Vedän toki vähän takaisin tuota aamu-unisena laitettua anti-Mastomantraa siinä mielessä, ettei käynyt kyllä edes mielessä Maston puolustuspelin olevan mitenkään kovin paljoa paremmassa kunnossa mutta uskotaan jos työ niin sanotte. Itse olen nähnyt Jokereilta 4 peliä, ja onpas sitten näköjään sattunut somasti että Masto on ollut teidän huonoin pakkinne. Ja tuo 0 maalia yksinkin kyllä riittää Maston sijoittamiseksi floppilistalle, hänestähän odotitte viivatykkiä ylivoimalle. Olkoonkin että puolustuspeli kohenee, teidän mukaanne siis. Ainakin Jokerit-KalPa, Jokerit-Pelicans, HIFK-Jokerit, ja TPS-Jokerit- matseissa mitä olen nähnyt, on kentällä tuon puserossa ollut sama vanha vetelys.
Jos Nordlund on meidän huonoin pakkimme ja vetelys, niin miten selität hänen tehotilaston +8 (mikä on helvetisti parempi kuin tepsukoiden "tähtipakeilla") ja sen, että Masto ei juuri ole kentällä ollut kun vastustaja on maaleja tehnyt?
Olet sinä kyllä melko lapsellinen tapaus. Maston Jokeridiilin jälkeen lässytit kuinka Masto on puolustuspelaamisessa euroopan huonoin eikä ole olemassa edes teoreettista mahdollisuutta että Masto oppisi puolustamaan. Nyt kun kaikilla faktoilla voidaan näyttää mielipiteesi olleen 100% pelkkää katkeroituneen kirjoittajan itkua niin jopa sitä kärkkäästi siirrytäänkin moittimaan maston hyökkäyspään taitoja...
Masto on pelannut helvetin hyvin kentän molemmissa päissä ja tuo maalien uupuminen ei ole kiinni vain pelkästään Mastosta vaan isolta osin myös Jokereiden paskasta ylivoimasta. Kyllä tuo verkko tulee vielä useaan otteeseen pullistelemaan...