Käsittääkseni Kamal loikkasi vasureista demareihin.
Se selittääkin tuota letkautusta. Öyhötys taisi lähteä suoraan selkärang... vanhasta muistista.
Käsittääkseni Kamal loikkasi vasureista demareihin.
Sdp:n varavaltuutettu Al Chibib kertoo olevansa viranomaisten järjestelmällisen vainon uhri.
http://www.ts.fi/uutiset/turun+seutu/857756/Varavaltuutettu+Al+Chibib+epailtyna+rikosvyyhdessa
Chibib on suuttunut terveystarkastajille niinkin paljon, että on tehnyt ympäristöterveydenhuoltoon pommiuhkauksen.
Ihmekös tuo, kun puolueen johtajakin on tuomittu rikollinen. Joko Turun Al C. on kilauttanut Jatkiksen Horst Mahlerille? Eikä uuninpankoltakaan suollettu lakitietämys pahitteeksi olisi... Toverit yhdessä vainoa vastaan!
No, kai sitten pelolle on annettu valta, kuten Turussa on käynyt.
No onko tuo ihmekään: Rosenlöf: Olen ollut paikalla kummina - Lähialue - Turun Sanomat
Siellä on ihan Coppolan pätkää matkittu. Kummisetä ja kaikkea. Oletettavasti tehty myös tarjous mistä ri voi kieltäytyä.
Palstan demarit ovat kovin hiljaa nyt.
Rikollinen on rikollinen puoluekantaan katsomatta. Rosenlöf ei ole koskaan ollut minun suosikkini turkulaisessa kunnallispolitiikassa.
Tämän lähemmäksi toverin dumaamista ei toinen toveri taida päästä.
Aivan ja sinulle sekä @Geezer ja @Dee Snider opiksi. Ilman ensimmäistäkään mutkua. Ottakaa pojat oppia sillä ei se niin vaikeaa ole.
Haha.
Mutku.
Aivan ja sinulle sekä @Geezer ja @Dee Snider opiksi. Ilman ensimmäistäkään mutkua. Ottakaa pojat oppia sillä ei se niin vaikeaa ole.
Jenkit, Israel, suomalaiset, natsit, persut, vai mikä täälä kertaa?
Oletan että tuomitset myös Paavo Arhinmäen rikolliseksi, rasistiksi ja vihapuheeseen syyllistyneeksi kun nyt kerta otit oppia?
Mutkun Paavokin. Mahtavaa että tägätyt nimimerkit todistavat tuon Action Bronsonin läpän heti validiksi. Tyhmä ei ole se joka pyytää.
Ai se olikin läppä? Minähän jo luulin että AB oli tosissaan. Suomen vasemmistolainen työväentuomioliike todisti voimansa. Pasila, internationaali!
Riippumaton tuomioistuin dumaa yhtäläisesti niin rikoksiin syyllistyneet kokoomuslaiset, demarit kuin odinitkin. Minusta järjestelmä on hyvä.Tämän lähemmäksi toverin dumaamista ei toinen toveri taida päästä.
Mutkun Paavokin. Mahtavaa että tägätyt nimimerkit todistavat tuon Action Bronsonin läpän heti validiksi. Tyhmä ei ole se joka pyytää.
Mutku Dee ja Geezer. Näin saatiin taas fokus muualle itse asiasta.
Mitä sä horiset? Fokus oli siinä että penaz tuomitsi ilman mutkutteluita tovereiden touhun, sulla ei ole siihen selkärankaa. Eikä sinänsä yllätys, eikös kaikki sun kaverit ole lähinnä pedofiileja ja muuta roskasakkia. Sovit joukkoon.
Aika moni palstan kirjoittajista on tuominnut tovereiden touhun jo pidemmän aikaa, siihen sinulla ei ole ollut selkärankaa.
Pötyä, mä olen varmaan palstan tunnetuin demarivihaaja. Sulla taitaa vähän läikkyä yli kuten Dee Sniderin frendeillä lapsen nähdessään.
Edit muok muok.