Muistakaa pojjat pitää Suskia hyvänä, nää sotalotat tekee tärkeetä duunia :)
Ei, vaan: "I did not have sexual relationship with that woman".
Voi olla. En muista sitä niin tarkkaan, sillä olen nauhoittanut Derrickiä juuri sille VHS-kasetille, jossa nuo uutiset olivat alun perin.
Liitteessä olisi nopeasti värkättynä Che-tyyppinen Pena-muokkaus.
Loistavaa. Saako tätä käyttää vapaasti ei hyötymistarkoituksessa?
Matula! Hän kun tulee Alfa-Romeolla...
Osallistuin juuri pottiin, summalla 18,97 luonnollisesti.
Jätän tähän veli Sinnerille siivun terästettä, jotta jaksaa pitää kipinää. Tosin pahoin pelkään, että turhaan täällä päivystetään...
#tiedotelive kanavan tietojen mukaan perinteiseltä HIFKn officen julkistamiskanavaltakaan Jyväskylän Prisman Infoseinältäkään ei löyty The Tiedotetta. Tämä alkaa käymään jo vakavaksi.
Twitter kuva 1.
Tässä vaiheessa vielä ujosti naristiin Sopan touhuista.
Twitter kuva 2.
Tässä kuvattuna nykyhetki: Väijy käynnissä, faksi raksuttaa Tiedotetta, joka ei ole kuitenkaan The Tiedote, vaan Nyban haastattelu. Ifk:n toimisto, sydän on punainen ja P-patsaan innoittajan voi jokainen arvata purkkahyllyllä. Joulupataan menossa läjä lippurahaa. Obama kommentoi änärin tilannetta, oisko Sale innokas jeesaa melkein yhtä isossa skandaalissa?
Tsemppiä yön kipinävuoroihin! Mä olen osaltani koittanut haasteiden puitteissa jotain väkertää ja numero 2 valmistui tänään pikkujoulujen jälkeisissä tunnelmissa, oli jo saavutus sinänsä. Lahjoituksenkin pistin menemään. Mä oon tähän mennessä kaikkeni tehnyt ja kuluttanut enemmän piparkakkutaikinaa 13 vuoteen. Ei mitää, kello tikittää. Tyhjä olo.
Sopiiko arvon taistelijoille, että valvon pohjoista ilmatilaa samalla kun hoidatte kriisialueen päivystystä?
NA