Soppa Sormusen lähtölaskenta

  • 2 180 441
  • 7 196

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Loistavaa.

Onkos jollain muuten tallessa sitä Penan legendaarista kuvaa jossa nojailee reiskat päässä mersuun, itse en löytänyt nopeasti katsottuna googlella. Siitä kuvasta Chemäinen paita, jossa teksti "Hei, mua ei huimaa", niin ostaisin tai painattaisin.

Mä haluaisin ehdottomasti paidan, jossa olisi kaikessa yksikertaisuudessaan Pentin kasvot ja teksti "Kiitos 2001-2008". Paidan selkäpuolella voisi olla esim. kuva faxista.
 

Kayaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Die Mannschaft
Loistavaa.

Onkos jollain muuten tallessa sitä Penan legendaarista kuvaa jossa nojailee reiskat päässä mersuun, itse en löytänyt nopeasti katsottuna googlella. Siitä kuvasta Chemäinen paita, jossa teksti "Hei, mua ei huimaa", niin ostaisin tai painattaisin.

Paloheinän suunnalla havaittu epämääräisiä suksijoukkoja, onko Sudenpesä uhattuna? Lataan ja varmistan.

Ihan sitä kuvaa ei löytynyt, mutta tämä on aika hyvä ;)

http://static.iltalehti.fi/uutiset/matikainen0110MZ_uu.jpg
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noniin, kolme kipinävuoroa jäljellä, vain nopeimmille riittää! Miettikää sitä glooriaa, jos The Tiedote osuu juuri Sinun vuorollesi!

Kipinälista:

05.15-05.30 Fist of God
05.43-06.00 Vpiiroi

Hmm, 05.30-05.43 välinen aika on miehittämättä! Tämä kun vuotaa vääriin korviin, niin Tiedote iskeytyy armotta eetteriin juuri tuolloin. Nyt tarkkuutta.
 
Per**le, minä hoidan tunnin, eli 3.00-4.00! Kersantti Frans Ferdinand on aiemminkin hoitanut laiskojen sotamiesten hugit!

Minä voin helpottaa työtäsi. Hoidetaan homma puoliksi. Mä hoidan homman 3.30-4.00.

Itse ajattelin teettää tästä kuvasta julisteen, jonka sijoitan eteisen välioveen. Kotiin paluu olisi aina yhtä juhlaa.

Linkki vie kuvaan iltalehden sivuilla.
 

King Jeremy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, Bayern München ja Boston Celtics
Mä haluaisin ehdottomasti paidan, jossa olisi kaikessa yksikertaisuudessaan Pentin kasvot ja teksti "Kiitos 2001-2008". Paidan selkäpuolella voisi olla esim. kuva faxista.

:D Ei jumalauta, tää oli hyvä! Tollasen mäkin kyllä ostaisin.

Jos joku katsoo tai oikeastaan katsoi ykköstä (kanavaa) äsken, niin saattoi havaita miltä IFK kuulostaisi tällä hetkellä, jos olisi muusikko.
 

Joosef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Apuja!!!!

Jos joku saa yhteyden Neuvostoliitiin satelliittiin niin voitteko kollata tuon Cacca-mäen länsi-rinteen???? Nyt on sellainen vainu että kaikki ei ole kunnossa vaan tesantit yrittää kaivokselan suuntaan ja sieltä hämeenlinnantielle!!! Suunta on varmaan kohti etelää, näin aurinkolasit lumihangessa!!!!
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Puoli tuntia maikkarin tulosruutuun. Viekö persjärven hiihdot tai köyliön potkuriviestit kaiken huomion vai olemmeko millään tavoin tapetilla? Vielä kerran kysymys kuuluu, että mistä tulemme ja mihin olemme menossa? Eteenpäin!!
 

miikafrans

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Svedu porukka.
Minä voin helpottaa työtäsi. Hoidetaan homma puoliksi. Mä hoidan homman 3.30-4.00.

Itse ajattelin teettää tästä kuvasta julisteen, jonka sijoitan eteisen välioveen. Kotiin paluu olisi aina yhtä juhlaa.

Linkki vie kuvaan iltalehden sivuilla.

Kiitos sinulle! Aloin jo itsekseni miettimään, miten huominen nesteytys sujuu, jos puoli yötä valvoo muiden unta. Suomen raskaassa siitä ei tarvinnut huolehtia, kun hyvin harvoin pääsi nauttimaan alkoholia...
 

Caney

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Soppa Sormusen lähtöketju on kerännyt kohta palstan HIFK-puolen eniten viestejä. Edellä tätä ketjua on vain kauden 12-13 rakennusketju. Kolmanneksi jäi MGn ketju. Nyt kun ollaan sivulla 154, niin sivulle 54 kirjoitettiin vielä marraskuun loppupuolella, 29.11. Ohhoh.

Johan ootte Sopan keittäneet.
 

HeavyWing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Oulun Kärpät
Pakko kyllä tulla antamaan vilpitöntä respectiä tänne teidän ketjuun.
Te ootte kyllä hienoja ihmisiä, helsingin idrottsföreningen kamraternalaiset ! Tällaisesta yhteishengestä ois mallia kaikille muille!
 

Joppe K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Puoli tuntia maikkarin tulosruutuun. Viekö persjärven hiihdot tai köyliön potkuriviestit kaiken huomion vai olemmeko millään tavoin tapetilla? Vielä kerran kysymys kuuluu, että mistä tulemme ja mihin olemme menossa? Eteenpäin!!

TV2 aloitti juuri urheilu-uutiset, mutta ensin uintia ja sitten ampumahiihtoa. Hiukan juttua urheilulääketieteestä ja kaikkea muuta yhtä tyhjän päiväistä, mutta ei mitään tältä rintamalta. Ja tästä tarjonnasta sitten täytyy vielä kaikkien kohta maksaa veroja.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Täytyy muistuttaa, että tässä on osa vihollisista ja osa toki sankareitakin. Tähän tarvittaisiin nyt jonkunlaista FBI mostwanted listaa, jossa olisi tietenkin koko HIFK:n johto, vihulaiset sekä valmentajapaikalle hamuavat hännystelijät. Tietenkin 1 paikalla olisi Soppa. Missä Mursuseni on? - Jääkiekko - YouTube

Linkki Mursuseni lauluun.

Edit: Tai siis tässä tapauksessa, most notwanted.

Edit 2: Kuvissa tietysti The Sir muunmuassa fööni ja Mobira kädessä.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Muuten hyvä otos, mutta jää hiukan etäiseksi. Eli ei olla tossa kuvassa Nordiksen vaikutuspiirissä vaan Pohjois-Karjalan maisemissa- jonkun mielestä se tosin voi olla hyväkin asia...

Ajatuksenani olikin, että kuva käsiteltäisiin niin, että siinä olisi vain The Sir.
 

Thumb

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Edmonton Oilers, Liverpool
Jos joku saa yhteyden Neuvostoliitiin satelliittiin niin voitteko kollata tuon Cacca-mäen länsi-rinteen???? Nyt on sellainen vainu että kaikki ei ole kunnossa vaan tesantit yrittää kaivokselan suuntaan ja sieltä hämeenlinnantielle!!! Suunta on varmaan kohti etelää, näin aurinkolasit lumihangessa!!!!

Jos Kärppä-leirin tarjoama apu kelpaa niin lupaan käydä aamulla tarkistamassa Malminkartanon mäen ainakin pääilmansuuntien ja tuulen suunnasta riippuen myös tärkeimpien väli-ilmansuuntien osalta.

Tämä on vähintä, mitä voin tehdä.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Toimiston suunnasta havaittavissa heikkoa vastarintaa. Lisätietoa saatavana patakeräyksen viimeiseltä sijalta nro 106 ja kasassa jo 1€.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös