KHL-kortti käy vain jos naapuri lähtee myös. Olisi ihan hauska nähdä SM-liigan tuho.
MTV3:n mukaan Harwall-areenan uusi omistaja tulee olemaan Rotenbergien suku, jolla on yhteyksiä Suomeen.
Rotenbergeilla on myös vahva edustus KHL:n sikariportaassa. Roman Rotenberg on Pietarin SKA:n varapresidentti ja hänen setänsä Boris Rotenberg on Moskovan Dynamon omistaja. Boris Rotenberg on muuten Vladimir Putinin lapsuudenystävä ja hänen pitkäaikainen judokaverinsa.
Huomenna jyrisee, ja ihan vitusti. Alku iltaan tosin saadaan odottaa...
Kirjoitin tuon etunimen väärin. Romanin setä ei tietenkään ole Boris vaan Arkadi, joka on siis Moskovan Dynamon presidentti ja suurin omistaja.Boris Rotenberg (junior?) pelasi joskus FC Jokereiden junioreissa eli jotkut näistä Rotenbergeistä on myös ainakin jossain vaiheessa asunut pk-seudulla.
Boris Rotenberg (junior?) pelasi joskus FC Jokereiden junioreissa eli jotkut näistä Rotenbergeistä on myös ainakin jossain vaiheessa asunut pk-seudulla.
Suomen Suurin siis lähtee KHL:aan ja kohta voi jokainen liigajoukkue surkutella, ku Jokerit kaikki huippupelaajat nenän edestä...ei enää vain pikkujoukkueiden vaan suurempiekin. :)
...
Tässä iski parissa tunnissa melkoinen tärinäjännitys päälle, mutta tälle vitsille jaksoi silti nauraa.Eletään todellakin mielenkiintoisia aikoja. Masa takas, niin voi napsia pelaajia NHL:n ja KHL:n pistepörssin kärjestä.
Tässä iski parissa tunnissa melkoinen tärinäjännitys päälle, mutta tälle vitsille jaksoi silti nauraa.
Huhhuh että on isoista asioista kyse huomenna. Parhaimmillaan/pahimmillaan koko suomalainen jääkiekkoilu voi kokea melkoisen mullistuksen. Niin kauan kuin nimi on Jokerit, logossa virnuilee narri ja seuran perinteisiä arvoja kunnioitetaan mulle on melkein, ei ihan, mutta melkein sama mitä sarjaa pelataan. Pelottaa vaan ihan helvetisti, että venäläiset saattaa romuttaa kaiken, mikä mulle tässä seurassa on tärkeätä. Seuran kulttuuri ja identiteetti on asioita, joista mä en halua tinkiä.
Ei huhut Jeren sopimuksesta Jokereihin taidakaan olla tuulesta temmattuja. Eikös Karalahti nimenomaan kärkkynyt paikkaa KHL-joukkueesta? :-)
Ryssien omistama Jokerit on yhtä tyhjän kanssa. Sillä ei ole mitään tekemistä Aimo Mäkisen pelastaman seuran ja Töölön Vesan perinnön kanssa.
Boris Rotenberg (junior?) pelasi joskus FC Jokereiden junioreissa eli jotkut näistä Rotenbergeistä on myös ainakin jossain vaiheessa asunut pk-seudulla.
Minä en ainakaan kannata Jokereita Aimo Mäkisen ja Töölön Vesan perinnön vuoksi. Kannatan rakastaamani seuraa sellaisena, kun se on. Sen historiaan sisältyy hienoja ja vähemmän hienoja hetkiä, ja seura on suurempi kuin Hjallis Harkimo!
Saat toki varmasti olla mielipiteesi kanssa, ei siinä mitään. Jokerit on kuitenkin ykkösjengi minulle aina, skulatkoon vaikka Japanin 3-divarissa.
Jos myynti ja siirto toteutuu niin, Jokerit varmastikkin haluaa lähteä mestarina sarjasta, että varmaankin joukkue tulee olemaan kallein koskaan nähty sm-liiga joukkue. Eli Filppula korvataan kunnon miehellä etc.
Hyvin luettu! Jokerit on todellakin suurempi kuin Hjallis Harkimo. Hjallis on ollut osa tätä kaunista seuraa vasta parikymmentä vuotta.Minä en ainakaan kannata Jokereita Aimo Mäkisen ja Töölön Vesan perinnön vuoksi. Kannatan rakastaamani seuraa sellaisena, kun se on. Sen historiaan sisältyy hienoja ja vähemmän hienoja hetkiä, ja seura on suurempi kuin Hjallis Harkimo!
Hahah. Huono provo. Ikinä en ole IFK-leirissä ollut ja matsit katson paikan päällä. Voit käydä katsomassa "paikan päällä nähdyt ottelut"-ketjusta aktiivisuuteni niin kotona kuin vieraissa. Sitäpaitsi. Luulin että mieshuora seuraa ulkomaisia joukkueita vaikka omassakin kylässä olisi poppoo. Miten tämä nyt liitty tähän mitenkään?Gloryhuntteri. Takas ifk-leiriin tai osta canal+ kortti seuraa vähä valju matsei kotisohvalta. Mikään suomalainen joukkue ei kaipaa sinunlaisia mieshuoria, koska yleisöä edelleen liian vähän katsomoissa.