Mustakotka
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan Sport
Petri Meri ja Ari Gröndahl. Pelaajat joita ei paljon hehkuteta, mutta ovat aivan loistavia omissa rooleissaan. Jumalauta miten hunajainen peli tänään Isolta Arskalta <3 Haters gonna hate!
Jumalauta miten hunajainen peli tänään Isolta Arskalta <3 Haters gonna hate!
Sport neuvottelee Tapion kanssa. Pidän lähdettä varmana.
Jos Sport Tapion kanssa neuvotteluyhteyksissä on niin tuskin neuvottelut koskevat kuluvaa kautta.
Jotenki jaksa tälläseen uskoa. Enemmän uskoisin ( ja toivoisin), että ensi kautta silmälläpitäen keskusteltaisiin Luomalan ja Riskan kanssa. Kumpikin btw kiinnostunu tulemaan Sportiin.
Osaako joku sano, koska Sportti on viimeksi hävinny vaasassa mestis pelin?
Eipä siitä tämän päiväistä edeltävästäkään niin kauaa ole, viime kauden runkosarjan viimeinen ottelu hävittin Jukureille, tosin pelattiin junnuilla.Osaako joku sano, koska Sportti on viimeksi hävinny vaasassa mestis pelin?
Eipä siitä tämän päiväistä edeltävästäkään niin kauaa ole, viime kauden runkosarjan viimeinen ottelu hävittin Jukureille, tosin pelattiin junnuilla.
Varsinkin Liimatainen oli aivan koomassa..
Lehtinen koomaili totuttuun tapaan läpi ottelun, eikä ansaitse enää mielestäni pelata lainakaan.
Kaikki oli paskoja ja kuskasivat aivan liikaa, mutta sekoitatkohan sä ny Liimataisen ja Lehtisen?
Mä en ainakaan sekoittanut. Liimatainen oli kentällä kun omissa kolisi tänään kahdesti ja molemmilla kerroilla homma lähti liikkeelle hänen virheestään. Lisäksi useita muita tilanteita kahdessa erässä jossa mies sooloiluillaan ja järkyttävillä pakki-pakki -syötöillään paineen alla antoi HCK:lle useita muita maalipaikkoja. Minun silmissäni nimenomaan Liimataisen peli tänään oli kuin koko Sport pienoiskoossa.
Tosin yksikään puolustaja ei tänään saa puhtaita papereita. On se sitten kuinka tahansa koko viisikon juttu suojella omaa maaliaan niin ei noin vain voi pelata.
Mä en ainakaan sekoittanut. Liimatainen oli kentällä kun omissa kolisi tänään kahdesti ja molemmilla kerroilla homma lähti liikkeelle hänen virheestään. Lisäksi useita muita tilanteita kahdessa erässä jossa mies sooloiluillaan ja järkyttävillä pakki-pakki -syötöillään paineen alla antoi HCK:lle useita muita maalipaikkoja. Minun silmissäni nimenomaan Liimataisen peli tänään oli kuin koko Sport pienoiskoossa.
Tosin yksikään puolustaja ei tänään saa puhtaita papereita. On se sitten kuinka tahansa koko viisikon juttu suojella omaa maaliaan niin ei noin vain voi pelata.
Östman korvaa tämän illan ottelussa Kivelän, joten tarkoittaisikohan tämä nyt sitten sitä, että Rässynkin luottamus Hifki-kasvattiin alkaa olemaan lopussaan.
Loukkaantuneita edelleen Hakomäki, Fagerhed sekä Kujanpää. Eikö Kujanpään pitänyt palata kaukaloon lokakuussa? Onko kellään tietoa, millon mahdollisesti koittaa paluuta?