätä vähän tuossa jo ennakkoon mietittiin, kun kaksi viikkoa taukoa, mitä se tuo tullessaan. No, paskimman peli kaudella. Olen vakuuttuunut, että dösässä keskustellaan hiukan taas tästä ja huomenna Hosti vetää ekan voiton tililleen. Huomenna nähdään erittäin ärsytetty Kotka. Voi tulla Valtralle kovaa tukkaan.

Edit: niin unohtui se tärkein, ku toi yks taas vaihteeksi sumuttaa mitä ikinä näppis suoltaa. Aivan pakko ignoree ja suosittelen muillekin.

Arska kävi sitten ekassa erässä ottamassa kahdessa perättäisessä vaihdossa miinukset tililleen ja puristi muutenkin rystyset sinisenä mailaa. Milä ihme siinä Ilveksessä on hänen kohdallaan, että aina pitää puristaa ja tehdä pelkkiä tyhmiä päätöksiä? Eikä se Valkonen paljo kompannut, melkeen vielä heikompi. Tulee mieleen, että kannattiko ottaa lisää laitureita, kun pakisto huutaa yhtä Pukan tyylistä, varmaa kiekon haltijaa edelleen. No, jälkiviisautta.
 
Viimeksi muokattu:

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Mikä siinä Googlen käyttämisessä on sinulle niin vaikeaa? Harjoitusottelut eivät ole liigapelejä. Ensikerralla kun yrität kirjoittaa jotain hauskaa tänne Sport-osioon, niin opettele itse ensin käyttämään Googlea.
Googlesta en tiedä, mutta minulla oli ja on edelleen vahva mielikuva, että Pesonen olisi Liigaa Ilveksessä tällä kaudella pelannut...
No.. minun virheeni, olen pahoillani...

Mutta Ok Pat.. voitatte siis Jypin huomenna... pitää pistää pitkäveto. Ei se minua haittaa, kunhan ette Ilvestä voita ...
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ei nyt kannata tästä liian isoa palkoa ottaa nenään.

Ei tässä nyt herneitä nenään vedetä mutta jos seuran virallisilla sivuilla sanotaan vastustajaa apinoiksi niin vastustajan kunnioitus ei ole ensimmäinen asia josta kannattaa itseään onnitella.

Mutta turha tähän asiaan on tämän enempää aikaa ja energiaa kuluttaa.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Totta.. Ilves joutui vetämään juniorikentän pois pelistä lopussa, ettei sattuisi mitään " vahinkoja ".. sellaista vastustajan kunnioitusta...
 

Face

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei tässä nyt herneitä nenään vedetä mutta jos seuran virallisilla sivuilla sanotaan vastustajaa apinoiksi niin vastustajan kunnioitus ei ole ensimmäinen asia josta kannattaa itseään onnitella.

Mutta turha tähän asiaan on tämän enempää aikaa ja energiaa kuluttaa.

Oletko nyt ihan tosissasi? Maankuulut huumorimiehet heittää sketsihahmoissaan pikku läpän ja sä uliset jostain Sportin halveksinnasta, luuletko oikeasti että se olisi ikinä päätynyt Ilveksen sivuille tai muutenkaan yleiseen jakeluun mikäli tuosta olisi kyse. Onneksi suurinosa osasi ottaa tämän huumorilla.
Mä toivon todella että Sportin mediatiimi vastaa seuraavaan peliin jotenkin tuohon Kummeli-läppään
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Mikä on hauskaa ja mikä muka hauskaa. Tampereella varmaan toimii 90-luvun tuulipuku-liimatukkahuuomori edelleen, hyvä niin.
Muu maailma menee silti eteenpäin ja harkintaa olisi suotavaa käyttää.

Tämä nyt on pelkkää haihattelua, mutta olisi ollut erittäin kiva nähdä reaktiot häirikkö-Sportista, mikäli se olisi moisen suoltanut eetteriin ensimmäisenä. Hyvää tuossa oli kuitenkin se, että Ilves edes yrittää hiukan luoda huumoria tähän muutoin kovinkin vakava-asenteiseen Liigaan. Tyyli- ja tilannetaju on kuitenkin suotavaa. Ei ollut eka kerta, kun juuri Tampereelta ja Ilveksen toimesta tehdään näitä muka hauskoja, vyötärön alapuolelle sijoittuvia halppisvetoja.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
:( ..Kyllä se paha mieli siitä pois menee.. Nyt nukkumaan ja huomenna kohti uutta peliä ...:(
 

Tuima

Jäsen
Hyvää yötä pikku-doug. Varo ettei linnut tule uniin asti.

off topic:
Sun 15 viimeisintä viestiä. Yksi (1) ilveksen osioon (2 kpl kk:n ketjuun). Oletko Sportin bandwagonissa, vai miksi 80% noistakin viesteistäsi kohdistuu tänne ?

Luulen että sulla on joku pakonomainen tarve mopon keulinnalle heti sen jälkeen, kun huomasit että ilves ei ehkä olekaan enää se vastaantulija, kuten kausina 2009-2010, 2011-2012, 2012-2013, jolloin hävisitte +-50% teidän peleistä.
...aivan, meinasi unohtua: väliin mahtui suonenvetokausi vuonna 2010-2011 ja sen myötä sija 8.

Pääset viimein "piikittelemään" pienempää. Wuhuuuuuuuu!!

Onneksi täällä päin suunta on vain ylös päin.

Ja luuletko että realiteetit eivät ole tiedossa täälläpäin, ehkä et, meinasin unohtaa että mehän ollaan vain puoliruotsalaisia merenkurkusta.

(realiteetit: toinen tuleminen, divarista lügaan, pieni seura liigakartalla.. vaikea kausi kaiken kaikkiaan tiedossa)

Noh, annettakoon sinullekin mahdollisuus keulintaan, kun kerran tampereen pienimmällä seuralla näkyy vihdoin, monien vuosien jälkeen, tunnelin päässä valoa.

Ps. Tammerforsissa on vain yksi seura. Se ei ole ilves.
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Hyvää yötä pikku-doug. Varo ettei linnut tule uniin asti.

off topic:
Sun 15 viimeisintä viestiä. Yksi (1) ilveksen osioon (2 kpl kk:n ketjuun). Oletko Sportin bandwagonissa, vai miksi 80% noistakin viesteistäsi kohdistuu tänne ?

Luulen että sulla on joku pakonomainen tarve mopon keulinnalle heti sen jälkeen, kun huomasit että ilves ei ehkä olekaan enää se vastaantulija, kuten kausina 2009-2010, 2011-2012, 2012-2013, jolloin hävisitte +-50% teidän peleistä.
...aivan, meinasi unohtua: väliin mahtui suonenvetokausi vuonna 2010-2011 ja sen myötä sija 8.

Pääset viimein "piikittelemään" pienempää. Wuhuuuuuuuu!!

Onneksi täällä päin suunta on vain ylös päin.

Ja luuletko että realiteetit eivät ole tiedossa täälläpäin, ehkä et, meinasin unohtaa että mehän ollaan vain puoliruotsalaisia merenkurkusta.

(realiteetit: toinen tuleminen, divarista lügaan, pieni seura liigakartalla.. vaikea kausi kaiken kaikkiaan tiedossa)

Noh, annettakoon sinullekin mahdollisuus keulintaan, kun kerran tampereen pienimmällä seuralla näkyy vihdoin, monien vuosien jälkeen, tunnelin päässä valoa.

Ps. Tammerforsissa on vain yksi seura. Se ei ole ilves.
Syytätkö sinä nyt minua henkilökohtaisesti jostain Ilveksen Kummeli mainoksesta ? Vai miten minä olen vaasalaisia tai Sporttia piikitellyt ?
Ensimmäinen viestini oli, että ei Sport niin huono ollut, Ilves vain pelaa tällä hetkellä niin hyvin, että Sport näytti siltä eilen.
Kirjoittelen tänne, koska Sport kiinnostaa.. uusi seura, joka on tuulettanut ummehtunutta Liigaa. Olen jo pitkään mielessäni miettinyt, että miten ja millaista olisi uuden seuran taival Liigassa.. nyt saamme sen nähdä.
Kyllä..olen kritisoinut, teen sitä myös Ilveksen kohdalla, jos katson siihen aihetta. En nuoleskele enkä mielistele..
Olen esim. edelleen sitä mieltä, että Sportin yksi suurin ongelma on junioripuolella. Teillä on yksi lahjakas hyökkääjä ja hänellekkään ei anneta mahdollisuutta pelata Liigassa. ( Omasta juniorimyllystä )
Pitääkö olla Sportfani, että saa sanoa jotain negatiivista Sportista ?

Noita Ilvesjuttuja en edes kommentoi, koska ne on kaikkien tiedossa olevaa faktaa. Sinä kuitenkin saat kirjoitella niitä ihan vapaasti, en silti kysele, että mikä siinä Ilveksessä sinua niin paljon kiinnostaa. Kyllä me Ilvesfanit tiedämme kaiken menneen päin p**settä ja pitkään.. et päässyt yllättämään. Mutta me emme myöskään loukkaannu totuuden kertomisesta, emme vaikka sen kertoisi Sportfani.. päinvastoin.. kerro ihmeessä Ilveksen ongelmista. Ehkä niitä ei näe itse, kun on liian lähellä niitä. Meillä ei lähdetä ajatuksesta, että ongelmat häviää, kun niistä ei puhuta.

Jos sanon, että Sport on mielestä pelannut odotettua parempaa lätkää ja tulee vielä voittamaan pelejä tälläkaudella, niin syyllistynkö " Kummelimaiseen " piikittelyyn divari ja ruotsalaisuus vertauksineen ?
Valtonenkin on kehittynyt ja iso hatun nosto eilisestä lausunnosta. Hän ei siis käskytä sikailemaan, vaan ymmärtää, ettei jäähyboksista pelejä voiteta. Valtosen pisteet minun silmissäni nousivat hetkessä.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Onks tää ihan vakiintunut nimi kaverille siellä päin?

Pisti vaan silmään.
Hosti on ollut hänen lempinimensä jo paljon ennen Vaasaan saapumistaan. Mutta kyllä, Hostista täälläkin puhutaan. Liekö Oululaisten ristimä?
 

red&white

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Philadelphia Flyers, CFC
Mitä jos anneaan Dougin vaan olla omissa oloissaan. Tuskinpa tuo kauaa jaksaa trollata jos kukaan ei häneen noteeraa mitään.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ihan kiva varmaan teille, että löytyy Hintzejä ja Keräsiä, mutta miten se Sportiin liittyy? En myöskään tiedä mikä tarve sinulla on melkein joka viestissäsi tuoda esille miten Sportissa ei juuri nyt ole ketään huippulupausta pelaavassa kokoonpanossa.

Eikö se ole jo kirjoitetuista viesteistä selvinnyt, että Dougilla on vain yksi agenda?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös