Yritetään nyt kirjoittaa omiakin kommentteja tähän ketjuun. Tosin minä en ole mikään kummoinen naisten mies, mutta
@Smitty#41, hän on onneksi eri mies, hän on panomies! Ainakin luotan sinuun.
Mitä neuvoja nyt minä osaisin antaa. Toivottavasti kaikki tosiaan nyt vain ymmärtäisikin muuten antaa... Juu, aika heikkoja nämä minun kaksimielisyyden viljelyt varmasti mutta onneksi Smitty#41 se varmasti osaa pitää tason laadukkaana. Vai onko tuloksen tekeminen nyt tärkeintä?
Ajatukseni harhailevat nyt väsyneenä liikaa ja pukkaan ajattelemaan vain kaksimielisiä. Tosin tämä ketju innostuttaa kovasti ajattelemaankin kaksimielisiä. Helppo kirjoittaa omien kokemusten pohjalta että miten ei kannata toimia ja sitä kautta lähestyä asiaa.
Ensinnäkin älä sitten ylianalysoi asioita. Helppo todeta että ole vain rohkea, mutta niin se pitäisi olla. Tiedän kyllä omien kokemusten pohjalta että ei ole ihan yksinkertaista välttämättä olla rohkea, mutta se helpottaa sitä kun et tosiaan ylianalysoi asioita ja mieti jokaista siirtoa etukäteen vaan teet vain reippaasti aloitteen. Menet puhumaan jotain fiksuja ja sitten jos juttu alkaa luistamaan niin siitä sitten vähitellen... Tai ei nyt välttämättä niin vähätellenkään varsinkin jos on tarkoitus päästä asiaan heti jo saman illan aikana.
Vaihda ennen iltaa alushousut, käy suihkussa. Mutta nämä neuvot nyt varmasti tiesit jo muutenkin. Jaa niin ja pese myös hampaat. Äläkä ota liikaakaan sitä viinaa jos on tarkoitus iskeä se nainen. Pari ryyppyä rohkaisuksi on ihan ok, mutta liika on tosiaan tässä tapauksessa liikaa. Ei liian kännissä naisen iskemisestä oikein mitään tule. Ei ainakaan minulta aikoinaan tullut. Tosin ei meinannut minulla tulla mitään selvinpäinkään.
Ja kuuntele vaikka ennen iltaa isojen ja pahojen poikien lauluja. Varsinkin sitä Junnu Vainion hauskaa rallatusta jonka nimeä en nyt muista. Se jää kivasti soimaan myös päähän.
Hauskaa iltaa Smitty#41 sinulle! Jään mielenkiinnolla ja jännityksellä seuraamaan huomenna illan tapahtumia. Hoida homma kotiin!