Jos Jokerit siirtyy KHL:ään, menettää kyseinen seura yhden aktiivikatsojan.
Jos olen asiani kanssa yksin niin sitten olen, mutta minua ei kiinnosta ryssien kanssa veljeily muuta kuin Eurooppa-liigassa.
Jokerit on ollut minulle iso juttu koko ikäni, mutta jos lippujen hinnat nousevat, matsit kuulutetaan myös Venäjäksi ja vastustajat tulevat Kazanista, Vladivostokista, Minskistä ja Tseljabinskistä niin ei kiinnosta enää. Avautukaa kaikki seuraavat kirjoittajat ihan rauhassa vanhan kansan käsittämättömästä ryssävihasta. Se kiinnostaa minua yhtä paljon kuin KHL-Jokerit.
Динамо Ёкepит Хельсинки. Ei kuulosta hyvältä.
Ja ensimmäinen keravalainen 15v. kolikonheittelijä joka tulee vittuilemaan tosifaniudesta ja kertomaan kuinka "joukkuetta ei jätetä vitun janari" niin haistakoot pitkän vitun.
Ryssien omistama Jokerit on yhtä tyhjän kanssa. Sillä ei ole mitään tekemistä Aimo Mäkisen pelastaman seuran ja Töölön Vesan perinnön kanssa.
SAMA! Minulla ei ole mitään oikeaa kosketuspintaa Töölön Vesaan tai Mäkiseen. Enemmänkin Selänteeseen! Mutta minä en KHL-matseissa ala käymään. Gagarin pystiä voi mun puolesta käyttää vaikka pottana! En myöskään vaihda IFK:hon ynnä muihin mutta Jokerit jää.