Ihan hyvä kirjoitus sinulta, mutta oletko oikeasti tätä mieltä? Johan jo vaali-iltana alkoi tulla lunta tupaan ja siitä saakka se on jatkunut tyyliin, etten ainakaan itse muista juurikaan mitään positiivistä sanotun hallitusohjelmasta tai yleensäkään mistään, mitä hallitus tekee. Mielestäni edellinen hallitus sai kuitenkin myös tukensa oppositiolta monissa asioissa. Se, että puututtiin Marinin toimintaan oli aika luonnollista ja olisikin mielenkiintoista nähdä, jos nyt vaikka Purra toimisi samoin, kuin Marin, kuinka oppositio siihen reagoisi? Itse näen, että katkeruus on aika syvällä tällä hetkellä oppositiossa ja odotan suurella mielenkiinnolla sitä, antaako oppositio millekään hallituksen toimelle tunnustusta tämän vuoden aikana. Kyllä siellä nyt rakennetaan rajua polarisaatiota, jonka mielestäni kyllä Marin ehkä suurimpina syyllisenä kärjisti kertomalla, ettei SDP osallistu Persujen kanssa samaan hallitukseen. Yleensä kaiken löytää edestään ja tämä lienee nyt Suomen suunta, kun näyttää vahvasti siltä, että Lindtman minulle yllättäen on päättänyt jatkaa samaa agendaa. Nyt pitäisi hallituksen ja opposition puhua yhdessä Suomen taloudesta, siitä kuinka se saadaan tasapainoon, aivan ehdoton ykkösasia tällä hetkellä.