Mainos

Sportin kannattajatoiminta

• 210 325
  • 906

Jiikoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Huom!! Melkein voi todeta et 100% varmuudella tulee järjestys häiriöitä… toivottavasti tää sakki käännetään jo juna asemalla takaisin..

Redandwhite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Selittäkää nyt joku mulle oikein perustellusti, että miksi näitä järjestettyjä tappeluita järjestetään? Mitä se "voittanut" porukka saa?

stlouis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punavalkoiset
Oikeat raskaansarjan ukot ja kovat äijät ymmärtävät pysyä poissa näistä, nämä on keskenkasvuisia, vähä-älyisiä finninaamoja jotka ei oo saanu kotona riittävästi rakkautta.

Ströge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Olipa upea video Ultras 06:n Instagram-tilillä! Juuri tällaisia videoita toivoisi näkevänsä enemmän myös Red Armyn somessa – ne voisivat hyvin innostaa nuoria liittymään toimintaan mukaan. Toki tällainen sisältö ei kuitenkaan vetoa pelkästään nuoriin, vaan myös laajempaan yleisöön. Hyvää työtä pojat, ja nyt niitä ilmoja Tampereelle kaikki!

Viimeksi muokattu:

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Olipa upea video Ultras 06:n Instagram-tilillä! Juuri tällaisia videoita toivoisi näkevänsä enemmän myös Red Armyn somessa – ne voisivat hyvin innostaa nuoria liittymään toimintaan mukaan. Toki tällainen sisältö ei kuitenkaan vetoa pelkästään nuoriin, vaan myös laajempaan yleisöön. Hyvää työtä pojat, nyt niitä ilmoja Tampereelle kaikki!
Ei olisi huono ratkaisu vaikka sen jakaisi sportkannattajien somessa.

Laxman

Jäsen
Suosikkijoukkue
IF Sport från Dragnäsbäck
Olipa upea video Ultras 06:n Instagram-tilillä! Juuri tällaisia videoita toivoisi näkevänsä enemmän myös Red Armyn somessa – ne voisivat hyvin innostaa nuoria liittymään toimintaan mukaan. Toki tällainen sisältö ei kuitenkaan vetoa pelkästään nuoriin, vaan myös laajempaan yleisöön. Hyvää työtä pojat, ja nyt niitä ilmoja Tampereelle kaikki!

Samaa mieltä. Kun mietin, miksi itse lähdin seisomokatsomoon silloin huippuvuosina 2008-2012, niin katsomokulttuuri ja yhteisöllisyys olivat selkeästi ykkösasiana.

Sitä onkin syytä painottaa somessa, että meidän kannattajakulttuuri on oikeasti poikkeuksellinen Suomessa.

RA on mainostanut tulevaa megareissua pitkälti pelaajavideoiden avulla, enkä tiedä, onko tämä kovin tehokas keino. Vaikka meillä on tänä vuonna ihan sympaattinen joukkue, en minä pelaajien takia seuraa Sporttia.

Edit: viestini kuulosti ehkä jälkikäteen vähän liian negatiiviselta. Isot propsit RA:lle näiden megamatkojen järjestämisestä, ja olen itsekin tulossa Tampereelle 11.1. Lisää tällaisia, niin eiköhän jengi aktivoituu.

Viimeksi muokattu:

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Samaa mieltä. Kun mietin, miksi itse lähdin seisomokatsomoon silloin huippuvuosina 2008-2012, niin katsomokulttuuri ja yhteisöllisyys olivat selkeästi ykkösasiana.

Sitä onkin syytä painottaa somessa, että meidän kannattajakulttuuri on oikeasti poikkeuksellinen Suomessa.

RA on mainostanut tulevaa megareissua pitkälti pelaajavideoiden avulla, enkä tiedä, onko tämä kovin tehokas keino. Vaikka meillä on tänä vuonna ihan sympaattinen joukkue, en minä pelaajien takia seuraa Sporttia.
Toisessa ketjussa mainitsinkin, että koko ajan pitäisi olla äänessä asian kanssa joka kanavalla. Pelit myös loistava paikka kerätä lähtijöitä.

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport

Naulan kantaan.

flanderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Joukkue pelaa hyvin, muutenkin tällä hetkellä matkalla kohti parasta Liiga-kautta tähän asti ja seuran ympärillä hyvä pöhinä. Kyllä nyt viimeistään kaikkien Sport-henkisten pitäisi tietää missä sitä on 11.01!

Palloseura

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport,Vps
Joukkue pelaa hyvin, muutenkin tällä hetkellä matkalla kohti parasta Liiga-kautta tähän asti ja seuran ympärillä hyvä pöhinä. Kyllä nyt viimeistään kaikkien Sport-henkisten pitäisi tietää missä sitä on 11.01!
Juuri näin! Nyt olisikin taas hyvä sauma pumpata reissua!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy