Black Adder
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, The Original Six
Viestin lähetti Horizontal
Kehtaat sanoa Mikkeliä junttilaksi?
Mitä voi sanoa joukkueesta, jonka suurin sponsori on joku K-kauppa.
Viestin lähetti Horizontal
Kehtaat sanoa Mikkeliä junttilaksi?
Viestin lähetti kaksyks
Saisikohan tännekin jonkinlaisen tiivistelmän siitä, mitä lehdissä Sportin viime kauden tuloksesta kerrottiin - tästähän innokkaimmat ovat täällä jo useamman kuukauden vääntäneet kättä.
"Kaupunki saa Sportilta palveluita 16 000 euron edestä. Niistä ei makseta korvausta tai palkkiota. Työt ovat esimerkiksi kunnossapitotöitä liikuntatoimessa ja tapahtumien järjestämispalveluita kulttuuritoimessa."
Viestin lähetti Rocco
...edelleen kummastuttaa jäähallin omistavan Kuntayhtymän toiminta... Suomen ylivoimaisesti kallein halli ja käyttäjät lähes tapetaan maksuilla...
Viestin lähetti magnum37
Kuntayhtymän toimitusjohtaja on muuten vapaamuurari...
Viestin lähetti Rocco
Minäkin olen merkonomi ja tykkimies...
Viestin lähetti Kykyjenetsijä
Ja näitä käyttömaksurästejä Sportilla on 66 000 €.
Viestin lähetti mendieta
Operatiivinen toiminta on voitollista ja se on tuon sika-hinta-hallin ja viime kautisten loukkaantumisten jälkeen hehkuttamisen arvoista.
Viestin lähetti Micco!
Tosi asia on se, että Sport ei pystynyt maksamaan ajoissa 66 000eur jäähallin käyttömaksuja. Tätä varten kaupunki avusti seuraa. Tämä sama seura on nyt pyrkimässä liigaan ja fanit rummuttavat loistavaa taloustilannetta. Jep!
Viestin lähetti Rocco
Halliin sisältyy todella paljon muutakin kuin vain jäämaksut. Jäämaksut Sport on aina hoitanut ajallaan. Ne mitkä ovat maksamatta ovat sellaiset maksut mitä Sport "ei suostu maksamaan" koska ilmeisesti ei koe niitä oikeutettuina. No en pidä minäkään!
Viestin lähetti Micco!
EDIT: Vaasassa on tajuttu nyhtää oikeista nauruista. Jätetään hallimaksut maksamatta, odotetaan kaupunkin avustusta ja sen jälkeen ilmoitetaan voitollisesta tulokset. Mitä seuraavaksi?
Viestin lähetti DAF
Ymmärrän itse kyllä Sportin tilanteeseen jonkin verran tutustuneena tuon vitutuksen, mutta silti on tyhmyyttä jättää sopimuspohjaisia maksuja tuollaisella syyllä ainakaan maksamatta..
Viestin lähetti Rocco
Kertokaahan te muut miten muualla on... Kuuluuko teidän seurallenne kyseisiä maksuja maksettavakseen? Veikkaan ettei
Viestin lähetti Micco!
Oli kustannukset tulleet mistä tahansa ja oli ne miten järjettömiä tahansa, niin Sportilla on RÄSTImaksuja 60 000eur, jotka nyt tuli kuitattua, kun kaupunki jakoi avustusta. 60 000eur on se summa, jota Sport ei kyennyt itse maksamaan, vaikka se siltä laskutettiin.
Viestin lähetti DAF
Ymmärrän itse kyllä Sportin tilanteeseen jonkin verran tutustuneena tuon vitutuksen, mutta silti on tyhmyyttä jättää sopimuspohjaisia maksuja tuollaisella syyllä ainakaan maksamatta..
Viestin lähetti Blackie
Käsittääkseni Ässät ei joudu maksamaan kaupungille senttiäkään. Korjatkaa ihmeessä, jos olen väärässä. Näin olen ymmärtänyt.
Viestin lähetti Rocco
Ikävää vaan että Sport nousee tällä tavalla taas väärällä tavalla otsikoihin.
Viestin lähetti Micco!
Jep. Sport maksaa paljon muustakin kun käyttämästään jääajasta, Sport maksaa paljon enemmän jäähallin käytöstä kuin yksikään muu Mestis-seura. Noita totuuksia en voi kieltää.
Sportilla on varmasti ollut jäähallin hintataso tiedossa. Sport on myös hallia käyttänyt ja ollut tietoinen tulevista maksuista.