Sport & media

  • 627 072
  • 2 055
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Voivat olla esiintymässä jopa ilmaiseksi. Järjestelystä aiheutuu kuitenkin aina kuluja (järjestysmiehet, myyjät, ovimiehet, lavan matskujen vuokra, mainostaminen, tilavuokra, energia, rakennus- ja purkukulut ym ym), joten toivoa sopii, että myös järjestyksenvalvojat ym ovat talkooporukkaa.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Uteliaimmille tiedoksi, joukkueella on huomenna kuvauspäivä hallilla ja ohjelmassa on todennäköisesti pelaaja- ja joukkuekuvan purkittamista. Tässä tilaisuudessa jätkillä on varmaankin jo uusi pelipaita päällä, joten ei muutakuin ihmettelemään jos ei millään malta odottaa tuonne avajaisgaalaan asti.
 

Pervert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiitospaidat
Tuo on kieltämättä aika suolainen hinta tuollaisesta "viihteestä" ja pahoin pelkään, että Kuparisaareen ei kovinkaan moni tuona ilta eksy. Toisaalta esiintyjät ovat "paikallisia" ja ovat varmaan hyvin minimaalisella korvauksella lähteneet mukaan. Ainakin toivon niin.

Suolainen? Taidat vaan trollata, sillä tuohan on todella halpa.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Suolainen? Taidat vaan trollata, sillä tuohan on todella halpa.

Jo pelkästä Kristan perseen näkemisestä maksaa tällänen vanha pervo melkeen ton verran. :)
 

Zaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En trollaa. Kyllä mulle ainakin tuo 25 egee on ihan liikaa tuollaisista b-luokan esiintyjistä (kaikki kunnia toki Jokisen Veskulle).

Mun mielestä tuo hinta on ihan ok jo sellaisenaan. Sen lisäksi fanituotteen (40€) rinnalle saa lipun, jolloin se tulee käytännössä ilmaiseksi. Luulisi näitä tuotteita nyt ostettavan ja muutenkin pidän erikoisena, jollei porukkaa ole jo ihan tukemisen tähden liikkeellä.
Hyvä veto Sportilta ja jos yleisö ei tuohon vastaa, on se suora perseen näyttö Sportille.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mun mielestä tuo hinta on ihan ok jo sellaisenaan. Sen lisäksi fanituotteen (40€) rinnalle saa lipun, jolloin se tulee käytännössä ilmaiseksi. Luulisi näitä tuotteita nyt ostettavan ja muutenkin pidän erikoisena, jollei porukkaa ole jo ihan tukemisen tähden liikkeellä.
Hyvä veto Sportilta ja jos yleisö ei tuohon vastaa, on se suora perseen näyttö Sportille.
Toki jos esim. pelipaitoja (60-70 euroa) saa ostaa jo tuona päivänä, niin tulee se oma korsi kannettua kekoon jo siinä. Mutta pelkästä iltajuhlasta en ole valmis maksamaan ja uskon, että olen aika monen muun vaasalaisen kanssa samaa mieltä. Mielelläni olen kyllä tässä(kin) asiassa väärässä.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Kausikorttilaiset saa muuten lippunsa kortin mukana. Olisin kyllä maksanut tuon 40€ lipusta+tuotteista muutenkin, eikä se mielestäni ole yhtään paha hinta.
 

JokeriJätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ylösnoussut
Sport oli esillä Nelonen Pron pesismatsissa tänään. Koko joukkue oli Vimpelin Vedon vieraina kattelemassa matsia ja erätauolla oli töllössä Hattusen ja Tomekin haastikset ja joukkue näytti jakelevan nimmareita tauon aikana. Haastattelut oli pesispainotteisia, mutta Tomek kerto, että huomenna joukkue on Kokkolassa golf-kisassa. Tarkoituksena on kierrellä lähialueita ja koettaa saada aikaa lätkäbuumia sisämaassakin.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Hyvä veto Sportilta ja jos yleisö ei tuohon vastaa, on se suora perseen näyttö Sportille.

Nyt sä joko unohdit jotain, tai sitten et vaan tunne kaupungin "kulttuuria".
Kuten Klamydiakin laulaa. Vaasalaiset on homeperseitä. Kannattaa tutustua biisin sanoihin, jos et entuudestaan tunne. :)
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Aika siistiä, että Sport on myynyt lähes saman verran, kuin Mestistä pelaava arkki-vihollinen KooKoo. Tuo kyllä tietää Sportille hyvää, jos menestystä (voittoja) ei tule, jolloin kannattajat kyllästyvät häviämiseen ja katsojamäärät tippuvat.

Niin, Vaasassa halvimmastakin kausikortista joutuu maksamaan 310€ kun taas kouvostoliitossa kausareita jaettiin pilkkahintaan hallin parhaille paikoille. Mutta hyvä että teillä taas pikkasen keulii. Ihan pikkasen edes.
 
Suosikkijoukkue
KK
Niin, Vaasassa halvimmastakin kausikortista joutuu maksamaan 310€ kun taas kouvostoliitossa kausareita jaettiin pilkkahintaan hallin parhaille paikoille. Mutta hyvä että teillä taas pikkasen keulii. Ihan pikkasen edes.
Jos ottaisit selvää, ennen kuin kirjoitat. KooKoon kausarien hinnat ja alennukset löytyy KooKoon nettisivujen UUTISESTA

Sportilla on siis halvemmat kausarit kuin KooKoolla.
 
Suosikkijoukkue
KK
Miten KooKoon kausikorttien hinnat liittyvät Sportin medianketjuun?

Kommenttini viimeinen lause taisi jäädä kaikilta lukematta:

Aika siistiä, että Sport on myynyt lähes saman verran, kuin Mestistä pelaava arkki-vihollinen KooKoo. Tuo kyllä tietää Sportille hyvää, jos menestystä (voittoja) ei tule, jolloin kannattajat kyllästyvät häviämiseen ja katsojamäärät tippuvat.

Boldaus omani.

Tarkoitin tuon vain hyvällä, että kiva kun on mennyt kausarit kaupaksi.

edit: on se nyt kumma kun asioita ei voi enää verrata toiseen joukkueeseen, vaan kaikki pitää aina tulkita provokaatioksi.
 

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Jos ottaisit selvää, ennen kuin kirjoitat. KooKoon kausarien hinnat ja alennukset löytyy KooKoon nettisivujen UUTISESTA

Sportilla on siis halvemmat kausarit kuin KooKoolla.
Mitenkäs se menikään, että sai ensi kauden kausarin kaupan päälle, vai kuinka se oli?

Sportilla on siis halvemmat kausarit kuin KooKoolla.

Perustele?

KooKoo:

A3- ja B3-katsomot, 470 euroa
Muut katsomot, 380 euroa
Eläkeläiset ja opiskelijat, 300 euroa
Lapset 7-15v, 180 euroa

Sport:

GOLD 840 €
SILVER 675 €
BRONZE 540 €
SEISOMAPAIKKA 375 €
RED ARMY (SEISOMA) 310 €
VIP-CLUB 2340 €

Huonoimmatkin istumapaikat ovat jo 70€ kalliimpia kuin teillä A ja B katsomot.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KK
Mitenkäs se menikään, että sai ensi kauden kausarin kaupan päälle, vai kuinka se oli?

Itse ymmärsin hieman eritavalla tuon.

Kaikki KooKoon kausikortin kaudeksi 2014-15 ennen 27. kesäkuuta 2014 hankkineet saavat takuun siitä, että mikäli KooKoo hyväksytään Liigaan kaudeksi 2015-16, saavat kausikorttilaiset liigakausikortin ensimmäiselle kaudelle samalle paikalle samalla hinnalla!

Eli ne, jotka ovat ostaneet kausarit enne 27. kesäkuuta, saavat mahdollisen ensimmäisen Liiga kauden kausarin samaan eli alennettuun hintaan. Ei kaupan päälle.

edit: KooKoo.fi - uutinen
 
Suosikkijoukkue
KK
Et siis voi/pysty myöntää olleesi väärässä?

Sori on_liner, EN! Kaikkea hyvää Sportin Liiga kaudelle niin kuin olen pitkin kevättä ja kesää toitottanut, mutta, ei, en ole väärässä. Go on KooKoo ;)

Ps. Oliko mun eka hymiö?

Sport on tehnyt hyvää työtä ja niin teemme mekin. En ota mitään sanoja takaisin. Edelleen vrt Sport - KooKoo, eri sarjoissa, eri masseilla, hyvää työtä molemmilta, mitä olen yrittänyt sanoa, ilman provoa. Molemmilla media toimii, fani toiminta ja organisaatio on aivan huippuluokkaa. Molemmat tiedottaa asiat niin kuin ne on, eikä keulimista juuri tapahdu, pienillä varauksilla. Moemmat joukkueet ovat tiedottamisessa todella hienoja. Toivon vain, ettei minua oteta AINA niin provosoivana persoonana, vaikka ulos antini on mitä on. Kaikkea hyvää teille ja meille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös