Ei ole Kärppien kannattajat hirveästi mainostaneet tätä megamatkaa.Hyvin täyttyy halli lauantaiks mutta täällä on hiljaista. Ainakin jos vertaa minkälainen keskustelu täällä oli ennen Osaston invaasiota Kuparisaareen.
Voihan siellä Kärppä leirissä olla apea meininki kun joukkueella on mennyt heikosti,Ei ole Kärppien kannattajat hirveästi mainostaneet tätä megamatkaa.
Ei kannata tuosta hiljaisuudesta ottaa pulttia eikä tehdä mitään johtopäätöksiä.Hyvin täyttyy halli lauantaiks mutta täällä on hiljaista. Ainakin jos vertaa minkälainen keskustelu täällä oli ennen Osaston invaasiota Kuparisaareen.
Kunhan fokus on itse pelissä.Suomalaiseen luonteeseen / mielentilaan kuuluu myös se että täytyy olla hiukan promilleja veressä, jotta uskaltais aukaista suutansa urheilukatsomossa.
Pre-match Pint on elintärkeä jotta pääsis kunnon matsifiliikseen heti ottelun alusta.. :)
Minkä suhteen?Olisiko aika pelaajien ja valmennuksen tulla fanien eteen kertomaan mikä tilanne? Kesällä Vepsu toimi samoin. Ei tämä voi näin jatkua!
Onko joukkueella kiinnostusta menestyä. Voisivat saada siitä vähän energiaa ja voiton halua.Minkä suhteen?
Mä olin kans tulossa ehdottaan sitä "te voitte lähtee". Mutta erän lopulla sit.Capo herätys, clutch moment toisen erän lopussa. Pohjoisen ylpeydet tappelevat keskenään ja me vedetään jotain uutta chänttiä mitä kukaan ei tiedä, tuossa vaiheessa vedetään vanha kunnon "te voitte lähtee"
Mitä siellä chäntättiin? Ja mitä siis tappelevat keskenään?:DCapo herätys, clutch moment toisen erän lopussa. Pohjoisen ylpeydet tappelevat keskenään ja me vedetään jotain uutta chänttiä mitä kukaan ei tiedä, tuossa vaiheessa vedetään vanha kunnon "te voitte lähtee"
Kuka vitun ääliö meni Kärppäfanien päätyyn apinoimaan? Oliko kivaa. Harmittavasti näytti siltä, että et saanu kunnolla turpaan, mutta hienosti sua retuutettiin. Vittu, mikä myötähäpeä.
Ei varmaan tarvi erikseen mainita, että minkä värinen collegepaita oli päällä. Tää EI kuulu kannattajakulttuuriin.
No mitä lottoot? Millä porukalla sundom ståssa on musta paitaKatoin kans että oliko meidän larppaaja? Näkikö joku tarkemmin? Jos kärppäfanit ei saanu vietyä loppuun asti, tule täällä sundom stååssa käymässä vielä hetken niin vedetään lopullisesti unille.
No mitä lottoot? Millä porukalla sundom ståssa on musta paita
Sen kaverin paita ketä siellä mätkittiin, niin erehdyttävästi näytti samalta, mutta siinä oli ainakin selän yläosassa iso valkoinen neliö/boksi jota ei kyseisten ryhmien paidassa oo.Oululaisten palstalla taas oltiin tunnistettu vaasalaisiksi paitojen perusteella.
Katsoin kyllä aika tarkkaan, enkä minä kyllä meidän omiksi olisi tulkinnut, joten luulen kyllä että siellä on keskenään larpattu. Vierittävät nyt häpeissään syytä meidän niskaan.