Tätä et voinut kirjoittaa tosissasi. Et ehkä tule näkemään Wingelsiä Kouvolan yössä, mutta onhan siinä business city Lahti ihan vieressä. Siellä lienee enemmän houkutuksia kuin teillä päin?
Aika äkkiä se oma peli vaan on sekaisin, jos/kun nhl-stara on saanut liian ison roolin joukkueessa ja kesken kaiken sitten poistuukin. Tämän kauden periodilla ajateltuna on pitkäjänteisempää toimintaa olla palkkaamatta heitä.
Kyllä, jenkit osaavat olla laiskoja kuten lapsuuden sankari Sampras osoitti Suomessa käydessään. "Miksi teette vatsalihasliikkeitä?" Tai sitten on vaan niin lahjakas että pelkkä lajitreenaaminen riittää, Suomessa on kyllä aina osattu treenata liikaa.
Täytyy myöntää, että itseäni on Lahti houkutellut vain pari kertaa yöelämällään, sanoisin että siellä ei ole juurikaan mitään mitä Kouvolassa ei olisi, no ehkä baarihoitoja on enemmän mutta ei ole mun juttu. Wingelsistä vaikea sanoa, mutta epäilen että olisi tänne normaalia enempää juhlimaan tullut, eiköhän baareja löydy Kaliforniasta riittämiin. Ja täällä Tampereellakin niitä riittää, ihmettelen vain miksi kaikki rokkibaarit on suljettu..
Tuo on terän toinen puoli, toinen puoli on että nuori joukkue saa esimerkkiä miten NHL-pelaaja tekee hommia kaukalossa ja sen ulkopuolella, ja jos ovat tarkkaavaisia siitä on heille varmasti hyötyä urallaan ja miksei jo tällä kaudella.
Tarkoitin sitten baarihommilla toki vaan niitä tapauksia, joita olen itse nähnyt, ei kaikki mestispelaajat toki baarissa käy kuten ei rekkakuskitkaan. Jostain syystä silti näiden veijareiden soppareita ei Kouvolassa jatkettu, Ika ainakaan ei siedä kesken peliputken baareilevia urheilijoita.