Mä en oo kovin jaksanu perehtyä historiaan, joten iha uutta oli mulle, että tämmönenki oli tapahtunu. Wikipediassa kaudesta sanotaan seuraavaa:
Yleisurheilussahan aletaan mitätöimään vanhat euroopanennätykset, kun ne on dopingilla huijattuja, mun mielestä tämäki mestaruus pitäis mitätöidä, vai onko tuohon joku hyvä perustelu annettu?
Eli Ilves ja KIF tasapisteissä, mut KIF:llä oli vielä parempi maalierokin, mutta silti määrätään uusintaottelu Tampereelle? Siis mitä hemmettiä. Mun kysymys on, että miksi tuo tapahtu ja onko jossain tarkempaa tietoa asiasta, kun ei wikipediassa tuon enempää asiasta mainita?Ilves ja KIF päätyivät runkosarjassa tasapisteisiin. Joukkueiden välille määrättiin pelattavaksi uusintaottelu Tampereella, mutta KIF ei hyväksynyt pelipaikkaa. Jääkiekkoliitto hylkäsi helsinkiläisten vetoomuksen ja julisti yksimielisellä päätöksellä Ilveksen Suomen mestariksi. Mestaruus oli Ilveksen ensimmäinen
Yleisurheilussahan aletaan mitätöimään vanhat euroopanennätykset, kun ne on dopingilla huijattuja, mun mielestä tämäki mestaruus pitäis mitätöidä, vai onko tuohon joku hyvä perustelu annettu?