No jos olisi tehty vaikka avoin kilpailu, niin olisi tullut paljon hyviä ideoita. Itsekin tekisin hienomman kun tuo, vaikka amatööri olenkin,No mutta, en koe itseäni Gallen-Kallelaksi, mutta olisiko tuota logoa silti voinut edes hetken verran miettiä uudelleen. Miksi sen ensinnäkin pitää olla vinossa? Miksi tuo fontti? Ja miksi se on tullut kirjoittaa pienillä kirjaimilla, jolloin se tosiaan muistuttaa ennemmin "1üga"-nimeä kuin "liigaa"?
Onko Suomessa todellakin noin heikko taso graafisen visualisoinnin suhteen, että tuo on se, mitä nyt saatiin aikaan? Siinä ei ole arvokkuutta tippaakaan, ja tuo mieleen ennemmin Pandan uuden "limited edition" lakupötkön kuin Suomen ykköslajin tunnuksen.
Hmm.. tsekkasin saman osoitteen n. 10 minuuttia sitten, silloin siellä luki vain suomeksi että suoritamme sivustollamme huoltotöitä tms. ja ihan eri näköinen. Outoa.
Aki Arvo Johannes Snellman omistaa ko. domainin. Näinköhän Aki huomasi uutisen ja alkoi tekemään jotain :)
Ja tuon uuden logon täytyy olla saman mainostoimiston suunnittelema, joka suunnitteli jokunen vuosi sitten TPS:n uudet logovaihtoehdot. Yhtä järkyttävän paskahan se on ja vielä samantyylinenkin.
.....
Liiga on parasta mitä voi tapahtua, tämä olisi pitänyt tehdä jo noin vuonna 2000. Ah ihana uudistus, raikas! Logokin on ajan hengessä.
Mitä väliä vaikka siellä ois persereikä logona tekstillä: tervetuloa?
Anteeksi mielipiteeni, mutta en taaskaan ymmärrä tätä mielensäpahoittamista tässä mittakaavassa.
Mutta se puuhastelu antaa töitä aika helvetin monelle ihmiselle ja ennenkaikkea se antaa meille faneille aika helvetisti tunteita.
Aki Linnanahde @Linnanahde
Oliko kallis logo? @JoniVesalainen
Joni Vesalainen @JoniVesalainen
@Linnanahde Prosessi oli jo käynnissä kun saavuin taloon #smliiga joten mulla ei tietoa
Liigalta kerrankin hyvä temppu. En ole koskaan ymmärtänyt sitä "SM"-liitettä siinä edessä.
Itse olen kuullut että tämä hieno brändi uudistus ja uusi logo olisi ollut vahvasti (muutenkin suurta roolia 1ügassa haalivan) Timo Everin puskema asia, eivätkä ihan kaikki muut seurajohtajat ole hattua ilmaan heitelleen kun ovat lopputuloksen nähneet.
Uudistuksen ja uuden logon on kuulemma tottakai luonut Hasan & Partners mainostoimisto, jonka omistaja ja hallituksen jäsen on Timo Everi... AIVAN!
No, eiköhän se vielä varmistu jostain, että kuka tuon kauhean logon on duunannut, mutta näin olen siis itse kuullut huhuttavan ja puhuttavan.. ei yllättäisi.
Vaihdetaan samaan syssyyn Mestiksen nimi Divariksi. Sama kaava kuin SM-liiga -> Liiga -vaihdoksessa. Olisi paljon kivempaa puhua divarista kuin mestiksestä.
Vaihdetaan samaan syssyyn Mestiksen nimi Divariksi. ....