Porissa oli hieno tunnelma jo KalPa-sarjassa, vaikka parannettavaa on vielä huimasti.
En ymmärrä edelleenkään, mitä väliä on sillä, miten ihmiset saadaan kannustamaan. Kaikki kannustus on hyvästä.
Raumam Bojilla on heidän oma juttunsa ja Isomäen seisomakatsomolla ja porilaisilla omansa, ei siinä sen kummempaa.
Itse olen melko saletti, ettei tässä maassa tulevaisuudessakaan pelata enää tunnelmaltaan samanlaisia otteluita, kuin Ässien kotimatsit keväällä 2006. Tokkopa samaa päästään porilaisten itsensäkään toimesta. Toki on hienoa, jos olen väärässä.
edit.
... Ja tottakai rakas Ässät on aina numero yksi.
Korjaa, jos olen väärässä, mutta mielestäni olet jossain julkisesti sanonut, että voisit teoriassa tinkiä Ässien menestyksestä, kannatuskulttuurin kehittämisen nimissä..?
Mehän ei sun kanssa "tunneta", muuta kuin tämän palstan kautta, mutta ollaan kuitenkin mielestäni käyty ihan hyviä keskusteluja kannatuskulttuurista, hyvässä hengessä. Älä siis loukkaannu, mutta rehellisesti voin todeta saaneeni sinusta sellaisen kuvan, että kannatuskulttuuri on sinulle tärkeämpi asia itsessään, kuin Porin Ässät.
Tämä ei välttämättä pidä paikkaansa tai ole puoleltasi tahallista, niin vain joskus käy, että häntä alkaa heiluttamaan koiraa.