Ootko varma ettei se ollu vieläkin se Sakari Pietilä?
Paras ketju jatkoajassa pitkään aikaan. Toivottavasti tänään jo tulisi uutisia koskien tätä aihetta niin saisitte täydellisen päätöksen koko tapahtumaketjulle.
Minäkin lähestyn teitä rauhanaattein, veljiä on autettava hädässä silloin kun ollaan suurempien uhkien edessä. Olen juuri lentokentällä ja Bobia talutetaan taksiin kiireen vilkkaa...tai no, niin nopeasti nyt kun kaksi miestä voi raahata kainaloista tuollaista Movember - Tom Selleck-yhdistelmää. Toinen kenkä on jäänyt varmaan kotirintamalle, mutta sota on sellaista ja tämä on nyt murheista pienin. Sotamiehet, faxi alkaa laulamaan anytime, anytime! S.O.S.
Niin, ihan pieni lisäys vielä, olen varma että tässä ollaan menossa johtamaan sotajoukkoja suoraan eturintamalle, kun apumiehet pyyhkivät hikeä Bobin otsalta ja tumputtavat puuteria otsalle aikamääriä. Ja joku jäljentää Bobin nimmareita ilmeisesti päiväkäskyyn. Rintamatyö on selvästi vaatinut veronsa, mutta uskon, että The Tiedoton hoitaa homman. S.O.S.
Tulkaa pojat Ilmalan joukkoihin niin saatte sämpylää jaettavaksi eikä tarvitse rautavaijereiden takaa kurkkia suuria johtajianne. Nopeimmilla loikkareilla on mahdollisuus vaihtaa Mobirat uusiin yökerhomogulin älypuhelimiin. Kattokaa nyt hei sarjataulukkoakin ja miettikää haluatteko syödä jouluna paskaa vai kaviaaria.
Tulkaa pojat Ilmalan joukkoihin niin saatte sämpylää jaettavaksi eikä tarvitse rautavaijereiden takaa kurkkia suuria johtajianne.
Tulkaa pojat Ilmalan joukkoihin niin saatte sämpylää jaettavaksi eikä tarvitse rautavaijereiden takaa kurkkia suuria johtajianne. Nopeimmilla loikkareilla on mahdollisuus vaihtaa Mobirat uusiin yökerhomogulin älypuhelimiin.
Mikäs täällä? Mitä minä näen? Nyt, nyt te olette vallan erehtyneet. Ai...jaaai poojaat, poojaat. Ei sotaa näin käydä...Eheei. Eheei. Ei tämmösestä sodasta tule niin mitään. Mennäänpäs mokoman suon yli, että heilahtaa. Siellä jo Kekäläinen ja Lämsä ovat naapurin asemissa.
Mies on valvonut 15 minuutin tisurin sijaan jatkuvia pitkiä öitä silmäpussien kasvaessa Officella hoitaen toimitusjohtajan, urheilutoimenjohtajan ja päävalmentajan hommia samalla kertaa.