Samassa jutussa annettiin myös ymmärtää, että Antti Kerälä pelaa ensi kaudella Kuopiossa.
En nyt jaksa ainakaan inttämään ruveta, mutta käsittääkseni pelillisesti kausi on mennyt toistaiseksi ihan ok tahtia. Vai olenko aivan pihalla?
Kai noita Kerho-kasvatteja on vielä liikkeellä. Mäkelä-Kolehmainen kyllä kasvattaisi Kalpan katu-uskottavuuden potenssiin kolme. Taklausvoima suorastaan räjähtää noilla siirroilla. Sielu kyllä särkyy, jos nuo toteutuvat.KalPa on ollut hyvin ajoissa liikenteessä: Mäkelä, Kolehmainen, Kerälä... oliko vielä muita "varmoja" tulijoita?
KalPa on ollut hyvin ajoissa liikenteessä: Mäkelä, Kolehmainen, Kerälä... oliko vielä muita "varmoja" tulijoita?
Meinaatko, ettei Ässät ole vielä ollenkaan apajilla? Voipi olla hiukka myöhäistä sitten juhannuksena.
Miten saatoit unohtaa Jyri Marttisen.Tarkoitin lähinnä, että KalPalta on "vuotanut" jo tässä vaiheessa useita nimiä ulos. Ässiltä on huhuissa (Toivola) pyörinyt vain yksi mystinen lupaava kaveri ja joku yksittäinen (fanien) heitto (ilman mitään varteenotettavaa huhua) tyyliin Suominen.
Melkoisen varmalta taholta (joka tiennyt mm Vescen, Perrinin ja Girouxin kuviot) kuulin, että Perrin pelaisi ensi kaudella Kärpissä.
Samassa jutussa annettiin myös ymmärtää, että Antti Kerälä pelaa ensi kaudella Kuopiossa.
No nyt sitten unen taisit nähdä...
Sopisi kyllä KalPaan kuin nenä päähän, aivan kuten Ossi Saarinenkin!
Varmasti KalPassa saataisiin Kerälästä enemmän irti mitä Jokereissa. Mies on aika näkymätön pelaaja, mutta viimeistelytehokkuudessa ihan omaa luokkaansa. Aika huikeella prosentilla kaveri vetelee paikoista limppua sisään. Muutenkin Kerälä olisi ansainnut Jokereissa enemmän peliaikaa tällä kaudella, mutta minkäs tekee, kun joutuu valmentajan koirankoppiin, niin joutuu.
Sopisi kyllä KalPaan kuin nenä päähän, aivan kuten Ossi Saarinenkin!
Minä olen eri mieltä, KalPan liikkeeseen perustuva pelitapa saattaa olla myrkkyä Kerälälle, koska liike kuitenkin hänen ylivoimaisesti heikoin ominaisuutensa.Varmasti KalPassa saataisiin Kerälästä enemmän irti mitä Jokereissa.
Minä olen eri mieltä, KalPan liikkeeseen perustuva pelitapa saattaa olla myrkkyä Kerälälle, koska liike kuitenkin hänen ylivoimaisesti heikoin ominaisuutensa.
Eipä ollut liike Kuparisenkaan vahvuus, mutta niin vaan on ollut menestys KalPa:ssa. Ja liikettä on saanut lisää.Minä olen eri mieltä, KalPan liikkeeseen perustuva pelitapa saattaa olla myrkkyä Kerälälle, koska liike kuitenkin hänen ylivoimaisesti heikoin ominaisuutensa.
Unia harvemmin näen, ja tässä tapauksessa lähde oli ennemminkin pelaaja-agentti joka on hoitanut joidenkin ulkkareiden sopimus-asioita (Perrinin asioita toki ei hoida).
Tuukka Mäkelän spekulaatiot voi unohtaa. Mäkelälle on kahdesti jo Kalpan toimesta tarjottua sopimusta, mutta Mäkelä ja hänen perheensä ei halua muuttaa Kuopioon.
Kärpiltä hyvä haku, ja sopii hyvin nuorennusleikkaukseen, 39-vuotias Käppänä vaihtuu liigan parhaasen sentteriin.