Eli siitä vaan Kenalta kysymään, että miksi Kivimäki ei saa kunnolla YV-aikaa!
Itseasiassa kysyin ja Kena totesi, että Kivimäki saa kylläkin YV-aikaa. Hmmh.Onkohan joku jo aijemmin kysynyt ja kenties vastusta saatu. Sillä itse äsken kysyin, mutta ainakaan vielä ei mitään näy/kuulu =)
Ei ole, kyllä nuo sivut ovat olleet olemassa jo monta kuukautta.Sportkin näköjään ottanut käyttöön omien sivujensa lisäksi nuo Mestiksen yhteneväiset sivut.
Sportin liigaunelmia oli äsken YLE:n Urheiluruudussa. Saman pätkän näkee jahka kys. lähetys tulee YLE Areenaan.
Noniin joku muukin varmaan näki ja katsoi kun hra Saari oli vieraana nelosen urheiluaamussa / SM-liigaennakossa.
Itse valitettavasti näin vain viimeiset n.15 minuuttia, mutta en tiedä olivatko veljet sitä ennen jo kauankin höpöttäneet ja käsitelleet enemmän esim. Sportin asioista, koska niistä ei käytännössä puhuttu ollenkaan. No mutta tuskimpa herrat paljoa tuota 15minuuttia enempää saivatkaan lähetysaikaa.
Saari sai onneksi lopuksi vähän suuta auki, ettei mennyt aivan muiden yksinpuheluksi, sillä alkoi jo myötähäpeän tunteita tulla... En sitten tiedä puhuiko hän tuossa alussa kuinka paljon.
Itse katoin kans ohjelmaa. Lintumäki, Saari ja Kauppi siis olivat koko tunnin ajan haastateltavina. Missasin noin kymmenen minuuttia ohjelman alusta, mutta onneksi tuo tulee 12:30 uusintana Urheilukanavalta.Noniin joku muukin varmaan näki ja katsoi kun hra Saari oli vieraana nelosen urheiluaamussa / SM-liigaennakossa.
Itse valitettavasti näin vain viimeiset n.15 minuuttia, mutta en tiedä olivatko veljet sitä ennen jo kauankin höpöttäneet ja käsitelleet enemmän esim. Sportin asioista, koska niistä ei käytännössä puhuttu ollenkaan. No mutta tuskimpa herrat paljoa tuota 15minuuttia enempää saivatkaan lähetysaikaa.
Ohjelma tulee uusintana Urheilukanavalla klo 12:30 ja on tunnin mittainen.
Ihan mielenkiintoinen keskustelu, mutta ei siinä nyt hirveästi Sportista loppupeleissä puhuttu.
Täältä näin!Onko tuota ohjelmaa mahdollisuus katsoa netistä?
Ihan hyvin Saari kyllä veti ja esitti hyvin argumentoituja näkemyksiä. Ohjelman toimittaja oli myös hyvin perillä suomalaisen jääkiekkoilun nykytilanteesta, joten virisi ihan hedelmällinen keskustelu.