Sportin kannattajatoiminta

• 226 779
  • 1 002

Eagleheart11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport
ITse paikalla olleena olin ylpeä kannatustavasta. Ääntä riitti ja itse olin yläkatsomossa, kyllä sielläkin hyvin kannustettiin, toki osa katsoi, mutta on sekin ihan jees. Punavalkoinen kaikui mahtavasti, kyllä moni paikallinen katsoja oli sinä aikana ihmeissään. Jos jotakin moititaan niin tuomarit olivat huonoja, ei sipuli kestänyt tuota mekkalaa heillä, no tuomarijutut menevät toiseen palstaan eikä siitä sen enempää
Samaa mieltä! Tyttöystävän kanssa oltiin yläkatsomossa myös ja kannatus oli hyvää ei ehkä niin paljon laulua ihan jokaiselta mutta taputusta oli tms.

Lehmäkello

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Ehkä voisi antaa noottia myös Ilvekselle katsomojärjestelyistä. Siinä oli seisomakatsomon ympärillä istumakatsomot joissa oli myös Ilves kannattajia ja tämän takia sitten osa porukasta laitettu ylös. Vaasassa annettiin päädyn kausikorttilaisille liput muihin katsomolohkoihin ja pyhitettiin koko pääty vierasfaneille.

stlouis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punavalkoiset
Kertokaas, kun nämä meidän nuorisolarppaajat käyvät vähän väliä jossain metsässä mittaamassa kellä on lyhin siitin ja vähiten älykkyysosamäärää, että mitä tällä oikein haetaan? Eikö olisi järkevämpää vaikka mennä ihan kamppailusalille harjoittamaan jos on pakko päästä ottamaan turpiinsa?

Kuka noita videoita sitten jakelee ja missä? Tuskin noilla tekee penniäkään rahaa koska on täysin laitonta materiaalia, niin palkkiona on pelkkä ihannointi vastaavilta vajakeilta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy