- noista syistä johtuen IFK:lle ei ole elintärkeää saada tällä kaudella hyvää urheilullista tulosta. Mennään sekundavalmentajalla ja sekundajengillä, laadusta tinkien rahaa säästäen kohti ensi kautta.
Vaikka en tätä ihan totuutena allekirjoitakaan, ainoastaan yhtenä sen versioista, on ajatuksesi sikäli absurdi, että IFK on tuote, jota kaupataan asiakkaille päivän tarjonnan mukaisesti. Tuote on tällä hetkellä esillepanosta laatuun suorastaan ala-arvoinen. On suorastaan sääli, että Mikael Granlund myi viime kaudella niin monta playoff-kausikorttia, jotka tälle kaudelle jatkettiin monen toimesta runkosarjaan. Jos näin ei olisi, ei laadusta tinkimällä kyettäisi säästämään, koska kaupan ovet eivät kävisi halutulla tiheydellä. Ja kun asiakkaita ei kävisi, joudattaisiin valikoimaa uusimaan asiakkaiden tarpeita vastaavaksi.
Jos laadusta tinkimällä haluttaisiin säästää, pitäisi esitysten olla edes siedettäviä, tai sanotaanko laadun tulisi vastata oletusarvoja. Nyt mennään laadun suhteen törkeästi alakanttiin. En varmaan ole ainoa, kun sanon että lopettaisin tuotteen oston (luopuisin kausikortistani), jos se vaan olisi mahdollista. Nyt ostan illasta toiseen tuotetta, joka ei vastaa lainkaan sille asetettuja odotuksia (hinta/laatu-suhde). Mitenköhän kuluttajasuoja vastaisi vaatimukseen, että kausikortti tulisi myydä kautta kohti kolmessa osassa myös runkosarja puolittaen?