sika säkissä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasa
mendieta kirjoitti:Itseäni vituttaa suunnattomasti nämä otteluketjut, jossa ei jauheta itse pelistä vaan siitä kuka sai turpaan ja miksi ja kuinka joku rikkoi mainoksen ja kusi hallin nurkkaan.
Olen kyllä ystävä hyvä tässä asiassa totaalisesti eri mieltä; ottelut ovat kokonaisuuksia, joihin kuuluu paljon muutakin, kuin mitä jäällä 60 minuutin aikana tapahtuu. Koko häppening prematch oluesta nujakointiin hallin ulkopuolella ovat osa tätä. Ja ainakin itse luin mielenkiinnolla jukurikannattajien pienistä "vaikeuksista" motaripäädyssä. En kylläkään toivo, että jään ulkopuoliset ilmiöt nousevat pääosaan...
HCM kirjoitti:Ei hyvää päivää sentään. Luin tämän ketjun läpi ensimmäistä kertaa, kun ei ollut parempaakaan tekemistä. Mikä ihme siinä on, että aina kun Sport on hävinnyt ottelun, tälläistä shittiä saa lukea otteluketjuista? En syyllistä Sportin kannattajia, mutta ei näitä tälläisiä paskanjauhanta tapauksia löydy muiden joukkueiden otteluketjuista - pistää miettimään...
Syy on fking yksinkertainen; mikään muu joukkue kuin Sport ei tässä sarjassa herätä intohimoja lähellekkään yhtä paljon. Eikä millään muulla joukkueella ole lähellekään yhtä paljoa fanaattisia kannattajia puhumattakaan hangaround-kundeista
Viimeksi muokattu: