Kyllä Sportin pitää saada tuloja muullakin tavoin, kuin yhteistyökumppaneilta (sponsorit), ottelutuotoista (kausikortti, irtoliput, ravintola myynti), fanituotemyynnistä, ym.
Pelaajamyynneistä (oma
junnu tuotanto) ei nyt vähään aikaan ole saatu roposia, jotka auttaisivat talouden kannalta mukavasti.
Kait siellä ollaan suuntamassa nyt jääkiekon ulkopuolisille bisnes alueille, jolla vahvistetaan Sportin "tukijalkaa'" tulevaisuuteen?
Liekö enemmän esim. jotain musiikkitapahtumia, Sport "henkisiä laivaristelyjä' Uumajan, kulttuuritapahtumia, kesäisiä muita tapahtumia, sponsoreitten kanssa yhteistyö tempauksia (joista molemmille puolille taloudellista hyötyä), varsinkin hiljaisina kuukausina (maalis-elokuu) pitää saada tuottoja ym.
Todennäköisesti nämä järjestelyt viittaavat johonkin tähän suuntaan?