No mites kävi?Huom!! Melkein voi todeta et 100% varmuudella tulee järjestys häiriöitä… toivottavasti tää sakki käännetään jo juna asemalla takaisin..
Ei tullut yhtään järjestyshäiriötä koko ottelussa.No mites kävi?
Todellakin kiva olla väärässä! Onneks meni porukalla mätkiin toisiaan mettään eikä hallille.No mites kävi?
Ei riittänyt rahkeet Helsingin ’raskaamman sarjan ukoilla’ nähtävästi.Joo saattaa olla raskaamman sarjan ukkoja, joten ei kannata lähteä ottamaan nenään. Voitetaan mieluummin katsomossa ja kentällä!
Mustan silmän ja aivovamman en kyllä itsekkään ymmärrä miksi näitä jotkut järjestää.Selittäkää nyt joku mulle oikein perustellusti, että miksi näitä järjestettyjä tappeluita järjestetään? Mitä se "voittanut" porukka saa?
Missä on Red army? Oliko kutsu epäselvä?Red army pyytää kaikkia tulemaan päätyyn junnujen otteluun.
Huonosti oli väkeä mitä kuulin. Ehkä 10 ultraa päädyssä.Missä on Red army? Oliko kutsu epäselvä?
Ei olisi huono ratkaisu vaikka sen jakaisi sportkannattajien somessa.Olipa upea video Ultras 06:n Instagram-tilillä! Juuri tällaisia videoita toivoisi näkevänsä enemmän myös Red Armyn somessa – ne voisivat hyvin innostaa nuoria liittymään toimintaan mukaan. Toki tällainen sisältö ei kuitenkaan vetoa pelkästään nuoriin, vaan myös laajempaan yleisöön. Hyvää työtä pojat, nyt niitä ilmoja Tampereelle kaikki!
Olipa upea video Ultras 06:n Instagram-tilillä! Juuri tällaisia videoita toivoisi näkevänsä enemmän myös Red Armyn somessa – ne voisivat hyvin innostaa nuoria liittymään toimintaan mukaan. Toki tällainen sisältö ei kuitenkaan vetoa pelkästään nuoriin, vaan myös laajempaan yleisöön. Hyvää työtä pojat, ja nyt niitä ilmoja Tampereelle kaikki!
Toisessa ketjussa mainitsinkin, että koko ajan pitäisi olla äänessä asian kanssa joka kanavalla. Pelit myös loistava paikka kerätä lähtijöitä.Samaa mieltä. Kun mietin, miksi itse lähdin seisomokatsomoon silloin huippuvuosina 2008-2012, niin katsomokulttuuri ja yhteisöllisyys olivat selkeästi ykkösasiana.
Sitä onkin syytä painottaa somessa, että meidän kannattajakulttuuri on oikeasti poikkeuksellinen Suomessa.
RA on mainostanut tulevaa megareissua pitkälti pelaajavideoiden avulla, enkä tiedä, onko tämä kovin tehokas keino. Vaikka meillä on tänä vuonna ihan sympaattinen joukkue, en minä pelaajien takia seuraa Sporttia.
Naulan kantaan.Samaa mieltä. Kun mietin, miksi itse lähdin seisomokatsomoon silloin huippuvuosina 2008-2012, niin katsomokulttuuri ja yhteisöllisyys olivat selkeästi ykkösasiana.
Sitä onkin syytä painottaa somessa, että meidän kannattajakulttuuri on oikeasti poikkeuksellinen Suomessa.
RA on mainostanut tulevaa megareissua pitkälti pelaajavideoiden avulla, enkä tiedä, onko tämä kovin tehokas keino. Vaikka meillä on tänä vuonna ihan sympaattinen joukkue, en minä pelaajien takia seuraa Sporttia.
Juuri näin! Nyt olisikin taas hyvä sauma pumpata reissua!Joukkue pelaa hyvin, muutenkin tällä hetkellä matkalla kohti parasta Liiga-kautta tähän asti ja seuran ympärillä hyvä pöhinä. Kyllä nyt viimeistään kaikkien Sport-henkisten pitäisi tietää missä sitä on 11.01!