Kyllä on mennyt maailma vaikeaksi, kun pitää väitellä siitä, millä tavalla saa kannattaa, mikä on sallittua kannattamista ja mikä ei. Mitä jos kannattaisimme omaa joukkuetta sillä tavalla, minkä parhaaksi koemme. Itse haluan seurata peliä, joskus hieman kiroilla ehkä, mutta päähuomio on kyllä kentän tapahtumissa. Minulle Joppen onnistunut jalkakynä on moninverroin upeampi juttu, kuin se että laulellaan kuin alakoululaiset muovisten, Saksasta tilattujen, paloturvallisten, muka näköisten lakanoiden alla. Siinä sivussa otetaan kantaa, vaikka mölyämällä, että "haistakaa vittu sm- liiga", sitten aletaankin ehkä heitteleen senttejä jäälle.
Itse siis pidän tästä vanhanaikaisesta, kotoperäisestä kannatus tavasta. Peliä huomattavasti omalla tyylillä helpompi seurata. Ja kyllä mä näitä ÄR BEE huppareitakin ymmärrän, jumalauta, mitä muutakaan vois Raumossa tehdä.
Tietty nyt tänne puskee jos jonkinlaista Mahapöpöä ja Siivouspalvelua kertoon, että me ollaan niin in, me ollaan eurooppalaisia moderneja kannattijia, meillä on kivaa, me ollaan upean hyviä, hienoja kannattajia, me taputetaankin oikein!