Jos Ortion tilalla olisi joku Housu/Lundell tason kaveri IFK olisi liigajumbo. Fakta.
Kyllä vaan. Aika karmeaa, että 8 maalia päästänyt veskari on kuitenkin joukkueen paras pelaaja tänäänkin.
Jos Ortion tilalla olisi joku Housu/Lundell tason kaveri IFK olisi liigajumbo. Fakta.
Totta. Tänäänkin Jokereilla oli 48 laukausta kohti maalia Ifk:n 20:tä vastaan.
mistä vetoa, että Soppa sanoo haastattelussa maalipaikkojen menneen IFK:lle?
Totta. Tänäänkin Jokereilla oli 48 laukausta kohti maalia Ifk:n 20:tä vastaan.
Jos jotain positiivista tämän illan pelistä hakee, niin se on täydellinen paskuus. Siis peli, josta keskinkertaisuus oli kaukana.
Jos jotain positiivista tämän illan pelistä hakee, niin se on täydellinen paskuus. Siis peli, josta keskinkertaisuus oli kaukana. Ja keskinkertaisuus on pahinta, mitä viihteen saralla voi tapahtua. Jos ollaan paskoja, niin ollaan sitten kunnolla paskoja. Uskon, että Soppa&Nyba dynamic duon avulla voimme tällä kaudella vielä saavuttaa täysin uusia ulottuvuuksia paskuudesta.
Eipäs kun 63 vastaan 30 vetoa. Synkkää! Itse vaan nauroin kun noita maaleja mätettiin. Mitä muutakaan sitä voi tehdä kun Ifk johto on ollut sormi perseessä jo kk ajan!! Eikä edes tietoa kuka valmentaa ensi vuonna... Alasajo päällä?
Tästä puhuin itsekin aiemmin ja olen aika innoissani siitä, että HIFK on löytämässä paskuuden ytimen. Liian kauan ollaan oltu keskinkertaisia. Ketä kiinnosta seiskamiikan -jengit? Odotan jännityksellä Redenbachin uudelleensignausta. Sekin olisi kaukana keskinkertaisuudesta. Ehkä Hackerkin vielä pelaa? Entäpä Walsh? Sopalle lataisin pöytään 3+2 -pahvin.
Unacceptible... Tätä ei voida enää hyväksyä tai katsoa sormien lävitse. Jos nyt ei vaihdu valmentaja niin minä en aio astua jalallanikaan Nordikselle tämän kauden aikana.
Häiväistys.
- Miksi Ortio pelasi loppuun asti?
Mitähän tulevaisuudessa nähdään, jos Ortio siirtyisi myös tasolle paska?
Lyhyesti ja ytimekkäästi: Onko ensi yön kipinälista jo tekeillä?
Tosta noin. Tulkaas ny itte valitsee.
Unacceptible... Tätä ei voida enää hyväksyä tai katsoa sormien lävitse. Jos nyt ei vaihdu valmentaja niin minä en aio astua jalallanikaan Nordikselle tämän kauden aikana.
Häiväistys.