@Smitty#41 n virkistysillan liveseuranta

  • 41 334
  • 370

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tässä on nyt isot panokset ja siitä kumpuaa tarve avata jo nyt liveseuranta. Kysehän on siitä, että palstaveljemme on ihastunut työkaveriinsa ja on suunnitellut virkistysillassa tekevänsä ensimmäisen siirron. Vapaan puolen naisasiaketjussa on kaveria varoiteltu siitä, että työpaikan yhteinen virkistysilta ei välttämättä ole se optimaalisin tilanne ensimmäiselle siirrolle ja voi pilata kaikkien illan. No jokainen meistä tietää, että muutaman paukun jälkeen varoitukset unohtuu ja tilalle astuu nousuhumalaisen ego. Joten odotettavissa lienee jonkinlaista yritystä varoittelusta huolimatta. Tähän ketjuun toivomme palstaveljemme raportointia siitä, miten ilta etenee ja millä fiiliksillä. Toki on myös toivottavaa, että ennen jokaista siirtoaan @Smitty#41 kysyisi tästä ketjusta neuvoa, koska me päivystämme ja olemme valmiita auttamaan. Jos mahdollista, niin voitaisiin tässä ketjussa myös sopia päivystysvuorot ennen virkistysillan alkamista, niin varmistetaan, että aina on apua tarvittaessa myös saatavilla. Pidemmittä puheitta laitan taustalle soimaan Elviksen love me tender ja otan vaikka ensimmäisen päivystysvuoron tänään klo 23 saakka.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämähän on loistava idea,

Täysin samaa mieltä ja annetaan kunnia sinne minne se kuuluu, eli Kallion kaupunginosaan asuntoon, jossa soitetaan aavistuksen liian lujaa Gunnareita ja yleensä ikkuna auki. Veljemme @Turha Kaukalo keksi tämän ja koska hän on ketjunavauskiellossa ilman omaa syytään, niin otin kopin loistavasta ideasta.
 

Barney

Jäsen
Kaikella kunnioituksella kanssapalstalaisia kohtaan, mutta jos haluaa viettää onnistuneen virkistysillan, niin yhtäkään tällä palstalla annettua vinkkiä ei kannata varmastikaan hyödyntää. Sen verran alkoi kiinnostamaan, että mikä tässä nyt on se illan tavoite, jota kohti pyrimme yhdessä menemään?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kaikella kunnioituksella kanssapalstalaisia kohtaan, mutta jos haluaa viettää onnistuneen virkistysillan, niin yhtäkään tällä palstalla annettua vinkkiä ei kannata varmastikaan hyödyntää. Sen verran alkoi kiinnostamaan, että mikä tässä nyt on se illan tavoite, jota kohti pyrimme yhdessä menemään?

Panemaan pääseminen.
 

Nick Neim

Jäsen
Kaikella kunnioituksella kanssapalstalaisia kohtaan, mutta jos haluaa viettää onnistuneen virkistysillan, niin yhtäkään tällä palstalla annettua vinkkiä ei kannata varmastikaan hyödyntää. Sen verran alkoi kiinnostamaan, että mikä tässä nyt on se illan tavoite, jota kohti pyrimme yhdessä menemään?
Panemaan pääseminen.
Ja tämä on kyllä taattu meidän palstalaisten vinkeillä, joten sen kirjekuoren lisäksi kannattaa ottaa puhelin valmiuteen lauantaina.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Olen siis käsittänyt ilmeisesti jotain väärin, kun olen ymmärtänyt että @Smitty#41 on romantikko, joka haluaa edetä hitaasti tämän asian suhteen.

Totta, mutta lopulta kaikki yritykset, erheet, viekkaudet, vääryydet, kosiskelut ja serenadit ovat vain yhtä tarkoitusta varten. Panemista.

Tapahtukoot se sitten juhlissa, juhlien jälkeen tai pitkän romanttisen alkuhuuman ja useiden taianomaisten treffien jälkeisenä huipennuksena. Kuha päästään panee.
 

Uncle Leo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat altavastaajille
Pitäisikö muuten jo valmiiksi avata liveseurantaketju kun Smitty menee ensimmäisen kerran töihin juhlien jälkeen (oletettavasti maanantaina) ja kohtaa mahdollisen epäonnistumisensa seuraukset?
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisikö muuten jo valmiiksi avata liveseurantaketju kun Smitty menee ensimmäisen kerran töihin juhlien jälkeen (oletettavasti maanantaina) ja kohtaa mahdollisen epäonnistumisensa seuraukset?
Nyt edetään posin kautta eikä anneta tilaa ajatuksille epäonnistumisesta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Pitäisikö muuten jo valmiiksi avata liveseurantaketju kun Smitty menee ensimmäisen kerran töihin juhlien jälkeen (oletettavasti maanantaina) ja kohtaa mahdollisen epäonnistumisensa seuraukset?
Ei kai nyt urheilussakaan sarjapaikan menettämisellä ole reilua arvuutella ennen kauden alkua?
 
Minun ohjeeni on se että ei ainakaan rahaa kirjekuoressa. Tsemppiä iltaan, nämä on aina hienoja tarinoita ja täältä foorumilta löytyy hyvin apua sekä ymmärrystä.. En ole ketjua käynyt lukemassa, mutta ehkä se pitää niin saa selvyyttä mistä on kyse ja miten homma on käynnistynyt joskus? Vai repiikö se miun haavat auki ja vanhat jutut alkaa ahdistamaan, tiedä siitä.. Äh, en usko että niin käy.. Iloinen pitää olla toisen puolesta. Minäkin muistan mitä ihastuminen silloin oli ja nyt minua muistuttaa poliisin kirje, jossa syytetään ahdistelusta ja vainoamisesta. Muistot elää ikuisesti vaikka juttu menikin tuohon pisteeseen!

Hoida sinä paremmin tää.. Jompan neuvoilla ei juhlita mutta tsemppiä sitäkin enemmän.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Minulla ei sinänsä muuta neuvoa ole, kuin että muutaman oluen jälkeen suosittelen aloittamaan sosiaalisen kanssakäynnin ihan normaalisti Michael Jackson -vitseillä.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Minulla ei sinänsä muuta neuvoa ole, kuin että muutaman oluen jälkeen suosittelen aloittamaan sosiaalisen kanssakäynnin ihan normaalisti Michael Jackson -vitseillä.
Tällaisina hetkinä sinä totisesti olet nimesi veroinen kaveri.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulla ei sinänsä muuta neuvoa ole, kuin että muutaman oluen jälkeen suosittelen aloittamaan sosiaalisen kanssakäynnin ihan normaalisti Michael Jackson -vitseillä.
Joo näät on takuuvarmoja... joku Mitä MJ tekee hississä? Painaa nappulaa... Tai sovinistivitsit... Kuinka monta naista tarvitaan vaihtamaan keittiön lamppu? Ei yhtään tiskaa huara pimees...

Itse ainakin tulen kuuntelemaan tätä videopätkää ja hakemaan sillä tunnelmaa illan edetessä...


 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vitsit kuolleista vauvoista toimivat yleensä myös. Nämä kaksi voi myös yhdistää.
Otan kunnian itselleni kuolleista vauvoista vitsailusta. Olen yövuorossa lauantaina, joten varmuudella myös seuraan ketjua ja voin ottaa jonkun päivystysvuoronkin. #smitty#41:lle nainen. Laita Bon Jovin Always soimaan ja ota takaraivosta kiinni ja suutele niin rajusti että jalat lähtee alta.
 
Suosikkijoukkue
Turkoosi kevät 2024, Dallas Stars, Leksands IF
Hieman klo 15 jälkeen lähtö kotoa
Klo 16 keilaaminen
n. klo 18 aikoihin alkaa varsinaiset juhlat

Siinä nopeat ensitiedot uteliaille. Ja nythän tässä tietysti käy niin että tämä nainen ei syystä tai toisesta pääse koko tapahtumaan, jolloin tästä liveseurantaketjusta tulee yksi iso farssi! Elämällä on kumma tapa opettaa varautumaan kaikkeen mahdolliseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös