Onnittelut esikoulusta selviämiselle.
Kannataisko käydä vaikka koulut loppuun ja tulla huutelemaan vasta sitten.
Teitähän on kohta koko ketjullinen kasassa :)
Vetäydyn taka-alalle mestaruuteni kanssa jottei tule penalttia. Jatkakaa <3
Onnittelut esikoulusta selviämiselle.
Kannataisko käydä vaikka koulut loppuun ja tulla huutelemaan vasta sitten.
Nuo "joo mut se tuli valotaululta" ym. schaisset voi jättää omaan arvoonsa.
Tämä on kyllä ihan totta. Porilaiset ovat kuitenkin sen keulimisensa ansainneet, vaikka minunkin täytyy todeta etten ole läheskään kaikesta heidän kanssaan samaa mieltä liittyen aiheeseen "hyvä tunnelma jäähallissa".Onhan se täysin ymmärrettävää, että Ässäläiset hehkuttavat itseään Suomen parhaimmiksi. Minä en ole samaa mieltä, mutten myöskään jaksa kinata kuin pikkulapsi kuinka väärässä he ovat. Olkoot sitä mieltä, se ei mieltäni hetkauta. En voi ymmärtää, miten jonkun Ässäfanin kommentit omistaan voi joitain liikuttaa niin hirveästi.
Toivottavasti täälläkin kikkelimiekkailu perinteisen ja modernin kannattamisen välillä hieman laantuu.
...On silti huvittavaa, että nyt se laulaminen, pomppiminen ja kaulailu onkin yht'äkkiä helvetin upeaa. Onhan se! Tästä on porilaisten hyvä jatkaa...
Veikkaan, että päinvastoin ja ehkä syystäkin. Porissa oli kova meno hallissa läpi ottelun, ja se tarttui jokaiseen paikallaolijaan. Tunnelma oli sellainen, jota mikään modernia kannatusta Suomessa harjoittava faniryhmä ei halliinsa saa aikaan vaikeine, välillä hädintuskin kuuluvine lauluineen ja chantteineen.
Porissa laulaminen, pomppinen tai kaulailu ei ole ollut missään kohtaa ongelma, muutama porilainen moderninkannatuksen fani on. Tänä keväänäkin täytyi käydä välillä vähättelemässä hallin tunnelmaa tai vähintään todeta, että syksyllä on taas hiljaista. Siitä vaan hommaa kehittämään positiivisella asenteella, jatkuvalla toisten vähättelyllä homma ei kehity.
Olen aika varma että esim. Lukon tai Jokereiden pelatessa finaaleja olisi tunnelma yhtä kova/kovempi, juuri siitä syystä että koko halli on silloin menossa mukana samalla intensiteetillä kuin Porissa tänä vuonna.
No lähinnä tuossa viestissäni hain sitä että odotetaan sitten sitä finaalisarjaa missä Jokerit tai Lukko pelaavat, että päästään noita vertailuja tekemään. Raumalaiset voivat tänne linkittää muutaman videon Isomäestä paikallispeleistä tänä vuonna.
Raumalaiset voivat tänne linkittää muutaman videon Isomäestä paikallispeleistä tänä vuonna.
Epäilen vahvasti fanien pystyvän luomaan kulutusta kestävää kolmen minuutin biisiä. Ehkä kuitenkin parempi jättää se ammattilaisille.Tuollaisessa seuralaulussa tosin olisi mielestäni tärkeää, että ainakin sanat tehtäisiin kannatajavetoisesti, eikä kenenkään paikallisen trubaduurin toimesta.
Samaa mieltä. Kuten joku jo mainitsikin esimerkkinä käyköön vaikka Liverpool FC ja Youll never walk alone...Tuo laulu pitäisi vetää joka pelin alkuun jatkossakin.
Tässä on taas mennyt vellit ja puurot sekaisin. Isomäessä vedettiin porukalla tuo yksi biisi ja ennen pelin alkua. Enkä nähnyt kenenkään hyppivän tai pomppivan, eikä moinen toiminta oikein noin hitaaseen biisiin sopisikaan.On silti huvittavaa, että nyt se laulaminen, pomppiminen ja kaulailu onkin yht'äkkiä helvetin upeaa.
Ensinnäkin on hienoa, että porissakin edes finaaleissa on sitä kannatuskulttuuria. Kuitenkin sitä mitä kerroit eilisestä, tulisi olla koko kauden aijan eikä vain ratkaisevassa finaalissa tai pelkästään finaalissa...
Miksi en pidä chanteista? Koska suuri osa, ja anteeksi vain mielipiteeni, on ihan paskoja, älkääkä nyt ottako itteenne. Otantani on toki pienehkö, koska olen tutustunut enimmäkseen RB:n ja Etulinjan chantteihin. Mutta kun ei sieltä löydy mitään selkeää iskua päähän että "hei tätä mä haluun vetää, Jes!"
Parasta katsomoantia on esim Celticin just can't get enough, tai brittien veisut rule Britannia = tunnettuja lauluja pienin tai olemattomin muutoksin joihin on helppo lähteä mukaan.
Boldatuista kohdista osviittaa, eli kyllä tuo Just can't get enough ainakin kuuluu kiinteästi RB.n chanttivalikoimaan.
Porissa laulaminen, pomppinen tai kaulailu ei ole ollut missään kohtaa ongelma, muutama porilainen moderninkannatuksen fani on.
No hei morjesta vaan missä on koko kauden tuollainen tunnelma?
Olen Zaarin kannalla tässä kannatus asiassa. Itse en chanttaamisestakaan niin kovin välitä, mutta kyllähän tuo toki joskus menee, esim vierasmatkoilla toimi hyvin Tampereella.
Miksi en pidä chanteista? Koska suuri osa, ja anteeksi vain mielipiteeni, on ihan paskoja, älkääkä nyt ottako itteenne. Otantani on toki pienehkö, koska olen tutustunut enimmäkseen RB:n ja Etulinjan chantteihin. Mutta kun ei sieltä löydy mitään selkeää iskua päähän että "hei tätä mä haluun vetää, Jes!"
Parasta katsomoantia on esim Celticin just can't get enough, tai brittien veisut rule Britannia = tunnettuja lauluja pienin tai olemattomin muutoksin joihin on helppo lähteä mukaan. Toinen nopeampi ralli, toinen taas kansallisromanttinen eepos. Isomäen legenda kerran illassa hyppää tähän kategoriaan myös. Kerron ihan vaan sanoakseni että kyllä minäkin joistakin lauluista tykkään.
Eläintarha veti mielestäni hyvää settiä, nimenomaan pelikatkoilla, ja voi puolestani ottaa ison krediitin istumakatsomon mukaantulosta.
Miksi en pidä chanteista? Koska suuri osa, ja anteeksi vain mielipiteeni, on ihan paskoja, älkääkä nyt ottako itteenne.
Taitaa olla ongelmana pikemminkin se että kaikki eivät enää olekaan yksimielisiä kaikesta niin kuin fasistisessa valtiossa.
Taitaa olla ongelmana pikemminkin se että kaikki eivät enää olekaan yksimielisiä kaikesta niin kuin fasistisessa valtiossa.
Ei vaan kysymys on asioiden esittämistavasta. Se, että keskustelun toinen osapuoli kertoo haaveilevansa seisomakatsomofanien ampumisesta konekiväärillä, antaa huonon lähtökohdan keskustelulle.
En aluksi oikein pitänyt tuosta Isomäen Legendasta, mutta onhan se nyt ihan helvetin hieno biisi ja kasvanut kevään edetessä joukkueen mukana todelliseksi klassikoksi. Yleisö on sen nyt ottanut omakseen ja sillä sipuli. En tiedä, onko se nyt sitten junttia ja kamalaa näiden tiedostavien ja modernien eurooppalaismuskarilaisten mielestä, eikä kauheasti kiinnostakaan.
Tämä kuvastaakin tätä keskusteluilmapiiriä paremmin kuin hyvin. Älkää tosiaan ottako itseenne, joskus vielä julkaisen yksityisviestilistani, se on mielenkiintoista luettavaa.