@Smitty#41 n virkistysillan liveseuranta

  • 41 803
  • 370

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Huomasin juuri, että tänään alkaa myös uudelleenlämmitetty Tuttu juttu-show. Siellä kun tämän ketjun lisäksi pamahtaa erotiikkakysymys eetterriin, niin on kyllä tämmöisellä runkkarilla melkoinen ilta edessä.
 

Kaspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kannattaa @Smitty#41 pyytää siltä naiselta itseltään sitä numeroa, jos sitä ei ennestään ole ja haluat jotain viestiä laittaa myöhemmin tai soittaa. Ei, se että olette samassa työpaikan wa-ryhmässä, ei tarkoita sitä että sinulla olisi tässä mielessä hänen numeronsa. Numeron pyytäminen näissä merkeissä kun sisältää myös luvan ottaa yhteyttä. Todennäköisesti pilaat mahdollisuutesi ja vaikutat creepyltä, jos ronkit numeron jostain ryhmästä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Jos vielä haluaa jotain viime hetken vinkkejä, niin kannattaa käydä hakemassa tämä kirja. Siitä löytää monta hyvää vinkkiä, joilla kala ui varmasti verkkoon.

Pa. @Smitty#41 muista puku!

Myös verkko kannattaa muistaa. Suosittelisin seuraavilla spekseillä:
- lanka 15 millistä monofiiliä, eli perus
- silmäkoko 60, ettet saa saaliiksi alamittaisia, mutta pää ei kuitenkaan mene läpi, joten ei heti tukehdu
- korkeus 3 m, jottei pääse yli, ellei työkaverisi ole Blanka Vlasic
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Myös verkko kannattaa muistaa. Suosittelisin seuraavilla spekseillä:
- lanka 15 millistä monofiiliä, eli perus
- silmäkoko 60, ettet saa saaliiksi alamittaisia, mutta pää ei kuitenkaan mene läpi, joten ei heti tukehdu
- korkeus 3 m, jottei pääse yli, ellei työkaverisi ole Blanka Vlasic
Tai sitten tungen vaan @Virveliä kainaloon
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kannattaa @Smitty#41 pyytää siltä naiselta itseltään sitä numeroa, jos sitä ei ennestään ole ja haluat jotain viestiä laittaa myöhemmin tai soittaa. Ei, se että olette samassa työpaikan wa-ryhmässä, ei tarkoita sitä että sinulla olisi tässä mielessä hänen numeronsa. Numeron pyytäminen näissä merkeissä kun sisältää myös luvan ottaa yhteyttä. Todennäköisesti pilaat mahdollisuutesi ja vaikutat creepyltä, jos ronkit numeron jostain ryhmästä.
Niin kun ihmisistä ei aina tiedä...itseäni ei tuo häiritse, jos oltaisiin samassa ryhmässä ja sitä kautta joku ottaisi sitten numeroni yhteydenotto tarkoitusta varten. Mutta meitä on tosiaan moneen junaan.


Niin ja tosiaan, vaikka tuosta nyt ei mitään romanttista syttyisikään, niin voit saada kaverin/ystävän. Itselläni on entisiä ja nykyisiä työkavereita, joiden kanssa käydään perinteisesti kerran kesässä kaljalla ja aina on ollut hauskaa. Toki ollaan yhteyksissä aina silloin tällöin, mutta ei tosiaan nähdä kuin 1-2 kertaa vuodessa, vaikka samassa kaupungissa asutaan. Toki edelleen on niitä tyyppejä joiden mielestä mies ja nainen eivät voi olla ystäviä ilman jotain seksuaalista värinää, mutta tuo nyt on ihan paskapuhetta. Jutut ja touhu on samaa paskaa kuin kuin miespuolisten kavereiden kanssa. Toki jos kaikki alle metrin päässä olevat tissit on potentiaalisia puristelun kohteita, niin vaikeatahan se on tietysti.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
En viitti olla kusipää ja jättää ketään löysään hirteen niin sanon jo tässä vaiheessa, että kirjaudun palstalta ulos siinä vaiheessa ku lähen kotoa liikkeelle. Saatte huomenna tietää miten ilta meni, vai saatteko?

Eieiei, älä lähre sinne! Jos nyt kuitenkin päätät palstan hylätä illan ajaksi, ehdottaisin semmoista leffoissa esiintyvää sala-mikitystä. Eli kun esim. jollekkin peitetehtävissä olevalle poliisille teipataan mikki paidan alle rintaan ja hän saa samaan aikaan ohjeita korvanappiin. Eli päättäisit täältä jonkun uskotun (@FASlapsi taitaa jäädä listalta pois?) jonka kanssa toimia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Toki edelleen on niitä tyyppejä joiden mielestä mies ja nainen eivät voi olla ystäviä ilman jotain seksuaalista värinää, mutta tuo nyt on ihan paskapuhetta. Jutut ja touhu on samaa paskaa kuin kuin miespuolisten kavereiden kanssa. Toki jos kaikki alle metrin päässä olevat tissit on potentiaalisia puristelun kohteita, niin vaikeatahan se on tietysti.
Mulla on ollut elämäni aikana lähes yhtä paljon naispuolisia ystäviä kuin miespuolisiakin. Yksi näistä on edelleen mun parhaita ystäviä joita mulla on. Eli todellakin mies ja nainen voivat olla läheisessä ystävyyssuhteessa ilman että pitäisi panna.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mä alan olla varma, että @FASlapsi ja ketjun päähahmo ovat yksi ja sama henkilö.

Itsemoderoiko Turha Kaukalo tässä, vai itsemoderoinko minä? Siis väitetäänkö tässä että täällä olisi tuplanikkejä vai väitänkö, että tässä yhdistetään henkilö ja nimimerkki?

En tiedä, mutta raportoin ja ignoorasin varmuuden vuoksi.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Itsemoderoiko Turha Kaukalo tässä, vai itsemoderoinko minä? Siis väitetäänkö tässä että täällä olisi tuplanikkejä vai väitänkö, että tässä yhdistetään henkilö ja nimimerkki?

En tiedä, mutta raportoin ja ignoorasin varmuuden vuoksi.

Mä lähetin myös yksityisviestin. Kaikille.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Itsemoderoiko Turha Kaukalo tässä, vai itsemoderoinko minä? Siis väitetäänkö tässä että täällä olisi tuplanikkejä vai väitänkö, että tässä yhdistetään henkilö ja nimimerkki?
Emmä osaa sanoa varmuudella mitään muuta kuin että Minä olen jatkoaika.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Voikohan muuten ignoressa olevalle henkilölle laittaa privaviestiä? Vois lähettää @FASlapsi lle suukkoja, kimpun kukkasia ja suklaarasian. Lähen itseni kanssa tästä treffeille.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nyt on haettu kaappi täyteen juomaa mutta itse päähenkilö ei meinaa antaa seurattavaa. Onpas taas tämä elämä vaikeeta, ei sentäs niin hankalaa että tarvitsisi tarttua tarjoukseen jonka sain eilen, olisi ollut oikeen hihaan piikittämistä ja pillua tarjolla samassa paketissa.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nyt on haettu kaappi täyteen juomaa mutta itse päähenkilö ei meinaa antaa seurattavaa.
Toivottavasti lajin suosio kasvaa tulevaisuudessa, että saadaan joku media kiinnostuneeksi ja voidaan tulevaisuudessa seurata virkistysiltaa esimerkiksi Ruudun, Telia-TV:n tai Viaplayn kautta. Siellä voisi olla sitten ennakkostudiota baarin nurkkaan kyhätyssä stuidossa sekä haastatteluja ja analyyseja erätauoilla. Sponsorina tietysti Jatkoajan keskustelupalsta, koska täällä ei selvästikään asiantuntijoista ole pulaa. Jossain vaiheessa vielä lehdistötilaisuudet vaikka Youtubeen, siellä voi sitten kallekaskismaisesti todeta että "ei ole mitään ongelmaa", kun on juuri tullut kymmenettä kertaa rukkaset.

Edit. Tarkoitan siis palstan sponsoroinnilla sitä, että täältä meitä varmasti löytyy innokkaita studiopöydän ääreen ihan talkoohengessä
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Päähenkilön raportoimisen turvaamisesta tämän illan aikana.

Suosittelen, että hän käy kännykän kanssa 15 min välein vessassa raportoimassa tähän ketjuun. Kohteena olevalle naiselle kannattaa kertoa, että on paha ripuli, jonka takia käy alvariinsa vessassa. Siinä saa samalla small talkille hyvän jatkumon ja aihelueen.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Päähenkilön raportoimisen turvaamisesta tämän illan aikana.

Suosittelen, että hän käy kännykän kanssa 15 min välein vessassa raportoimassa tähän ketjuun. Kohteena olevalle naiselle kannattaa kertoa, että on paha ripuli, jonka takia käy alvariinsa vessassa. Siinä saa samalla small talkille hyvän jatkumon ja aihelueen.

Naiselle voi tulla ripulin kertomisesta myös hoivavietti, jolloin pokaaminen helpottuu.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Joo kyllähän tästä ketjusta tulee nyt aikamoinen lässähdys.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Jos haluaa viedä ripuloinnin HC-tasolle, ripuloi tarkoituksella keskelle juhlapaikan lattiaa. Olen kuullut monesta suusta että naiset haluavat porukan pellen. Tällä sen leiman varmasti saa. Eri juttu sitten saako myös muita leimoja mutta ei kannata takertua lillukan varsiin.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Toivottavasti lajin suosio kasvaa tulevaisuudessa, että saadaan joku media kiinnostuneeksi ja voidaan tulevaisuudessa seurata virkistysiltaa esimerkiksi Ruudun, Telia-TV:n tai Viaplayn kautta. Siellä voisi olla sitten ennakkostudiota baarin nurkkaan kyhätyssä stuidossa sekä haastatteluja ja analyyseja erätauoilla. Sponsorina tietysti Jatkoajan keskustelupalsta, koska täällä ei selvästikään asiantuntijoista ole pulaa. Jossain vaiheessa vielä lehdistötilaisuudet vaikka Youtubeen, siellä voi sitten kallekaskismaisesti todeta että "ei ole mitään ongelmaa", kun on juuri tullut kymmenettä kertaa rukkaset.

Edit. Tarkoitan siis palstan sponsoroinnilla sitä, että täältä meitä varmasti löytyy innokkaita studiopöydän ääreen ihan talkoohengessä
Tosin Telian ja Ruudun voi sulkea pois palveluntarjoajalistalalta jotta vältetään viive, pätkinnät ja huonot kamerakulmat kaivinkoneita unohtamatta.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jos haluaa viedä ripuloinnin HC-tasolle, ripuloi tarkoituksella keskelle juhlapaikan lattiaa. Olen kuullut monesta suusta että naiset haluavat porukan pellen. Tällä sen leiman varmasti saa. Eri juttu sitten saako myös muita leimoja mutta ei kannata takertua lillukan varsiin.
Eli naiset tykkäävät haistella miehen paskaa? Tämä olikin mulle uutta tietoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös