Sopallako sitä huomenna mennään? Onko uskomme Tiedotteeseen vielä kova? Tuskin viikossa mitään ongelmia pelin suhteen on ratkaistu, korkeintaan pelaajien arvostus soppaan on laskenut entisestään. Saiko se nyt potkut ja oliko jollain oikeeta tietoa asiasta?
Eli uskoisin, että jääräpäisesti nyt mennään Sopalla eteenpäin, kustaan periaatteiden takia omiin nurkkiin ja faneja silmään.
Mulle alkoi juuri tulla semmoinen fiilis että sopii. Menkööt millä haluaa, menee jo mielenkiinto tästä kissanrääkkäyksestä. Maailmassa on paljon muita kohteita mihin voi rahojansa kantaa (Pelastusarmeija EI ole yksi niistä), niitä voi myös säästää, ja on paljon muuta jännittävämpääkin mitä voi tehdä. Kuten esim. voi käydä iltakävelyllä korttelin ympäri. Tai suunnitella muistelmien kirjoittamista. Tai kasvattaa partaa.
Paskan möivät, palataan asiaan sitten kun joskus tiedottavat jotain. Ei kiirettä omasta puolestani. *haukotus*
Paskan möivät, palataan asiaan sitten kun joskus tiedottavat jotain. Ei kiirettä omasta puolestani. *haukotus*
On muuten kevyt lentokonejuna juuri Viron päällä länteen tuolla tarkkailusivulla. KHL:n ilmasulku uudelle päävalmentajalle..?
Soppa saa potkut, näin luulen tietäväni ja esim. ainakin veli JHag kuullut saman.
Joo, kuntoutumiseni etenee aikataulussa. Tänään lääkärit soittivat korvaani puoli tuntia Nybarin tiedotejargonia, enkä laskenut alleni, alkanut vapista tai kirkua hysteerisesti. Huomenna pääsen pois, jos pystyn katsomaan yhden erän IFK.n tämän kauden (randomilla valittua) ottelua .Jatketaan silti taistelua veljet& siskot. Stigu tuu jo pois sieltä kenttäsairaalasta.
Nyt haluaisin tietää, mitä muuta aseistusta meillä on käytössä Sergein lisäksi? Päivänselväähän on se, että joka mieheltä löytyy Rk-62. Mulla se on mahdollista lähitaistelua varten. Meillä it-miehillä on vain yksi rakkaus; se tykki johon on saatu koulutus. Rynkky on meikäläiselle aina kakkosvaihtoehto. Onko pst:tä, kranaatinheitintä ja vieläkö joku pistää menemään vanhalla kunnon pystykorvalla? Over ja roger.
Taaempana oli myös juttua, että Summasen kanssa kiikastaa nyt sitä, että haluaisi kaikki langat käsiinsä, elikkäs valmentaja/utj. Tarkoitaako tämä sitä, että dinojen vastustus olisi jo voitettu kanta, jos rooleista ja työnkuvasta kiistellään?
Toivottavasti Pelastusarmeijankin joulu menee perseelleen, kun kerran niin innokkaasti ovat muidenkin fiiliksiä pilaamassa. Tänä vuonna ei juhli joulua kukaan. Moni on huomannut viiveen eli kun rahaa oli jo riittävästi potissa niin nimeen alettiin kajota. Jos olisivat kajonneet esim. heti kun ohitettiin ff2, niin lahjoitusten vauhti olisi hidastunut. Ahneita paskiaisia.
Täältä ehdoton puoltoääni Leonid Breznevin sainaamiseen.
KrH AU ilmoitautuu. Raskaat heittimet valmiina kunhan tulenjohto antaa koordinaatit.
Älkää kuitenkaan aliarvioiko vastustajaanne, tuo saattoi olla vasta alkua.
Mulla on TuMiLa jolla johdan vaikka raskasta KRH:ta. Jos jollain omia rantapyssyjä 100 tai 130 mm niin ilmoittautukaa vahvuuteen. Pystyn Johtamaan vaikka 3 pstoa joista yksi voi olla KRH. Kiirettä se pitää mutta olen valmis yrittämään.
Lähitaisteluun isoisän uusi vm. 79 valmet, päällekkäispiipuilla
Pitäisi saada Kuivasaaren Obuhovit mukaan. Jos ei muuten niin peloitteena toimii.