Oma lukunsa on sitten se onko olemassa Jokereita jota kannattaa. Jos Jokerit lähtee KHL:ään niin uskoisin sen sinne menevän uudella nimellä (HC Helsinki Stars tms) ja siinä on sitten uutta ihmeteltävää fanipohjalla.
Repesin, päivän paras viesti ja niin totta.Jotain positiivista tässäkin: Eipähän tarvii enään antaa pelaajille sopimuksiin khl-pykäliä
Paskaa provoa? Eikö se ole kuitenkin mahdollista, vaikka ei olisikaan todennäköistä?Paskaa provoa, mutta onhan tuossakin pointtia. Jos Jokereista muuttuu logo, värit tai nimi niin se ei enää ole Jokerit.
Muistaakseni 15-20 vuotta sitten EHL-aikoina Jokereilla/Hjalliksella oli jo jotain suunnitelmia pelata samalla logolla, mutta Helsinki Jesters -nimellä.Oma lukunsa on sitten se onko olemassa Jokereita jota kannattaa. Jos Jokerit lähtee KHL:ään niin uskoisin sen sinne menevän uudella nimellä (HC Helsinki Stars tms) ja siinä on sitten uutta ihmeteltävää fanipohjalla.
Jos Jokereista muuttuu logo, värit tai nimi niin se ei enää ole Jokerit.
Miksi ihmeessa luulet että mahdollisen siirron johdosta on vaihdettava nimeä? Medvescak Zagreb on edelleen Medvescak Zagreb.
Koska markkinointi.
Sanomattakin selvää, että Jokerit vetää Venäjänvalloitukselleen vähemmän yleisöä kuin esimerkiksi Helsingin Antti Rokat.
Jännityksellä odotellaan.
Täältä ehdoton kyllä Narrien KHL-hankkeelle. Jengi on ollut parina viime kautena aikamoinen häpeäpilkku SM-liigalle kyykkypaskamiehineen, tomekvaltosineen ja semirbenamoreineen. Kauas alkuperäisestä narri-fokuksesta on jengi ajautunut esim. Janeckyn ajoista. Itse en jäisi kaipaimaan tätä nykyistä muovinarrijoukkuetta yhtään. Ehkä Siperia opettaisi tässäkin tapauksessa?
Minä, Me, джокерt!!!
Jokereilla on uskoakseni tarpeeksi laaja fanipohja ilman että seuran nimeä tai logoa tarvitsee raiskata. Kyllä Jokerit-brändillä on paremmat mahdollisuudet saada yleisöä kuin jollain uudella muovinimellä.
Ikävä juttu joka tapauksessa, kun itse olen enemmän futismallin "kansalliset sarjat + rinnalla eurokilpailu" kannalla.
Uudella nimellä karkotettaisiin osa Jokerien nykyisistä faneista ja muiden venäläisjoukkueiden faneille se on yksi ja sama mikä on vastustajan nimi.
Eli ei oikein tuo "koska markkinointi" perustelu pure.
Koska markkinointi.
Luin allhockey.ru sivustolta että Gennadi Timtshenko ostaa Jokerit ja Rotenbergin veljekset Arkadi ja Boris ostavat yhdessä Hartwall-areenan.
tekstiä