Kyllä tunnen, olemme itse asiassa aika hyviä frendejä. Uuge on hieno, isänmaallinen hahmo. Tartun kiinni tähän: "Soppa pysyy". Mähän en sanonut, että Soppa ei pysyisi organisaatiossa, mutta valmentajana hän ei ole vuonna 2013.
Hyvä on vedot tarkentaa. Soppa on vuoden 2013 alussa HIFK:n SM-liigajoukkueen päävalmentajana. Muutokset tehdään sinne 65%:iin, 20% teillä on parasta laatua, joten ei siihen 15%:iin ole syytä puuttua vielä uuden vuoden alkuun mennessä. Kevään mittaan saattaa Sopankin palli heilua, mutta eiköhän se peli loksahda siitä pelikirjan oikeille sivuille, joten jatkosopparia vaan Sopalle tekemään sitten hyvissä ajoin. Kiva, kun tunnet pohjalaistaustaisen Uugen, joten anna se 150 mk hänelle, niin tulevat velat saman tien maksetuiksi. Minulla jäi sen verran markkoja piironkiin, että vedon hävitessäni pistän sieltä 150 mk taskun pohjalle, ennen kuin tulen katsomaan HIFK-Kärpät finaaliotteluita keväällä Helsinkiin. Silviisiin tää menee.
Tädille sen verran, että olen tilastoinut HIFK:n kahdesta ottelusta kohtuulliset H+V+P luvut, yhteensä 19+14+25. Ilari saa hyvää lisäoppia Jaloselta Moskovan turnauksessa, Ville osaa Meidän Pelin unissaankin, joten kaikki hyvin HIFK-leirissä.