Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 182 372
  • 7 196

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
voi vittu. Siellä on saatana Kuurupiilon joukkue SM-kisat käynnissä. Jos oikein käsitin, niin paraikaa Pirkkolan Piilopojat on jemmassa, ja muut jaagaa. Ellen ihan väärin nähnyt niin äsken tuossa käytävällä juoksi jonon jatkona Bogomolof kalsareissaan, käsiään heilutellen ja hysteerisesti nauraen. Sitä komennettiin pitämään turpansa kiinni. Kisan suojelijana toimii näköjään Matti Nykänen. Se on Main Streetin pöydällä päärynäsiideri kädessä ja näyttää juuri oikeanlaista hyppyasentoa nokalla että hyppy nyt varmasti suuntautuu eteenpäin, eikä sukset lyö pahasti vasten. Se on siellä yksin...

Polttelen tupakin, josko kohta oikeasti jo tapahtuisi jotain.
 

scholl

Jäsen
Viivelähdöt ja meidän peli vittuun! Ketä kiinnostaa. Kun seuraava valmentaja tulee niin hän saa voittaa heti ekasta matsista lähtien. Nimenomaan voittaa niitä matseja. Kaikki viivelähtöpellet upotetaan Uimastadikan altaaseen.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Viivelähdöt ja meidän peli vittuun! Ketä kiinnostaa. Kun seuraava valmentaja tulee niin hän saa voittaa heti ekasta matsista lähtien. Nimenomaan voittaa niitä matseja. Kaikki viivelähtöpellet upotetaan Uimastadikan altaaseen.

Tuossa olis melko hyvä the tiedotteen alku mun mielestä.
 

Risa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SoJy vuodesta-61, Jokerit 1972-2013; 2022, Україна
"Solidarność"

Kipinässä mukana... Ei raportoitavaa pohjoisesta!
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Tupakki poltettu. Olin aivan varma, että olen lähes näkymätön mustassa maastopuvussani. Unohdin, että täällähän on tätä saatanan lunta. Kuurupiilo atleetti säikäytti mut pahanpäiväisesti koputtamalla selkään ja pyytämällä tulta. Kertoi vähän kisoista ja sen historiasta. Hyviä ja huonoja uutisia Turkuun.Hyvät on se, että viime vuoden ylivoimainen voittajajoukkue oli Turun Lymyilijät. Huonot on se, ettei niitä ole löydetty vieläkään. Lähden kiertämään hallia.
 

PetoSydän

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedote
Huhujen mukaan propagandakoneisto painattaa jo ensi kauden mainoksia, jotka tulevat koristamaan bussipysäkkejä.

Mainos
Dösis paskana

Ei siinä kauan mennyt, kun joku kierroksella olevista taistelijoista huomasi pysäkin ja pysäytti valtakoneiston ainakin toistaiseksi.

Linkit vie aijaa.com sivustolle
 
Viimeksi muokattu:

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Viivelähdöt ja meidän peli vittuun! Ketä kiinnostaa. Kun seuraava valmentaja tulee niin hän saa voittaa heti ekasta matsista lähtien. Nimenomaan voittaa niitä matseja. Kaikki viivelähtöpellet upotetaan Uimastadikan altaaseen.

Täysin samaa mieltä. Mua ei ainakaan kiinnosta vaikka se pelikirja olisi kirjoitettu paskapaperiin tai ei olleenkaan kunhan voittoja tulee, tunnetta, taklauksia, tappeluita ja brändi on kuten pitää jonka vuoksi voi ottaa aina matsin jälkeen brandyn.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minäkin lupaan valvoa, jos The Tiedote putkahtaisi julki akselilla Pohjois-Oulu - Kiiminki.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Pohjois-Suomen ilmatila edelleenkin rauhallinen. Toki tässä piilee se vaara, että yksityiskone nevostoliitosta koukkaa Petsamon kautta. Valvontatornit on hälytetty valmiuteen...


NA
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Sinner nähtävästi eksynyt hallin siimeksiin. En uskalla laittaa pelastuspartiota perään joten otan kipinän vastaan ilman perinteisiä kipinän vaihto seremonioita. Kuuleman mukaan turun motarin kautta on koukkaamassa joku valmentajaehdokas 1200 Ladalla. Ehdotan täyttä sulutusta Kehä kolmosen kohdalta. Saa ampua tarvittaessa. Lisää puuta kaminaan ja brandy-pullosta vähän lämmikettä.

-Tinke
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onko tietoa mikä meininki on oulun rautatieasemalla? Itse väijyn lentokentäntietä ja samalla ilmatilaa

NA

Siellä rauhallista, Kikan grilli on tietenkin pimeyden voimien vuoksi erikoisen silmälläpidon alaisena. Koskilinjojen varikolla ei tapahtumia tällä hetkellä.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Suski kunnossa (tosin alapää kasvaa kukkakaalia), ketään ei uskalla lähestyä enää Nordista, niin kovat puolustusasemat paikalla.

Pirkanmaa: Ei tiedotettavaa.

Pirkanmaa: Sittenkin tiedotettavaa, Kummola on paskannut housuunsa eilisen mopoauton tuhoamisen jäljiltä.
 

Sinner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K (Rikollislauma) , NP#10 DEFC#16
Sinner nähtävästi eksynyt hallin siimeksiin.

Tarkoituksella menin pääkallopaikalle. Joku kyllä tiesi mun sinne menevän, sillä sinne oli jätetty taskumatti wiskiä, johon oli liimattu lappu. Siinä oli sydämmen sisällä puhelinnumero ja sitten isoja ja pieniä kirjaimia sekaisin. Tää on joku koodi vissiin, mutta kyllä mä tän murran.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
IFK:n kannalta lienee edelleen tärkeää, että patelan professori ei luiskahda raiteille kohti helsinkiä ilman Tiedotetta, eli Uleaborgilta hyvää tomintaa.

NA
 

frozen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaahas, en ehtiny kipinävuorojen jakoon mukaan. Voisin kyllä sanoa, että parin yön kipinäkokemuksella oon nyt parempi ku koskaan.

Mutta hei, mua ei huimaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
IFK:n kannalta lienee edelleen tärkeää, että patelan professori ei luiskahda raiteille kohti helsinkiä ilman Tiedotetta, eli Uleaborgilta hyvää tomintaa.

NA

Tarkkailu täällä on siksikin hyvin perusteltua, että ennenkin on HIFK:n pelastus kaapattu Oulusta.
 

puk~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joulupataturnauksessa jännitys tiivistyy kutkuttavaksi, kun "Olen Dino Me Like Soppa" vastaan "TiedoteLive..." on turnauksen 14. pelipäivänä lukemissa 1 - 11 965. Pitäisikö tästä voida päätellä jotain kannattajien ja konjakkiklubin välisestä valtasuhteesta? Kova on fossiilien lääkitys jos ei sielläkään huimaa.
 

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Mikä alottelijan virhe tuli tehtyä. Tarkistin faksin ja paperi oli lopussa. Toivottavasti The Tiedote ei nyt jättänyt tuosta virheestä tulematta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai perhana!

Pahoittelen, jos herkimmät pelästyvät tästä, mitä aion kertoa, mutta kansan on saatava tietää. Muistin nimittäin, että torstai-iltana näin Eiran suunnalla IFK-takkiin sonnustautuneen virtaviivaista hiustyyliä suosivan miehen, joka puhui jotain noutamisesta. Lienee parasta, että myös etelästä tulevaa liikennettä valvotaan, ettei Ika pääse hiipimään kaikkein pyhimpään esimerkiksi Finnair-stadionin ja Elisa-areenan kautta.

Viherpuisto kiittää ja kuittaa.

p.s. 18,97 euroa lähti joulukanisteriin.

edit. Ja 12 000 tonnia on komeasti ylitetty! Tätä sotaa ei hävitä!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Täten luovutan kipinän taisteluparille Cimbe ja Inge Glid. Olkaa varovaisia siellä pojat, The Tiedote voi tulla millä hetkellä tahansa.

-Tinke
 

Cimbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Liverpool
Herra kipinämikko, mihin haluatte minun menevän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös