Sport & media

  • 628 158
  • 2 055

Rocco

Jäsen
Sportin tekstaripalvelu kertoi juuri, että Hakomäki olisi tehnyt sopparin Sportin kanssa loppukaudesta. Ihan jees että oma lupaava kasvatti palaa seuraan.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Onkohan joku jo aijemmin kysynyt ja kenties vastusta saatu. Sillä itse äsken kysyin, mutta ainakaan vielä ei mitään näy/kuulu =)
Itseasiassa kysyin ja Kena totesi, että Kivimäki saa kylläkin YV-aikaa. Hmmh.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Joo nyt kanssa pystyin selaamaan aivan alussa lähetettyä viestejä.

Kena, miksei Kivimäki saa YV:lla aikaa? Vastaus: "Kivimäki pelaa ylivoimaa."

Täytyy vielä tonkia oliko sitten joku muukin viesti, mutteihan tuo vastaa yhtään mihinkään. "Pelaa ylivoimaa". No kun ei ole ainakaan pelannut kuin korkeintaan jämäminuutteja. En tiedä oletko Niksi sitten käynyt pelejä ollenkaan katsomassa. Lisäksi olen nimenomaan seurannut Kivimäen otteita ja peliaikaa niin voisin sanoa jopa tietäväni asiasta jotain.
 

YksinLäpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jatkoajan oma raportti Sport-Jukurit pelistä.

"- Lisäksi meillä on pelaajia, jotka eivät ole voittaneet juuri hevonpaskaakaan, paitsi noita pahviviirejä. Kaikki kunnia pahviviireille, mutta nyt pelataan oikeita pelejä, ja kaikki joukkueet ovat terävänä kun sarjat on taas auki. Itse olen nostanut joukkueita joten tiedän mistä siinä on kyse." Päättää Kiekkoguru Juhani Tamminen haastattelussa.

Ö-höm... Mitä Kiekkomaailman Aurinkokuningas tällä lausahduksella medialle oikein tarkoitti? Pelaajien hankinta ei ole onnistunut? Ei, ei...

Juu-u! Muistakaa, että Minä olen paras! (J.T.)
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Sportkin näköjään ottanut käyttöön omien sivujensa lisäksi nuo Mestiksen yhteneväiset sivut.
Ei ole, kyllä nuo sivut ovat olleet olemassa jo monta kuukautta.

Sportin mediapuoli laajentuu entisestään, kun viime lauantaina kerrottiin Sportin omasta kännykkäliittymästä. Lisätiedot!

Seuraavaksi voisi tulla Sportin luottokortti.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Sportin liigaunelmia oli äsken YLE:n Urheiluruudussa. Saman pätkän näkee jahka kys. lähetys tulee YLE Areenaan.
 

Shearer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Saari siinä kertoi, että Mestiksen voittoa ei ole saavutettu ja se on nyt tavoitteena. Hän uskoi että liiganousun sattuessa löytyisi tarpeeksi yrityksiä "talkoisiin" koska tämän alueen yrityksillä menee ihan ok ja työllisyystilanne on hyvä vaikka maailmalla tilanne onkin toinen.

Sitten haastateltiin Jämsää joka totesi, että focus on Mestiksen voittamisessa ja että liigakarsinnat ovat lähtökohtaisesti pahempi paikka koko kauden hävinneelle liigajoukkueelle kuin hyvällä itseluottamuksella pelaavalle Mestisvoittajalle.

Juttu oli tehty Sport-Jukurit (17.1.) ottelun aikana.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Sportin tavoitteena Mestiksen voitto @ Urheiluruutu

"Jääkiekon Mestiksessä hyvään talvivireeseen päässeen Vaasan Sportin tämän kauden tavoitteena on Mestiksen voitto ja sen jälkeen kevään SM-liigakarsinnassa onnistuminen. Sportissa uskotaan myös, että liigapaikkaan vaadittavat talouskriteerit saadaan täytettyä."
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Sport Corner jälleen tänään alkaen 15:00, paikalla Sport-kasvatit Kim Nabb ja Samuli Kivimäki.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Noniin joku muukin varmaan näki ja katsoi kun hra Saari oli vieraana nelosen urheiluaamussa / SM-liigaennakossa.

Itse valitettavasti näin vain viimeiset n.15 minuuttia, mutta en tiedä olivatko veljet sitä ennen jo kauankin höpöttäneet ja käsitelleet enemmän esim. Sportin asioista, koska niistä ei käytännössä puhuttu ollenkaan. No mutta tuskimpa herrat paljoa tuota 15minuuttia enempää saivatkaan lähetysaikaa.

Saari sai onneksi lopuksi vähän suuta auki, ettei mennyt aivan muiden yksinpuheluksi, sillä alkoi jo myötähäpeän tunteita tulla... En sitten tiedä puhuiko hän tuossa alussa kuinka paljon.
 

Jääkone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekin punapaidat!
Noniin joku muukin varmaan näki ja katsoi kun hra Saari oli vieraana nelosen urheiluaamussa / SM-liigaennakossa.

Itse valitettavasti näin vain viimeiset n.15 minuuttia, mutta en tiedä olivatko veljet sitä ennen jo kauankin höpöttäneet ja käsitelleet enemmän esim. Sportin asioista, koska niistä ei käytännössä puhuttu ollenkaan. No mutta tuskimpa herrat paljoa tuota 15minuuttia enempää saivatkaan lähetysaikaa.

Saari sai onneksi lopuksi vähän suuta auki, ettei mennyt aivan muiden yksinpuheluksi, sillä alkoi jo myötähäpeän tunteita tulla... En sitten tiedä puhuiko hän tuossa alussa kuinka paljon.

Ohjelma tulee uusintana Urheilukanavalla klo 12:30 ja on tunnin mittainen.
 

ShitBreak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, NHL
Noniin joku muukin varmaan näki ja katsoi kun hra Saari oli vieraana nelosen urheiluaamussa / SM-liigaennakossa.

Itse valitettavasti näin vain viimeiset n.15 minuuttia, mutta en tiedä olivatko veljet sitä ennen jo kauankin höpöttäneet ja käsitelleet enemmän esim. Sportin asioista, koska niistä ei käytännössä puhuttu ollenkaan. No mutta tuskimpa herrat paljoa tuota 15minuuttia enempää saivatkaan lähetysaikaa.
Itse katoin kans ohjelmaa. Lintumäki, Saari ja Kauppi siis olivat koko tunnin ajan haastateltavina. Missasin noin kymmenen minuuttia ohjelman alusta, mutta onneksi tuo tulee 12:30 uusintana Urheilukanavalta.

Ei siinä ohjelmassa kovinkaan paljoa Sportista puhuttu, ehkä joku 10min yhteensä. Oli kyllä mukava kuulla, kun juontaja puhui koko ajan, että millä eväillä Sport lähtee liigakarsintoihin haastamaan liigajengiä :)

Käsiteltäviä asioita ohjelmassa olivat mm. juniorikiekko, laman vaikutus kiekkoon, eri liigojen tasoerot, mahdolliset ikärajaukset Mestikseen, ulkolaisten määrät...
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Ohjelma tulee uusintana Urheilukanavalla klo 12:30 ja on tunnin mittainen.

Noniin itse en huomannut viestiäsi kuin vasta äsken ja en tokikaan älynnyt, että urheilukanavalta tulee vielä uusintana kyseinen lähetys. Nyt näin taas 10 minuuttia enemmän mutta alun puolituntinen jäi kokonaan näkemättä :D!

Voisiko joku kiteytetysti kertoa, mitä puhuttiin asiasta "ikärajoitukset mestikseen"?
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Ihan mielenkiintoinen keskustelu, mutta ei siinä nyt hirveästi Sportista loppupeleissä puhuttu.

On kyllä aika mielenkiintoista, ettei vieläkään tiedetä, paljonko lisenssi tulee maksamaan.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ihan mielenkiintoinen keskustelu, mutta ei siinä nyt hirveästi Sportista loppupeleissä puhuttu.

Saari oli edustamassa ohjelmassa myös koko Mestistä. Suomen kiekkoilun tulevaisuus siinä eniten puhutti. Siihen liittyy tietysti myös liigan avoimuus ja Mestiksen kehityssuunta yms. Sikäli hienoa, että Sportin edustajalla oli mahdollisuus kommentoida asioita. Liigan tulevaisuus liittyy Sportinkin asioihin.

Ihan hyvin Saari kyllä veti ja esitti hyvin argumentoituja näkemyksiä. Ohjelman toimittaja oli myös hyvin perillä suomalaisen jääkiekkoilun nykytilanteesta, joten virisi ihan hedelmällinen keskustelu.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Onko tuota ohjelmaa mahdollisuus katsoa netistä? Kun jäi itseltä kokonaan näkemättä tuo ohjelma.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Ihan hyvin Saari kyllä veti ja esitti hyvin argumentoituja näkemyksiä. Ohjelman toimittaja oli myös hyvin perillä suomalaisen jääkiekkoilun nykytilanteesta, joten virisi ihan hedelmällinen keskustelu.

Ihan hyvä ohjelma oli. Jami Kauppi oli tosiaan suorasanainen äijä. Esim. kun A-junioreiden Liigasta ei voi tippua pois, niin Jami vaan totesi jotain tyyliin "vituiksi sekin on menty laittamaan". Hieno mies. HPK:n äijä oli myös ihan asiallisen tuntuinen kaveri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös