@Smitty#41 n virkistysillan liveseuranta

  • 41 407
  • 370
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Paheksun viikonlopun vapaa-ajan luovuttamista työnantajalähtöiseen toimintaan, olkoot motiivina pillu tai ei.
Pillu ei todellakaan kelpaa tekosyyksi. Ilmanen viina sen sijaan on joissain tapauksissa hyväksyttävä syy.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Oho!
Meillä oli kerran firman pikkujoulut lauantaina. Sinne ei mennyt kuin kaikkein kovimmat pyrkyrit.
Paheksun viikonlopun vapaa-ajan luovuttamista työnantajalähtöiseen toimintaan, olkoot motiivina pillu tai ei.
Vahva sama. En ole ikinä ollut vapaa-ajalla missään työnantajan riennoissa, enkä mene. En myöskään halua tavata työtovereita vapaa-ajalla. Ei siksi, että olisivat mulkkuja, vaan siksi, että haluan pitää työt ja vapaa-ajan erillään. Kokonaan.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Tuskin kukaan on niin tyhmä, että laittaisi illanistujaisiin kumin valmiiksi paikoilleen vaikka kuinka joku näin keskustelupalstalla neuvoisi tekemään.

Moni voi silti ymmärtää tuonkin heiton hyväntahtoisena huumorina palstaveljen koettelemuksia kohtaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yritetään nyt kirjoittaa omiakin kommentteja tähän ketjuun. Tosin minä en ole mikään kummoinen naisten mies, mutta @Smitty#41, hän on onneksi eri mies, hän on panomies! Ainakin luotan sinuun.

Mitä neuvoja nyt minä osaisin antaa. Toivottavasti kaikki tosiaan nyt vain ymmärtäisikin muuten antaa... Juu, aika heikkoja nämä minun kaksimielisyyden viljelyt varmasti mutta onneksi Smitty#41 se varmasti osaa pitää tason laadukkaana. Vai onko tuloksen tekeminen nyt tärkeintä?

Ajatukseni harhailevat nyt väsyneenä liikaa ja pukkaan ajattelemaan vain kaksimielisiä. Tosin tämä ketju innostuttaa kovasti ajattelemaankin kaksimielisiä. Helppo kirjoittaa omien kokemusten pohjalta että miten ei kannata toimia ja sitä kautta lähestyä asiaa.

Ensinnäkin älä sitten ylianalysoi asioita. Helppo todeta että ole vain rohkea, mutta niin se pitäisi olla. Tiedän kyllä omien kokemusten pohjalta että ei ole ihan yksinkertaista välttämättä olla rohkea, mutta se helpottaa sitä kun et tosiaan ylianalysoi asioita ja mieti jokaista siirtoa etukäteen vaan teet vain reippaasti aloitteen. Menet puhumaan jotain fiksuja ja sitten jos juttu alkaa luistamaan niin siitä sitten vähitellen... Tai ei nyt välttämättä niin vähätellenkään varsinkin jos on tarkoitus päästä asiaan heti jo saman illan aikana.

Vaihda ennen iltaa alushousut, käy suihkussa. Mutta nämä neuvot nyt varmasti tiesit jo muutenkin. Jaa niin ja pese myös hampaat. Äläkä ota liikaakaan sitä viinaa jos on tarkoitus iskeä se nainen. Pari ryyppyä rohkaisuksi on ihan ok, mutta liika on tosiaan tässä tapauksessa liikaa. Ei liian kännissä naisen iskemisestä oikein mitään tule. Ei ainakaan minulta aikoinaan tullut. Tosin ei meinannut minulla tulla mitään selvinpäinkään.

Ja kuuntele vaikka ennen iltaa isojen ja pahojen poikien lauluja. Varsinkin sitä Junnu Vainion hauskaa rallatusta jonka nimeä en nyt muista. Se jää kivasti soimaan myös päähän.

Hauskaa iltaa Smitty#41 sinulle! Jään mielenkiinnolla ja jännityksellä seuraamaan huomenna illan tapahtumia. Hoida homma kotiin!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ensinnäkin älä sitten ylianalysoi asioita. Helppo todeta että ole vain rohkea, mutta niin se pitäisi olla. Tiedän kyllä omien kokemusten pohjalta että ei ole ihan yksinkertaista välttämättä olla rohkea, mutta se helpottaa sitä kun et tosiaan ylianalysoi asioita ja mieti jokaista siirtoa etukäteen vaan teet vain reippaasti aloitteen. Menet puhumaan jotain fiksuja ja sitten jos juttu alkaa luistamaan niin siitä sitten vähitellen... Tai ei nyt välttämättä niin vähätellenkään varsinkin jos on tarkoitus päästä asiaan heti jo saman illan aikana.
Parempaa vinkkiä et juuri olisi voinut antaa. Mulla on nimenomaan tapana ylianalysoida tiettyjä asioita ja tilanteita ja juuri eilen sätinkin taas vaihteeksi tästä itseäni, että kuinka jäin taas töissä puimaan mielessäni jotain yksittäistä maksutilannetta ja mitä olisin voinut tehdä siinä toisin. Ei pitäisi, tiedetään.

Rentoudesta se lähtee. Ja kyllähän mä olen kymmenessä vuodessa aika rennoksi ihmiseksi kasvanutkin siitä maan alle potkitusta, rajusti koulukiusatusta teinistä, joka hädin tuskin uskalsi aina edes avata suutaan. Paskaahan mä puhuisin jos väittäsin olevani kokenut naisten kanssa mutta jostain se on aina alettava. Ja jos ei nyt niin milloin? Kävi mitä kävi, niin tutustumalla ei loppupeleissä menetä mitään. Jos se ei johda mihinkään, jatkan kokemusta rikkaampana ja jos jossain kohtaa johtaisikin johkin isompaan, en voisi olla onnellisempi. Yhtä kaikki, ellei yritä ei voi onnistua. Ja ellei epäonnistu, ei koskaan opi mitään.

Äläkä ota liikaakaan sitä viinaa jos on tarkoitus iskeä se nainen. Pari ryyppyä rohkaisuksi on ihan ok, mutta liika on tosiaan tässä tapauksessa liikaa. Ei liian kännissä naisen iskemisestä oikein mitään tule. Ei ainakaan minulta aikoinaan tullut. Tosin ei meinannut minulla tulla mitään selvinpäinkään.
Älä huoli. En kuulu siihen sakkiin joka vetää övereitä övereiden vetämisen ilosta. Silloin harvoin kun juon olan takaa, se on useimmiten etukäteen suunniteltua ja tällaisia suunnitelmia ei ole huomiselle eli menen vaan ottamaan rennosti ja nauttimaan hyvästä seurasta sekä toivon mukaan pääsen toivomani naisen kanssa juttusille illan mittaan.

Ja kuuntele vaikka ennen iltaa isojen ja pahojen poikien lauluja. Varsinkin sitä Junnu Vainion hauskaa rallatusta jonka nimeä en nyt muista. Se jää kivasti soimaan myös päähän.
Heh. Enköhän mä aika lailla sellasta musaa kuuntele matkalla juhliin mitä soittasin muulloinkin :D Huominenkin on lopulta vain ilta muiden joukossa, toivottavasti hauska sellainen!

Hauskaa iltaa Smitty#41 sinulle! Jään mielenkiinnolla ja jännityksellä seuraamaan huomenna illan tapahtumia. Hoida homma kotiin!
Kiitän!
 
K

Kiekkokatsoja

Noniin. Tänään iltamyöhään, taikka huomenna taidamme saada päivitystä tänne, että miten kävi.
Onnea matkaan!
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
No niin, joko on faksit lämmitetty ja kipinävuorot jaettu? Ja kuka otti niitä vetoja vastaan? Itse voisin laittaa pari euroa sen puolesta että nainen vastaa @Smitty#41n yrityksiin kiusalliselle hiljaisuudella. Mutta aina kannattaa yrittää! Pidetään kuitenkin peukkuja JA-toverin puolesta!
 

teppana

Jäsen
Jos vetoja aletaan lyömään, niin itse voin laittaa kympin smittyn yrityksen onnistumiselle. Kriteereinä joko selvä "joo, olen kiinnostunut" tai sitten sanaton suostumus fyysisen kontaktin kautta.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla on huomenna työpaikan virkistysilta. Mietin pitäskö käydä panemassa parikymppistä blondia meidän myyntiosastolta.

Vähän pahoin pelkään, että tämä asia ei välttämättä ole sinun miettimisestäsi kiinni.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vähän pahoin pelkään, että tämä asia ei välttämättä ole sinun miettimisestäsi kiinni.

Kamalaa vittuilua ja mulkkuilua! Laitamme sinut Rogerin kanssa yhdessä ignoreen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vähän pahoin pelkään, että tämä asia ei välttämättä ole sinun miettimisestäsi kiinni.
Totta, ei sitä miettimällä panna.

Varmuuden vuoksi kuitenkin raportoin viestisi koska se oli selkeää vittuilua ja mulkkuilua minua kohtaan.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tässä kerkee vielä hakea urheilujuomaa ennen spektaakkelin alkua.

On muuten hieno neuvo tuo sarjapaikan säilyttäminen myös jatkossa. Välttämättä myöskään ei tuota daamia kannata heti tiputtaa divariin vaikka vetäisi elämänsä perseet ja antaisi koko logistiikalle persettä.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Päähenkilö on selvästi varautunut siihen että tänään mennään (pannaan) pitkän kaavan kautta:
Klo 4:36:
Saattaa jäädä unet aika vähäisiksi tänä yönä kun olen jostain syystä edelleen pystyssä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Päähenkilö on selvästi varautunut siihen että tänään mennään (pannaan) pitkän kaavan kautta:
Klo 4:36:
Siä on alotettu "veritankkaus" jo hyvissä ajoin.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Huhhuh kun jännittää! Ei tätä jännitystä voi verrata mihinkään oman suosikkijoukkueen runkkaripeliin vaan verrattavissa huuhkajien tai leijonien matsiin. Tästä seurannastakin käy ilmi, että isomman asian äärellä ollaan. Kaikki ollaan yhtä ja kaikki on isomman aatteen puolella. Kaikki vedetään yhtä köyttä ettei Smitty joutuisi pikkutunneilla vetämään yksin omaa letkuaan.

Tunnelmaan pääsee myös hoilaamalla seuraavia virsuja:

SMITTY ON
SMITTY ON
SMITTY ON NIIIN KOMEAAA

(tämä "Oi Suomi on niin ihanaa" -melodialla)

SMITTYN OPEILLA ME MENNÄÄN KAMMARIIN
SMITTYN OPEILLA ME MENNÄÄN KAMMARIIN
SMITTYN OPEILLA ME MENNÄÄN KAMMARIIN

(tämä "Riven opeilla me mennään kisoihin -melodialla)

SMITTY KÖYRII
SE JÖRNII, KAATAA JA HUUTAA
KEILAKENGÄSTÄ SANGRIAA
MEIDÄN SMITTY ON PÄÄSSYT KERHOON

(tämä "Poika saunoo -melodialla)
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Barney

Jäsen
Jos vielä haluaa jotain viime hetken vinkkejä, niin kannattaa käydä hakemassa tämä kirja. Siitä löytää monta hyvää vinkkiä, joilla kala ui varmasti verkkoon.

Pa. @Smitty#41 muista puku!
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
En viitti olla kusipää ja jättää ketään löysään hirteen niin sanon jo tässä vaiheessa, että kirjaudun palstalta ulos siinä vaiheessa ku lähen kotoa liikkeelle. Saatte huomenna tietää miten ilta meni, vai saatteko?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös