Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 176 544
  • 7 196

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Alert! Kiva-Harri höpisee MAX-sport1 -kanavalla. Turnaus on Moskovassa, mutta pelkäänpä että kisastudio on Helsingissä. Ollaan tarkkana.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Raumallakin sain faksin toimimaan ennen työpäivän loppumista ja se puskikin iltapäivällä kasan paperia pihalle.
Raaka pettymys oli kun huomasin kasan olevan vain joutavia listoja sekä pyyntöjä, ei edelleenkään merkkejä mistään liikehdinnästä tällä suunnalla.
 

Samart

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
(Res.alik JHag pahoittelee vartiointihuomionsa hetkittäistä herpaantumista kyseisen vihaisen viestin kirjoittamisen aikana. Onhan Espoo kuitenkin ollut valvonnassa, onhan? Luoja jos nyt on vedetty Espoon kaistalta läpi ja se menee mun piikkiin! Harakirin paikka!)

Ole huoletta, et ole ainoa soturi länsirintamalla. Espoon rannikkoalue on ollut rautaisessa valvonnassani, tulin juuri hiihtopartiosta jonka tarkoituksena oli tutkia ja tarvittaessa käräyttää epäilyttävästi käyttäytyneet miespuoliset pilkkijöiksi tai koiranulkoiluttajiksi naamioituneet henkilöt. Kuulin jopa Sergein leikkisää jyskettä, se piristi minua merkittävästi ja suoritin tehtäväni sitäkin suurempaa iloa tuntien.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua ei huimaa

Luin vasta nyt tuon Penan haastattelun koskien tätä jo legendaarista tempausta. Olihan nuo kommentit taas täyttä rautaa. Nouseekohan tuo yhteisöpotti suuremmaksi kuin muut yhteisöpotit yhteensä ? se vasta hienoa olisi. Pitäkää hyvä meininki päällä ! :)
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Kuulin jopa Sergein leikkisää jyskettä, se piristi minua merkittävästi ja suoritin tehtäväni sitäkin suurempaa iloa tuntien.

Mukaillen Ilmestyskirja Nyt -elokuvaa: Mikään ei ole kauniimpaa kuin Sergei it-tykin pauke kuulaalla talvikelillä. Siinä ei voi olla herkistymättä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Nyt jätkät tarkkana.

Täällä on alkanut tulemaan huolestuttavan kuuloisia asioita. Jätkiämme on muilutettu, viety Gardenin keskitysleireille ja propaganda videoita on tuotu julkisuuteen.

Itse olin tänään partioimassa Lahti-Heinola suunnalla (Ei tiedotettavaa) Pirkanmaalta lähdimme aikaisin aamulla ja paluumatkalla Virveeni (Motorola) tuli soitto omilta joukoiltamme, että johtamaani, yhteen Pirkanmaan tiedusteluyksikköön on yritetty hyökkäystä.

Autosta talla pohjaan ja kotiin päästyäni näytti, kuin hylje olisi rimpuillut pihamaalla, eli selkeästi jonkinlaisia taistelun jälkiä näkyi. Menin sitten tarkistamaan kameran kuvaa, sillä olen asentanut tänne ihan uuden kamerajärjestelmän http://www3.jkl.fi/ksmuseo/haloo/teknologia/kuvat/videonauhuri.jpg (kuva järjestelmästä).

Pihamaalle oli tultu rynnäköllä ja videolle tallentui ainakin Kalervo Kummola, Raimo Helminen sekä Jesse Niinimäki. Onneksi olin miinoittanut pihamaan liukumiinoilla sekä lätkämaaleilla ja Kummola oli ensimmäisenä töräyttänyt suoraan liukumiinaan eikä päässyt ylös maasta. Tämän jälkeen Helminen ja Niinimäki alkoivat syöttelemään toisillensa ja kumpikaan ei saanut vetoa aikaan. Jäljestä tiedustelun toisessa aallossa oli ainakin Alpo Suhonen alasti (hyvä nahkainen lumipuku), joka jähmettyi täysin nähtyään Kummolan taistelun maassa ja kun huomasi hämäykseksi asennetun lumiukon, muuttui Alpo muumioksi.

Muutama tunti tuli videokuvaa kun vihulaiset taisteli päästäkseen Pirkanmaalla sijaitsevaan tiedusteluyksikköömme, mutta onneksi eivät saanet loppujenlopuksi tarpeeksi tiedustelutietoa siitä, että täällä on Pirkanmaan jaoston majapaikka. Hylkeen jäljet tulivat siis tästä vaarallisen tuntuisesta hyökkäysyrityksestä. Loppujen lopuksi pihaan ajoi Pekka-Niska ja nosti kokojoukon ylös ja vihulaiset pakenivat paikalta korvat luimussa ja housut kintuissa (Alpollahan ei housuja ollutkaan).

Kuitenkin sen verran vaarallisen lähelle pääsivät, että täytyy laittaa etuvartiot vähän kauemmaksi ja vahvistaa vartiointia muutenkin. Miinoitteita pitää myöskin kehitellä lisää.

Edit: Oli pakko vähän muokkailla kun on tullut vedettyä Marskin ryyppyä tässä videota katsellessa ja voin sanoa, että ei ollut mitään kaunista katseltavaa. Olin kuullut myös huhua, että Johanna Tukiainen on mahdollisesti Tampereella, mutta on faxilla saamani tiedon mukaan juuttunut juna-asemalle kusihädän yllättäessä kesken kaiken ja kusi on jäätynyt kiinni. Tämän enempää emme varmasti Tukiaisesta halua tietää, mutta todella vaarallisesta merimiinasta on kysymys, sillä pelkkä Tukiaisen näkeminen järkyttää mieliä sekä aiheuttaa sokeutta.
 
Viimeksi muokattu:

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Ole huoletta, et ole ainoa soturi länsirintamalla. Espoon rannikkoalue on ollut rautaisessa valvonnassani. ...

Ei huolta Espoon suunnalla. Vartioin tiiviisti Turuntien ja Porintien välimaastoa. Toisinaan ulotan valvonnan myös Kauniaisiin, missä mahdollisuudet dinojen kohtaamiseen ja mahdollisen dinoilun havaitsemiseen ovat ehkä suurimmat. Voisiko joku ottaa Kauniaisen suorastaan erityisvalvontaan?
 

scholl

Jäsen
Voisiko joku ottaa Kauniaisen suorastaan erityisvalvontaan?

sponssaisko joku firma mopoautot erityisvartiointiin? Olisi aika näppärää, jos TiedoteLive mopoautoja liikkuisi siniset vilkut katoillaan ainakin Kauniaisissa, Töölössä, Kulosaaressa, Sipoossa ja muissa vastaavissa lätkän kannalta olennaisissa kohteissa.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Kävin katsomassa Hobitin. Lappeenrannan teatteri oli täynnä Bluesin junnuja. Tässä on joku salaliitto takana, en vain vielä ole saanut selville, että mikä. Selvitän asiaa!
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Jag kan ta hand om Grankulla. På svenska, om nödvändigt.
 

Fordél

Jäsen
Tästä tulee kyllä pitkä asemasotajakso. Tuskin liikkeitä tapahtuu kummassakaan rintamalinjassa ennen vuodenvaihdetta. Verokarhun syystä uskoisin, että se muutos pystytään tekemään vasta alkuvuodesta, jolloin Rocky tulee ja Soppa lähtee. Näin sen täytyy mennä.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kävin katsomassa Hobitin. Lappeenrannan teatteri oli täynnä Bluesin junnuja. Tässä on joku salaliitto takana, en vain vielä ole saanut selville, että mikä. Selvitän asiaa!

Haiskahtaa massiiviselta hämäysoperaatiolta. Ole varuillasi siellä!

Olisi hienoa päästä kurkistamaan tulevaisuuteen, ihan vaan vilkaisu esim ensi huhtikuulle riittäisi. Crystal balls, anyone?
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Mä luulen että onnemme on kääntynyt, voitin näet Esson-baarin pajatsosta juuri 6 mk!

Kaksi ekaa 20pennistä meni ohi, mut sit mä muistin sen tarvittavan tunnuslauseen: Mua ei huimaa! Ja kas kummaa, kolmas kolikko keskireppuun ja 6 mk kilahti laariin!

Meinasin eka ostaa uuden kahvin ja Berliinin munkin, mutta säästinkin ne illan väijykierroksille.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä tulee kyllä pitkä asemasotajakso. Tuskin liikkeitä tapahtuu kummassakaan rintamalinjassa ennen vuodenvaihdetta. Verokarhun syystä uskoisin, että se muutos pystytään tekemään vasta alkuvuodesta, jolloin Rocky tulee ja Soppa lähtee. Näin sen täytyy mennä.

Tätä mäkin olen tässä funtsinnut. Eikös Ramilla ole myös sama homma? Joka tapauksessa haiskahtaa päivä päivältä enemmän Rockylta.
 

scholl

Jäsen
Mä luulen että onnemme on kääntynyt, voitin näet Esson-baarin pajatsosta juuri 6 mk!

Kaksi ekaa 20pennistä meni ohi, mut sit mä muistin sen tarvittavan tunnuslauseen: Mua ei huimaa! Ja kas kummaa, kolmas kolikko keskireppuun ja 6 mk kilahti laariin!

oletko varma, ettei ollut 2 markkaa?

Mikä tuo hobitti on? Joku Dinojen uusin laulu? Mietin, että hevisauruksen oikeusjuttukin oli Dinojen asemasotaa.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Tästä tulee kyllä pitkä asemasotajakso. Tuskin liikkeitä tapahtuu kummassakaan rintamalinjassa ennen vuodenvaihdetta. Verokarhun syystä uskoisin, että se muutos pystytään tekemään vasta alkuvuodesta, jolloin Rocky tulee ja Soppa lähtee.

Jos me päivystämme täällä puoli kuukautta 24/7 ja tuloksena on se, että saamme 1.1. Rockyn, asemasota muuttuu kyllä vähintään avoimeksi sodaksi, sisällissodaksi, kansanmurhaksi ja punakapinaksi. Sen sijaan Rocky voi aivan vapaasti tulla tänne meidän kanssamme väijymään. Hän varmasti tietäisi monta hyvää kyttäysasemaa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Jaahas, tämänpäiväisen hyökkäyksen takia on ollut pakko tarkistaa kaikki videot ja tietenkin kun on käytössä ihan ykkös ATK-vehkeet, -videokamerat, -videot, -motorolat sekä -faksit yms. laitteet, niin hyvinkin nopeasti pystyy saada tilannetiedot.

Olin asettanut yhden kameran maantasalle, niin sanotuksi "riistakameraksi" sillä itselläni oli epäilys juurikin tällaisista mahdollisista vihollisen iskuista. Samalla olen jo etukäteen kouluttanut pihan oravia juurikin tätä tarkoitusta varten taistelemaan henkeen ja vereen. Pääkamerastahan tätä taistelua ei näkynyt tietenkään.

Alpon kanssa oli tullut myös Sakarit Lindfors sekä -Pietilä, mutta olivat jääneet vähän taaemmaksi ja juuttuneet Jussi Saarisen haastatteluun (hyvä Jussi, loistavaa viivyttämistä tahattomasti) ja koulutetut oravani pääsivät hyökkäämään selustaan sekä motittamaan Sakarit. Lyhyehkön lähitaistelun jälkeen Sakarit lähtivät juoksemaan pakoon ja ovat jo tässä ajassa varmasti päässeet ainakin 50-100 metrin päähän suojaan. Täytyy vielä yrittää paikallistaa näitä kääpiöitä, mutta en usko, että heidän löytymisensä olisi kovin todennäköistä.
 

McBean

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Noutajat, Scarborough FC
Ei ihme että Dinojen asema on niin vanva sillä jo kolme vuotta sitten uutisoitiin että dinosaurukset valtaavat Helsingin. Artikkelissa puhutaan 15 dinosta, onko tiedusteluyksikkö saanut selville ketkä ovat nuo 13 Frankin ja Kifen liittolaista?
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Crystal balls, anyone?

1897 Joukoilla on siellä vain terästä, täti hyvä. Kyllä sä sen tiedät.

Jhagin itkolle on kohta duunia. Julkisessa kulkuneuvossa oli vannottavasti Kalle Kermannin ja J-P Hytösen näköisiä herroja. Matkalla keskustaan. Ens kauden kaappauksia?! Kuuleeko etulinja? Ei saa päästää läpi missään olosuhteissa!

Jatkan soluttautumistani. Yksi missio, yksi mies, monta kameradenia. Kippis.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ei ihme että Dinojen asema on niin vanva sillä jo kolme vuotta sitten uutisoitiin että dinosaurukset valtaavat Helsingin. Artikkelissa puhutaan 15 dinosta, onko tiedusteluyksikkö saanut selville ketkä ovat nuo 13 Frankin ja Kifen liittolaista?

Itselläni ei ole tietoa. Mutta ilmeisesti kuitenkin kyseessä Frankin ja Kifen 13 opetuslasta.

Onko kenelläkään tietoa kuka vihollinen on näissä kuvissa. Tuttuja piirteitä on, mutta 100% tietoa ei ole ja dinot sekä heidän suojattinsa ovat alkaneet naamioitumaan joulupukeiksi koko maassa vai onko kyseessä toinen Bluesfaneista? Lukija bongasi hauskan n - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat (Kuva joulupukista)
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Viimeinen F5 on nyt mulla

Nyt taas voi jatkaa, kun sulaneen tilalle sain viimeisen varaosa-F5-nappulan.
Tarpeen vaatiessa voin osallistua yöväijyyn Nordiksella, jotta ei-toivotut hakijat pidetään poissa.

Tästä offensiivistä saatan joskus aikanaan kertoa lapsenlapsille, että oli vaari silloin tiukoissa paikoissa mukana.
Ja mummolle ilmoittauduttiin terveisin 'täältä jostakin'.
 

Fordél

Jäsen
Mulle ei ole oikein auennut, että miksi Rockya pidetään niin katastrofaalisena vaihtoehtona? Kyllähän hän lähtökohtaisesti on kuitenkin parannus Sormuseen ja kokeneena kettuna sekä auktoriteettina ehkä juuri sellainen valmentaja, joka voisi pelastaa tämän kauden. Toki jos tulee pidemmällä sopparilla niin ymmärrän yskän. Mutta siis mitkä on ne Rautakallion heikkoudet, joiden myötä olette näin nihkeitä miestä kohtaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös