Sport - Jukurit la 4.2.2006

  • 13 694
  • 83
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ju-ku-rit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit!SM-liigassa Kärpät.
Joo,olen minäkin jo hiukka kiertänyt halleja,en tosin kovin paljon.
Ihan joka paikassa kakarat huutelee ja sehän on oikeestaan ihan hauskaakin.
Niin kauan kuin homma pysyy hanskassa pelkkänä huuteluna, on asia ihan OK.

MUTTA...viime Vaasan matkalla pieni Jukurifani sai sitten potkun polveensa näiltä "mukavilta vesseleiltä", syy jäi epäselväksi.Tytön isä sai nyrkkiä kylkeen, ja ei siihenkään löytynyt selitystä vaikka asiaa oli kysytty.

Mielestäni haukku ei haavaa tee, mutta jos käsiksi käydään, niin varmaan moni miettii reissulle lähtiessään, uskaltaako noita pieniä faneja sinne mukaan ottaa ollenkaan.

Mikkelin "kakarat" huutaa ihan samanlailla, mutta en ole koskaan kuullut, että keneenkään kiinni käyvät.

Kaipa tämä tapaus oli ainoa sarjassaan, ainakin toivon niin.

Järkkärit Vaasassa kyllä voisivat hieman selvittää ennen peliä sitä, että kuka vastaa mistäkin asiasta.

Jukurifanit olivat varanneet liput ennakkoon ja saivatkin paikat, johon sitten alkoi tunkea näitä "vesseleitä".Kun järkkäriä kutsuttiin apuun, ei kenelläkään ollut tietoa, kuka siitä huolehtii.

No nää on näitä, silti tullaan Vaasaan vaikka mikä olisi,tunnelma siellä on aina mahtava.
Puhumattakaan silloin kun Jukurit vie ja Sport vikisee:)))
Kaikella ystävyydellä!
 

Punk Anderson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punaniskat
Ju-ku-rit kirjoitti:
Joo,olen minäkin jo hiukka kiertänyt halleja,en tosin kovin paljon.
Ihan joka paikassa kakarat huutelee ja sehän on oikeestaan ihan hauskaakin.
Niin kauan kuin homma pysyy hanskassa pelkkänä huuteluna, on asia ihan OK.

MUTTA...viime Vaasan matkalla pieni Jukurifani sai sitten potkun polveensa näiltä "mukavilta vesseleiltä", syy jäi epäselväksi.Tytön isä sai nyrkkiä kylkeen, ja ei siihenkään löytynyt selitystä vaikka asiaa oli kysytty.

Mielestäni haukku ei haavaa tee, mutta jos käsiksi käydään, niin varmaan moni miettii reissulle lähtiessään, uskaltaako noita pieniä faneja sinne mukaan ottaa ollenkaan.

Mikkelin "kakarat" huutaa ihan samanlailla, mutta en ole koskaan kuullut, että keneenkään kiinni käyvät.

Kaipa tämä tapaus oli ainoa sarjassaan, ainakin toivon niin.

Järkkärit Vaasassa kyllä voisivat hieman selvittää ennen peliä sitä, että kuka vastaa mistäkin asiasta.

Jukurifanit olivat varanneet liput ennakkoon ja saivatkin paikat, johon sitten alkoi tunkea näitä "vesseleitä".Kun järkkäriä kutsuttiin apuun, ei kenelläkään ollut tietoa, kuka siitä huolehtii.

No nää on näitä, silti tullaan Vaasaan vaikka mikä olisi,tunnelma siellä on aina mahtava.
Puhumattakaan silloin kun Jukurit vie ja Sport vikisee:)))
Kaikella ystävyydellä!


Voi jeesus. Taasko tää itku alkaa. Ja yllättäen joku joka "kaverinsa" puolesta itkee.

Pysyisit perkele kotonas.
 
Ihan asiallinen kirjoitushan tuo oli. Jotkut ei vaan kestä taas kritiikkiä yhtään. Mikkelissä taas noihin tenavien toimiin puututaan välillä liikaakin. Ei vissiin järkkäreillä muuta tekemistä. Ei se ainakaan minua häiritse jos joku tenava käytävällä juoksee kesken pelin. Muuthan silloin on katsomossa. Marski cupissa tuli kerran kommenttia parilta pikkujätkältä. Jotka ilmeisesti "kannatti" hifkiä vain koska se on "kova" joukkue. Ihmettelen ettei enempää vinoiltu kun SaiPaa kannatin.
 

Ju-ku-rit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit!SM-liigassa Kärpät.
Punaniskalle tiedoksi: Pysyin perkele kotona ja se otti aivoon oikein toden teolla.
Jos itsellä on lapsia, niin varmasti tajuaa mun kirjoituksen, jos ei, niin sitten ottaa asiat just tolta kannalta.
Tämä oli mun vanhan akan palopuhe ja nyt se loppui sitten tähän.
Hyvää jatkoa Vaasaan.
Tervetuloa Mikkeliin.
 

pikku-ukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
kalajoen kiekkotietäjät
Typerää

Punk Anderson kirjoitti:
Voi jeesus. Taasko tää itku alkaa. Ja yllättäen joku joka "kaverinsa" puolesta itkee.

Pysyisit perkele kotonas.

Miettisit nyt mitä suustas päästät,taidat oikeasti olla noita punkkareita jolta on äly jäänyt johonkin,minun mielestä asiallinen kirjoitus ei kannata siitä heti alkaa suutaan soittaan.
 

tlz

Jäsen
Kyllä minä olen samaa mieltä, että Vaasalaiset järjestysmiehet voisivat ottaa itseaaän niskasta kiinni.

Kun me lähdemme maailmalle vierasotteluun, niin vaadimme, että kotijoukkueen järjestysmiehet suojelevat meitä ja tietenkin omiaan, jotta ei tulisi ikävyyksiä.

Vaasassa kun harvoin on vieraskannattajie, niin järjestysmiehet ovat päässeet helpolla. Parannettavaa on paljon. Ei kuitenkaan tarvi ajatella, kun ottelusta lähtemistä, niin montako järjestysmiestä on ohjaamassa liikennettä? He kyllä ovat paikalla, kun hallille tullaan, mutta lähtiessään heitä ei näy. Ovat kai itse jo lähteneet...
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
Punk Anderson kirjoitti:
Voi jeesus. Taasko tää itku alkaa. Ja yllättäen joku joka "kaverinsa" puolesta itkee.

Pysyisit perkele kotonas.

Tällaista ajattelua en voi ymmärtää.

Jos joku Vaasalainen on potkinut ja lyönyt niin onko se mielestäsi oikein?On todella ikävää että tällaista tapahtuu, toki en tiedä kumpi on tökkimisen aloittanut, jos Mikkeliläiset ovat tökkimisen aloittaneet niin siinä tapauksessa en tätä itkemistä ymmärrä.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Ju-ku-rit kirjoitti:
Järkkärit Vaasassa kyllä voisivat hieman selvittää ennen peliä sitä, että kuka vastaa mistäkin asiasta.

Jukurifanit olivat varanneet liput ennakkoon ja saivatkin paikat, johon sitten alkoi tunkea näitä "vesseleitä".Kun järkkäriä kutsuttiin apuun, ei kenelläkään ollut tietoa, kuka siitä huolehtii
Teidän matkanjohtajanne tämän oli hässinyt. Tähän lopputulokseen tulin, kun sain selville miten asiat oli teidän kauttanne hoidettu. Liput kyllä oli varattu, mutta oliko edes pyydetty omaa karsinaa tai mitään muitakaan erityistoimenpiteitä? Ei ollut, vaikka se on matkanjohtajan vastuulla, että hommat tehdään selväksi järjestävälle seuralle jo hyvissä ajoin ennen reissua. Vaasassa KalPa- ja Hermes-kannattajat ovat itsekin olleet aktiivisia asioiden hoitamisessa ja heille omat paikat jne. onkin löytynyt helposti. Tietenkin kaikenlaista pikkujuttua tapahtuu, mutta niille ei kukaan voi mitään.

Luuletko oikeasti, että liput ennakkoon varaamalla voi olettaa, että siellä on oma karsina perillä odottamassa tai järjestysmiehiä auttamassa? Väärin oletettu.

Vaasassakin tuohon tehtävään on ihan oikeasti oma henkilö, jonka vastuulla vieraskannattajien jutut ovat. Silloin jos häneen ollaan yhteydessä. Eli näin.
 

Vousku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Soprt
kakes kirjoitti:
Missään muualla vieraissa ei tuollaista käytöstä ole ollut tenavien taholta. On omakohtaista kokemusta. Pulloa ym. lentää niskaan joka ainoassa pelissä mitä olen ollut Vaasassa katsomassa....

Kokkolan jäähalli, ja sen mahtava parkkipaikka, missä satelee jäisiä lumppareita niskaan jokaisen Hermes - Sport ottelun jälkeen. Sisällä bussissa sitten huomaakin, että koko etulasi on räitty aivan täyteen limaa.

kakes kirjoitti:
Kyllä ne on muksut Vaasassa aivan omaa luokkaansa.

Jep!
 

aku ankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
JUKURIT ja Jokerit
sika säkissä kirjoitti:
Enkä yhtään hallia muista, jossa ei räkänokat olisi suutansa soittaneet. Period

MOT

Suunsoitto ja pullojen heittely on hieman eri asia. Vai mitenkä? Puhe oli nimenomaan pullojen heittämisestä. Kyllä pennut soittavat suutaan muuallakin.
 

saanana

Jäsen
Suosikkijoukkue
sport, rehdit jääkiekkotappelut.
Kommentit pelistä tulee hieman myöhässä mutta menköön.

Peli oli mitä oli sportilta. Ensinmäinen erä näytti vielä jääkiekolta mutta sitten Sport lopetti pelaamisen ja peli oli siinä. Höylän piikkiin pistäisin kaksi maalia.
Vaikka jukurit pelaa tylsää kiekkoa niin silti parempi voitti siitä ei pääse mihinkään.
Mutta typerintä mitä minä pelissä näin tapahtui katsomon puolella, noin 35-45v jukuri fani kävi käsiksi noin 10v kakaraan sen takia koska ne huutelivat sille. Oli siinä itkussa/naurussa pitelemistä kun Mikkelin kovin jätkä näyttää mistä on mikkeliläiset tehty 10v pojalle.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
saanana kirjoitti:
Kommentit pelistä tulee hieman myöhässä mutta menköön.

Peli oli mitä oli sportilta. Ensinmäinen erä näytti vielä jääkiekolta mutta sitten Sport lopetti pelaamisen ja peli oli siinä. Höylän piikkiin pistäisin kaksi maalia.
Vaikka jukurit pelaa tylsää kiekkoa niin silti parempi voitti siitä ei pääse mihinkään.
Mutta typerintä mitä minä pelissä näin tapahtui katsomon puolella, noin 35-45v jukuri fani kävi käsiksi noin 10v kakaraan sen takia koska ne huutelivat sille. Oli siinä itkussa/naurussa pitelemistä kun Mikkelin kovin jätkä näyttää mistä on mikkeliläiset tehty 10v pojalle.

Kiinni käyminen lienee hieman yliampuvaa, mies nosti pikkuskidin sivuun huutamasta ja tämä junnu myös yritti tarttua jukurilippuun..pikkujunnut nyt huutelee jokapaikassa, mutta Vaasalaiset ovat omaa luokkaansa ja se räkiminen ei ole kauhean fiksua..

Vaasan hallissa oli hyvä tunnelma ja pääosin fiksua porukkaa, muutaman täyden idiootin käytös ( potkiminen, töniminen ym) jätti vain ikävän kuvan.Tosin nämä rähisiät eivät taineet olla Red Armya vaan aivan tavallisia jurpoja,mutta kyllähän finaaleja on Vaasaan lähdettävä katsomaan jos Sport siellä on vastassa.

Salmivirta oli jäätävä 3 maalia, mutta hukkasi rankkarin. Kantelinen ja Lehtonen myös hyviä.

Poistulomatka oli riehakas ja meni huomattavasti nopeammin kuin tulomatka, keväällä uusiksi?
 

urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Hätätilassa Jokipojat ja Sortavalan Dynamo
Jos nuo mikeliläisten valitukset räkänokista tuntuvat vasalaisista ihan turhilta on syytä muistaa mitä Sport-fani fågel kirjoitti Jatkoajalla 4.12.-05 Jokipojat-Sport pelin jälkitunnelmissa :"

Joo, voitte ola varmoja että samat jampat ei enää Uralin juureen tule matsia katsomaan.Ensimmäinen paikkakunta jossa vierasjoukkueen kannattajiin on käyty oikeen kunnolla käsiksi.Peli jälkeen nämä kaksi kaveriani olivat lähteneet autolle päin kavelemään niin muutama Joensuulainen skini-ryssä oli käynyt heihin käsiksi ja rikkonut heidän lipun tankonsa.Pitääkö Joensuuhunkin lähteä kahdella dösällä ettei käydä käsiksi?"

Lienevät samantason asioita joten turha kai olettaa kenenkään olevan valittamatta jos mielestään siihen aihetta on. Näin sekä Mikkelissä että Vaasassa tai ihan missä tahansa, jokapuolelta näitä "räkänokkia" löytyy.
 

fågel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport Vaasa
urpo kirjoitti:
Lienevät samantason asioita joten turha kai olettaa kenenkään olevan valittamatta jos mielestään siihen aihetta on. Näin sekä Mikkelissä että Vaasassa tai ihan missä tahansa, jokapuolelta näitä "räkänokkia" löytyy.

Lue viestini ajatuksella.Jos Mikkeliläiset ovat tökkimis episodin aloittaneet(en tarkoita pikkuskidi-casea), on mielestäni reagoitava siihen.Se miten nämä caset taas eroavat toisistaan on se, että Vaasassa Mikkeliläisiä oli about.20, Joensuussa Vaasalaisia oli kaksi.On paljo helpompaa aloittaa vittuilu isolla porukalla kuin kahdestaan.Vai uskotko tosiaan että nämä Joensuussa olleet Vaasalaiset olisi vittuilun ja käsiksi käymisen siellä aloittaneet?
 

ath_lon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Keskustelusta huomaa, että kirjoittajat ovat nähneet tapauksen jostain kauempaa. Koko tönimis tilanne lähti siitä, kun maalin tullessa joku pikku skidi alkoi repimään fanien isoa lippua ja tämä kaveri haluttiin pois lipun luota. Hänelle huudettiin, että jos noin paljon ottaa päähän, kun meidän joukkue tekee maalin, niin sitten voi poistua tästä katsomosta pois. Tämä on vain jääkiekkoa, ei tätä tarvitse niin tosissaan ottaa. Joten aloittajasta ei pitäisi olla epäselvyyttä.
 
Suosikkijoukkue
Vaasa
ath_lon kirjoitti:
..Tämä on vain jääkiekkoa, ei tätä tarvitse niin tosissaan ottaa..

Näin vähätellen me Sporttia hengittävät emme asioihin suhtaudu.

Tästä tuli mieleen legendaarisen Liverpool-valmentajan Bill Shanklyn kommentti, kun häneltä kysyttiin paikallisottelun merkitystä Evertonia vastaan. Shankly vastasi taas yhdelle tunkeilevalle haastattelijalle kysymykseen, että

-"onko paikallisottelussa kyse elämästä ja kuolemasta?"
-"ei suinkaan, vaan paljon isommista asioista"

Ei tietenkään kukaan oikeasti näin suhtaudu urheiluun, mutta kuvastaa kiivauden hetken asennetta.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
ath_lon kirjoitti:
Tämä on vain jääkiekkoa, ei tätä tarvitse niin tosissaan ottaa.
Itse ainakin mietin, että onko mitään järkeä matkustaa joukkueen perässä yli kymmentä tuhatta kilometriä kaudessa pelkästään vitsin takia? Itse olen syntynyt, kasvanut ja elänyt monta vuosikymmentä Sportin mukana. Olen syntynyt perheeseen, jossa on kannatettu Sporttia ja talvisin menot suunnitellaan tietenkin Sportin pelistä seuraavaan Sportin peliin.

Ja tätä tehtävää tietenkin helpottaa se, että kaveripiiristä suuri osa on Sportin kannattajia, isä on Sportin kannattaja, paappa on Sportin kannattaja, molemmat veljet on Sportin kannattajia, sisko on Sportin kannattaja (mä en sitä tehny), naapuri on Sportin kannattaja ja lähikaupan myyjä on Sportin kannattaja.

Sinä päivänä kun en ota tosissani Sporttia, niin en ota tosissani enää elämääni.

Jääkiekko itsessään ei mun tunteita hirveästi nostata. Voin mennä Hakametsään katselemaan Ilves-Tappara-peliä, eikä se herätä mitään muuta tunnetta, kun kusihädän toisen erän lopussa.

Mutta silloin kun on Sportin peli.. Oon elämäni aikana ehtinyt nähdä monta nousua ja laskua. Ja tämä kotka on noussut tuhkasta kuin Fenix-lintu useaan otteeseen. Sport ei ole pelkästään maallista mammonaa. Se elää sisällämme. Joka päivä.


"..Taistellaan aina loppuun asti, ei koskaan anneta periksi.
Seistään yhdessä ylpeänä, tullaan entistä vahvempana.
Turha teidän on tulla koittaan, meitä kukaan ei pysty voittaan.
Kaikki tietää, et se on niin. Tervetuloa helvettiin!.."

PS. En ole fanaattinen..
 

Jukka L

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikkelin Jukurit
Castillo kirjoitti:
Sinä päivänä kun en ota tosissani Sporttia, niin en ota tosissani enää elämääni.


zzzzzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....get a life! Tosissaan. Onkohan karannut vähän homma lapasesta? Jos elämälläsi ei ole muuta tarkoitusta kuin Sportin kannatus niin hyvää päivää! Ammattiauttajasta saattaa olla apua, ennenkuin on liian myöhäistä.
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
Jukka L kirjoitti:
zzzzzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....get a life! Tosissaan. Onkohan karannut vähän homma lapasesta? Jos elämälläsi ei ole muuta tarkoitusta kuin Sportin kannatus niin hyvää päivää! Ammattiauttajasta saattaa olla apua, ennenkuin on liian myöhäistä.

Kannattaako tuota toisten sitoutumis/fanitus-astetta nyt lähteä haukkumaan tai kyseenalaistamaan. Antaa jokaisen suhtautua suosikkiinsa haluamallaan tavalla.

Itse kannatan Sportia aikas kiihkeästi ja jos joku naamatusten kannatustani arvostelee niin tappelu tulee liki aina (verbaalinen, en usko väkivaltaan). Joku diggaa ratsastuksesta, toinen jääkiekosta ja Sportista.

Itseäni vituttaa suunnattomasti nämä otteluketjut, jossa ei jauheta itse pelistä vaan siitä kuka sai turpaan ja miksi ja kuinka joku rikkoi mainoksen ja kusi hallin nurkkaan. Sille zzzzzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Jukka L kirjoitti:
zzzzzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....get a life! Tosissaan.
Tule sanomaan tuo kasvotusten jos on miestä. Se on kuitenkin aina kiva tietää, että onneksi en ole ainut. Mene kysymään vaikka Millwallin kannattajilta..
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
mendieta kirjoitti:
Itseäni vituttaa suunnattomasti nämä otteluketjut, jossa ei jauheta itse pelistä vaan siitä kuka sai turpaan ja miksi ja kuinka joku rikkoi mainoksen ja kusi hallin nurkkaan. Sille zzzzzzzzzzZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz....

Samaa mieltä. Ei siellä Vaasassa mitään anteeksiantamatonta tapahtunut. Muutamat potkut ja lyömiset, nehän kuuluu pelin henkeen, vai? Itsekin sain nyrkistä kylkeen ihmiseltä jota en ollut ikinä nähnyt ja jolle en ollut ikinä puhunut. Kysyttäessä, miksi hän näin teki, oli vastaus Vit..aa ja siihen päälle epämääräistä örinää. Mutta se siitä.

Vaasan järkkäreille kyllä miinukset, että "nuorisojoukkioita" ei saatu aisoihin. Yksi järkkäri kyllä ilmaantui seisomaan "Jukurikatsomoon", mutta siihen se jäikin.

Summasummarun.. Jukurit voitti ja Sport hävisi. Se otti monille Vaasassa koville.

PS. Jukurifaneille OLI pyydetty oma osa katsomosta.
 

A-piste

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, SM-liigan perustajajäsen
Loistavasti sanottu Castillo! Just noinhan se menee! Ja siitä huolimatta sydämessäni on runsaasti tilaa muullekin elämälle. Mutta täytyy ymmärtää, että joku ei tätä välttämättä ymmärrä (ja tekee mieleni vielä lisätä, että jää paljosta paitsi) mutta suotakoon se hänelle...

Vielä pelistä...ekassa erässä Sportin peli muistutti sitä samaa millä Jukurit kammettiin tammikuussa nurin. Uhrautuvaa, taistelevaa peliä, jossa pelaajien etäisyydet pysyivät pieninä. Tätä pelityyliä vastaan Jukurit olivat aika aseeton jopa 5-3 vastaan. Tämän näkökulman varassa itse etenen kohti pudotuspelejä...
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ei hyvää päivää sentään. Luin tämän ketjun läpi ensimmäistä kertaa, kun ei ollut parempaakaan tekemistä. Mikä ihme siinä on, että aina kun Sport on hävinnyt ottelun, tälläistä shittiä saa lukea otteluketjuista? En syyllistä Sportin kannattajia, mutta ei näitä tälläisiä paskanjauhanta tapauksia löydy muiden joukkueiden otteluketjuista - pistää miettimään...

Lauantaina mua veetätti aivan armottomasti KooKoo matsin jälkeen, oma joukkue oli esittänyt surkean 60 minuuttisen. Mutta pidin kiehunnan oman pääni sisällä ja parin minuutin rauhoittumisen jälkeen kävin onnittelemassa vierasjoukkueen kannattajia, niin teki myös muut Ruutanat. Ikinä ei meidän leiristä ole kukaan (ei koti- tai vierasotteluissa) mennyt haastamaan riitaa vastapuolen fanien kanssa, aina on tultu hyvin toimeen. Valtti-Areenassa meidän fanit tuntee järjestysmiehet ja he tuntevat meidät. Ollaan sovittu, että pienistä ei nipoteta ja tämä koskee myös vierasjoukkueen kannattajia. Kuudes Kenttäpelaajakin varmaan tämän huomasi lauantaina. Vaasassa kun oltiin marraskuussa, ei järkkärit kerinnyt edes päivää sanomaan kun oltiin jo kovaäänisesti ilmoittamassa meille, että tämä on istumakatsomo, täällä ei saa seistä. Ahaa : )

Antaa hullujen riehua jossain hemmetin Englannissa, siellä futis on niille uskonto. Pidetään me Mestis fanien iloisena kiekkosarjana, kannustetaan omia mutta ei tapella tai haistatella vastustajan faneille. Niin meillä Ruutanoissa on tapana. Jos toinen on tyhmä ja tönii, ole sinä viisas ja jatka matkaasi. Tuo motto on pitänyt minut poissa tappeluista ja rähinöistä jo 28 vuoden ajan.

HCM on leikkinyt poliisia kymmenen minuutin ajan. Peace! : )
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
HCM kirjoitti:
Mutta pidin kiehunnan oman pääni sisällä ja parin minuutin rauhoittumisen jälkeen kävin onnittelemassa vierasjoukkueen kannattajia, niin teki myös muut Ruutanat. Ikinä ei meidän leiristä ole kukaan (ei koti- tai vierasotteluissa) mennyt haastamaan riitaa vastapuolen fanien kanssa, aina on tultu hyvin toimeen. Valtti-Areenassa meidän fanit tuntee järjestysmiehet ja he tuntevat meidät.

No ei kai kaikki K-Vantaan kotipeleissä käyvät (n.800-1000?) kuuluu Ruutanoihin? Vai menetko vastuuseen myös muista vantaalaisista? Tuskin Vaasassakaan lauantaina Pekuttia kylkeen kopauttanut mihinkään järjestäytyneeseen kannattajaryhmään kuului.
 

Rocco

Jäsen
Voi jos lähtisin tähän listaamaan paikkoja tai otteluita joissa mua on tönitty tai mulle on v*ttuiltu... Tappeluun en ole joutunut koska olen hyvä puhumaan, mutta haastajia on löytynyt melkein jokaisessa vieraspelipaikassa. (Jopa Mikkelissä ja Vantaalla)
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös