Mun mielestä johdon nykyinen toiminta vasta edesvastuutonta onkin. Äijää roikotetaan väkisin, vaikka mitään tukea ei löydy.
toisaalta sama äijä siirtyi pelaajana Narreihin tuosta vain. Mä olen sitä mieltä, että jos olet tollaisessa hommassa, niin pitää löytää intohimoa siihen tekemiseen ja joka firman eteen sitä intohimoa ei löydy. Olen itsekin tehnyt jotain hommia puolilla valoin kun se homma ei ole napannut kunnolla. Sen sijaan jos on sellainen juttu, mikä nappaa niin sitä voi tehdä 24 horas. Siis vaikkei tekisikään koko ajan niin sitä kuitenkin ajattelee about koko ajan ja se homma menee eteenpäin. Sen sijaan jos joku ei nappaa niin sen haluaa tehdä mahdollisimman vähällä energialla, eikä jaksa miettiä tuleeko paras mahdollinen lopputulos. Osin se voi olla kiinni niistä muista työntekijöistä. Jos ovat mitä ovat niin se voi tappaa innon, mutta jos on sitoutunut siihen itse organisaatioon niin silloin pitää huolen, että ne asiat laitetaan kuntoon. Nyt Soppa on vaikuttanut haluttomalta alusta alkaen. Hän on vain duunissa tuolla, eikä häntä kiinnosta miten se homma menee. Lätkähän on joukkuelaji. Aika harva pelaajakaan haluaa voittaa. Useimmat haluavat vain tehdä duunia x h päivässä ja tienata hyvin rahaa. Se on sitten yks veen maku tuleeko voittoja vai ei, kun voi piiloutua muiden selän taakse ja nostaa sen palkkashekin, mitään tulosvastuuta ei ole. Jos sellainen sitten joutuu valmentajaksi niin on aika helposti katastrofin ainekset ilmassa. En diggaa yhtään tästä jutusta nyt. Koko olemus on sellainen, ettei hän ole täysillä mukana.