Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 182 388
  • 7 196

scholl

Jäsen
Saako kausikortista hyvitystä tai rahoja takaisin jäljellä olevien pelien osalta, jos sen palauttaa kesken kauden toimistolle?

ehdotin jo aikaa sitten kausikorttien tryoutia. Jos joukkuetta ja seuraa ei nappaa hoitaa asioita kunnolla niin pitäisi Karjala-turnauksen tauolla saada palauttaa kausikortti takaisin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jos Ortion tilalla olisi joku Housu/Lundell tason kaveri IFK olisi liigajumbo. Fakta.

Kyllä vaan. Aika karmeaa, että 8 maalia päästänyt veskari on kuitenkin joukkueen paras pelaaja tänäänkin.
 

Bulldog

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, St Pauli
Olisko nyt vihdoinkin aikaa johtoryhmässä alkaa pohtimaan tätä valmentaja asiaa. Naulasko naapuri viimeisen naulan Sopan arkkuun. Mä en käy enää halilla tämän valmentajan aikana. Kiitos ja kuulemiin.
 

Stigu

Jäsen
Jos jotain positiivista tämän illan pelistä hakee, niin se on täydellinen paskuus. Siis peli, josta keskinkertaisuus oli kaukana. Ja keskinkertaisuus on pahinta, mitä viihteen saralla voi tapahtua. Jos ollaan paskoja, niin ollaan sitten kunnolla paskoja. Uskon, että Soppa&Nyba dynamic duon avulla voimme tällä kaudella vielä saavuttaa täysin uusia ulottuvuuksia paskuudesta.
 

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Totta. Tänäänkin Jokereilla oli 48 laukausta kohti maalia Ifk:n 20:tä vastaan.

Eipäs kun 63 vastaan 30 vetoa. Synkkää! Itse vaan nauroin kun noita maaleja mätettiin. Mitä muutakaan sitä voi tehdä kun Ifk johto on ollut sormi perseessä jo kk ajan!! Eikä edes tietoa kuka valmentaa ensi vuonna... Alasajo päällä?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jos jotain positiivista tämän illan pelistä hakee, niin se on täydellinen paskuus. Siis peli, josta keskinkertaisuus oli kaukana.

Tästä puhuin itsekin aiemmin ja olen aika innoissani siitä, että HIFK on löytämässä paskuuden ytimen. Liian kauan ollaan oltu keskinkertaisia. Ketä kiinnosta seiskamiikan -jengit? Odotan jännityksellä Redenbachin uudelleensignausta. Sekin olisi kaukana keskinkertaisuudesta. Ehkä Hackerkin vielä pelaa? Entäpä Walsh? Sopalle lataisin pöytään 3+2 -pahvin.
 

Sakkoliha

Jäsen
Jos jotain positiivista tämän illan pelistä hakee, niin se on täydellinen paskuus. Siis peli, josta keskinkertaisuus oli kaukana. Ja keskinkertaisuus on pahinta, mitä viihteen saralla voi tapahtua. Jos ollaan paskoja, niin ollaan sitten kunnolla paskoja. Uskon, että Soppa&Nyba dynamic duon avulla voimme tällä kaudella vielä saavuttaa täysin uusia ulottuvuuksia paskuudesta.

Mitähän tulevaisuudessa nähdään, jos Ortio siirtyisi myös tasolle paska?
 

LP#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaa jotta ihan varoittamatta tull' narri katala ja väkisin tuo raiskas kuivana kakkossee koko perhettä - poliisitutkinta, olen varma että SBA on kikkinsä kanssa tässäkin pelissä mukana. Sopalla måste vara liten cacca i byxorna mutta kauden loppuun tällä paletilla nyt valitettavasti mennään. Hieno tsemppi Ortsalta. Oon varma, että Keklu tuli.

Ps. IFK:llä tänään saunailta, siellä Suski on pelaajia enemmän kiinnostanut kuin väsynyt lauantai-illan derby täydelle salille. Imekää vittu sitä soppaa - ja ihan miten vaan, kikkiä on tänään jo saatukin.
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Eipäs kun 63 vastaan 30 vetoa. Synkkää! Itse vaan nauroin kun noita maaleja mätettiin. Mitä muutakaan sitä voi tehdä kun Ifk johto on ollut sormi perseessä jo kk ajan!! Eikä edes tietoa kuka valmentaa ensi vuonna... Alasajo päällä?

No korjataan sitten sen verran, että Jokereiden maalivahti torjui 19 vetoa ja päästi yhden maalin, Ifk:n maalivahti torjui 40 kertaa ja päästi kahdeksan sisään.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Tästä puhuin itsekin aiemmin ja olen aika innoissani siitä, että HIFK on löytämässä paskuuden ytimen. Liian kauan ollaan oltu keskinkertaisia. Ketä kiinnosta seiskamiikan -jengit? Odotan jännityksellä Redenbachin uudelleensignausta. Sekin olisi kaukana keskinkertaisuudesta. Ehkä Hackerkin vielä pelaa? Entäpä Walsh? Sopalle lataisin pöytään 3+2 -pahvin.

Mutta miksi tyytyä tähän? Itse toivoisin sen jälkeen, että valmennustiimiä vahvistettaisiin Francis-Coolen-Blomqvist (muistaako kukaan edes tätä henkilöä) -kolmikolla. Pakistoon lisäisin Nicce Hedbergin ja tietysti Jari Munckin. Entä pelaako Peter White vielä, vai onkohan hän sittenkin liian hyvä tähän jengiin? Veskariksi ilman muuta sitten Timo Laaksoharju.
 

HJL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Katso Pallo, Vancouver Cancouver
Unacceptible... Tätä ei voida enää hyväksyä tai katsoa sormien lävitse. Jos nyt ei vaihdu valmentaja niin minä en aio astua jalallanikaan Nordikselle tämän kauden aikana.

Häiväistys.

Tässä omat ajatukseni pähkinänkuoressa. Tuollaisilla luvuilla ei saa hävitä ainakaan naapurille. Ei vittu vaan saa.

Sen lisäksi, että Sormusen tilalle voisi ottaa valmentajan, pitäisi joukkueen rakennetta muokata hieman. Yksi vaihtoehto olisi hankkia pari oikeasti hyvää pelaajaa. Hieman ihmettelen, ettei tällainen väläys ole käynyt Nybarin mielessä.
 

Inge Glid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Team Finland
Ensin eilisestä pelistä; Tappara lopetti pelaamisen=liikkeen toisessa erässä täysin, paitsi Nieminen. Huonon vastustajan voittaa kuka vaan.

Narrit nöyryytti. Aloitettiin peli kovalla liikkeellä mutta kun ei ole eväitä niin mies kun mies hyytyy.
- Miksi Ortio pelasi loppuun asti?
- P4 on kuin mummo kaksinkamppailuissa ja liike ei riitä
- Oltiin taas ihanan vaarattomia
- Nähtiin joukkueen ja tomimattoman lauman ero. Tuli mieleen porsaslauma joka ajetaan teuraalle ohutta ränniä pitkin, kaikki säntäilevät eri suuntiin jokapuolelta tullaan päälle ja kukaan ei kerro mihin pitäisi mennä.
- Pellet on valovuoden ylivoimapeliinsä edellä,mm. miten kiekko tuodaan alueelle

En ole saanut uutta tietoa joten elän sen kanssa, että soppan lähtee ja olen tarpeeksi vihjaillut kuka tulee tilalle.

Väsyttää jo otteluiden analysoiminen, ei kiinnosta
 

scholl

Jäsen
- Miksi Ortio pelasi loppuun asti?

jos on lumiukko vaihtoaitiossa niin miten kuvittelet, että kesken pelin tehtäisiin muutoksia? Jo pelkästään Ortion oman kauden vuoksi olisi kiva päästä vaihtoon, kun menee joukkueella noin huonosti. Samalla se osoittaa sen, ettei valmentajalla ole mitään henkeä tekemisissään. Herää kysymys, ollaanko siellä edes elossa tai ainakin kuinka paljon ollaan horroksessa.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Eväitä oli pelata hyvällä liikkeellä kaksi minuuttia? Itseluottamus karisi Ville Peltosen hyökkäyspään jäähyyn?
Miksi Ortio ei vaikka itse tullut pois sieltä ja sanonut "en ala mitään, jos te ette pelaa, ni en mäkään jaksa" ja kädet puuskassa jakkaralle mököttämään.
Että voikin vituttaa, ainoa positiivinen asia oli se, etten nähnyt tätä skeidaa paikan päällä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Mitähän tulevaisuudessa nähdään, jos Ortio siirtyisi myös tasolle paska?

No nyt ollaan hyvällä alulla siinäkin. Olipahan järkyttävä esitys koko joukkueelta ja samassa yhteydessä on kehuttava kyllä jokereita, että vakuuttavin esitys vuosiin ja todella rentoa menoa huikean taidon ohessa.

Tiedote saattoi nytkähtää hyvinkin reilusti eteenpäin. Miksi ei esim 4-1 maalin jälkeen vaihdettu veskaria tai jotain? Ai niin..
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eniten tässä vituttaa se, että kausikortti taskussa on hankala esittää poissa olevaa katsojaa. En lanttiakaan tuohon kassaan laittaisi ennen valmentajan vaihtumista. Tietysti sen kausikortin voi postittaa toimistolle pienen viestin kera.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Onko ensi yön kipinälista jo tekeillä?

Eihän tätä hullukaan enää kestä. Laittakaa nyt edes Pennanen ykköseksi tai jotain, urpot.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Onko ensi yön kipinälista jo tekeillä?

Tosta noin. Tulkaas ny itte valitsee.


00.00-00.15
00.15-00.30
00.30-00.45 Bruno
00.45-01.00 Bruno
01.00-01.15 BigRedCat
01.15-01.30
01.30-01.45
01.45-02.00
02.00-02.15
02.15-02.30
02.30-02.45
02.45-03.00
03.00-03.15
03.15-03.30
03.30-03.45
03.45-04.00
04.00-04.15
04.15-04.30
04.30-04.45
04.45-05.00
05.00-05.15
05.15-05.30
05.30-05.45
05.45-06.00
 

Rulle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vittu mitä paskaa. Soppa vois nyt ihan itse lähteä helvettiin IFK:sta! Tämän päivän esityksen jälkeen ei pitäisi olla mitään esteitä sopan potkuille(paitsi dinot)?
 

Esko Mörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Korpraali Mörkö valmiina palvelukseen joululomalta. Tässähän jo kaipasikin vartioon, tämän päivän "esitys" oli hyvä heräte siihen, että tämä on kamalaa. Kamalaa. Sanoinko, kamalaa.

Mörölle 01.15 - 01.30. Ahnehditaan sitten lisää, jos VMTL-osastolla on liikaa väkeä.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
00.00-00.15
00.15-00.30
00.30-00.45 Bruno
00.45-01.00 Bruno
01.00-01.15 BigRedCat
01.15-01.30 Esko Mörkö
01.30-01.45
01.45-02.00
02.00-02.15
02.15-02.30
02.30-02.45
02.45-03.00
03.00-03.15
03.15-03.30
03.30-03.45
03.45-04.00
04.00-04.15
04.15-04.30
04.30-04.45
04.45-05.00
05.00-05.15
05.15-05.30
05.30-05.45
05.45-06.00
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös